Forum

Topic: Jouw favoriete Smartphone merk?

Anoniem's avatar

Er zijn heel wat Smartphone merken, maar wat is jou favoriete Fabrikant? Ik zit zelf nu met een samsung, ookal haat ik het merk wegens de apparaten niet meer worden geupdate. Maar mijn favoriete merk ik zeker wel Apple, als het om Smartphones gaat. Wat is jullie favoriete merk?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

35 reacties

  1. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Sony Xperia Z1

  2. 161 XP
    ps3fan's avatar

    iphone 5s

  3. 24 XP
    wardude1's avatar

    nexus

  4. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    iphone 5, wel gejailbreaked want ik vind ios op zich nogal beperkt.

  5. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Nexus, HTC(One), Sony

  6. 636 XP
    klapper's avatar

    Sony xperia serie 🙂

  7. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Htc one

  8. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Sony Xperia Z1

    Heb ik ook 😉 Heerlijk toestel.

  9. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Sony SWS !

  10. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Apple / Samsung

  11. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Apple ftw, apple is misschien wel duur maar alles werkt wel naar behoren als je er zorgvuldig mee omgaat en niet laat jailbreaken enzevoort. Mijn Iphone 5 was kapot, ik kreeg 2 dagen later een hele nieuwe opgestuurd en kreeg 50 euro schadevergoeding!!
    Top kwaliteit, Top service, Top innovatie!

  12. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Apple ftw, apple is misschien wel duur maar alles werkt wel naar behoren als je er zorgvuldig mee omgaat en niet laat jailbreaken enzevoort. Mijn Iphone 5 was kapot, ik kreeg 2 dagen later een hele nieuwe opgestuurd en kreeg 50 euro schadevergoeding!!
    Top kwaliteit, Top service, Top innovatie!

    Laat dat innovatie maar weg….

  13. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Heb nu een LG-G en daarvoor had/heb ik een Nokia-N97-fat.
    Voor mij geen i-phone of ook maar iets met de naam Samsung.
    Heb verder geen voorkeur voor een bepaald merk.

  14. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    LG G2 is de beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad.
    Helaas heeft LG niet zo’n goede reputatie meer. Maar dat hebben ze met deze telefoon gefixed.
    Heb voorheen Samsung en Sony smartphones gehad. Mijn vriendin heeft de iPhone 5s en ik vind de LG G2 op alle vlakken beter behalve de camera en de speaker, die gewoon super goed zijn bij de iPhone.

  15. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Apple 🙂

  16. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Htc one,mijn volgende toestel wordt sony xperia Z2.
    @wushudanny: idd die g2 heeft een geweldige batterij,apple en samsung komen elke jaar met hetzelfde ontwerp en massa koopt het.

  17. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik heb sinds een maandje een LG Nexus 5. Heerlijk dingetje en je krijgt de updates als allereerste.

  18. 242 XP
    Xnator's avatar

    Apple 🙂 (Zeggen dat ze niet innoveren is mainstream btw -,-. Als je het niet meer ziet aan de buitenkant wilt niet zeggen dat innoveren er niet meer inzit ;))

  19. 310 XP
    killbilspier's avatar

    Oppo find 5 🙂 goede community en prijs/kwaliteit is erg goed! zelf vind ik de MI3 ook niet verkeerd!

    http://www.youtube.com/watch?v=XkqiFOvF8v0

  20. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Sony Xperia en Apple zijn mijn favoriete smartphones. HTC- en Samsung-smartphones zou ik in ieder geval nooit aanschaffen.

  21. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Geen, ik kan eerlijk zeggen dat ik een bloedhekel heb aan smartphones ongeacht het merk.
    Het is dat je er tegenwoordig niet onderuit komt om er 1 te hebben, maar het zijn allemaal rot dingen in mijn optiek.
    Ik heb zelf een iphone 2s, samsung galaxy text en galaxy 2s gehad… en ook een lg chocolate, welke ik na vervanging verbrand heb uit pure frustratie.
    Al denk ik dat de meeste het met mij eens zullen zijn dat het batterij-slurpers zijn. Een beetje batterij van een smartphone gaat tegenwoordig nauwelijks 2 dagen mee, terwijl vroeger die van een simpele nokia bijna een week meeging.
    Ook de touchscreens van de apparaten zijn vaak totaal niet nauwkeurig en hebben geen enkele mogelijkheid om deze te kalibreren. Om maar over de t9 en autocorrect functies te zwijgen…

    Smartphones en ik zijn gewoon geen goede combinatie, en ja het zal dus wel aan mij liggen.

  22. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Sony ik de experia Z ik ga nu voor de Xperia Z2 voor de volgende keer.

  23. 425 XP
    jamez's avatar

    Sony Xperia

  24. 440 XP
    Scholtenbrau's avatar

    Apple (iPhone 5 op het moment)

  25. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Nokia 🙂 Nee serieus ik heb zelf een Nokia Lumia 920

  26. 58 XP
    Imrolini's avatar

    Sony. Ik kijk graag en maak films en foto’s en op dat gebied is Sony de koploper.

  27. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Samsung. Heb nu de SIII. Abbo loopt dit jaar ergens af, kan ik overstappen naar de SV of mss iets anders.

  28. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Laat dat innovatie maar weg….

    Hoezo zou ik? Apple innoveert, ze vinden niks uit ze innoveren! Denk aan het touchscreen, het was geflopt voordat Apple ermee ging werken. Tablets niemand had er 1 totdat de Ipad op de markt kwam. En ik gok dat als de Iwatch uitkomt dat dat ook opeens heel populair wordt!

  29. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Hoezo zou ik? Apple innoveert, ze vinden niks uit ze innoveren! Denk aan het touchscreen, het was geflopt voordat Apple ermee ging werken. Tablets niemand had er 1 totdat de Ipad op de markt kwam. En ik gok dat als de Iwatch uitkomt dat dat ook opeens heel populair wordt!

    Apple gebruikers vinden alles prima als ze hun logo zien,of het nou goed of slecht is het verkoopt toch.

  30. 242 XP
    Xnator's avatar

    Beter niet beginnen over wat een bepaald bedrijf wel of niet doet. Ga er gewoon niet op in en laat degene maar. Als hij of zij iets denkt wat zei ook geloven mogen ze dat best. Dit soort discussies lopen nooit goed af dus laten we ook iedereen met hun keuzen in hun waarde laten. Gaat er uiteindelijk om dat we tevreden zijn met onze keuze.

    @BosnianBoss
    Ook jou reactie is weer zo’n reactie…Just don’t. Ik kan er zo nog 10.000 verzinnen over andere merken. Zet jezelf niet op deze manier voor gek. Grappen maken mag natuurlijk, maar laat het dan ook merken dat het een grap is. -,-

  31. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    sowieso Apple, want heb naast mijn iPhone 5s ook nog een iMac, MacBook Pro, iPad 3 en iPad mini

  32. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Sony en htc

  33. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Huawei Ascend P6.

    ben er zeer tevreden mee.

  34. 95 XP
    Robbertvw's avatar

    Sony Xperia Z heb ik zelf, maar de hele “xperia z” serie zijn mooie telefoons!

    Hoezo zou ik? Apple innoveert, ze vinden niks uit ze innoveren! Denk aan het touchscreen, het was geflopt voordat Apple ermee ging werken. Tablets niemand had er 1 totdat de Ipad op de markt kwam. En ik gok dat als de Iwatch uitkomt dat dat ook opeens heel populair wordt!

    Ben ik mee eens, hoewel ik Apple zelf niks vind heb je hier wel gelijk in.
    Alleen de iWatch zijn ze toch zeker niet de eerste mee! volgens mij had Sony de eerste smartwatch en kwam daarna samsung en nu apple.

  35. 242 XP
    Xnator's avatar

    Sony Xperia Z heb ik zelf, maar de hele “xperia z” serie zijn mooie telefoons!

    Ben ik mee eens, hoewel ik Apple zelf niks vind heb je hier wel gelijk in.
    Alleen de iWatch zijn ze toch zeker niet de eerste mee! volgens mij had Sony de eerste smartwatch en kwam daarna samsung en nu apple.

    Apple is nooit de eerste geweest met hun soort producten. Hebben ze ook nooit gezegd, dat is wat andere ervan maken. Ze zijn wel vaak de eerste die van een bepaald concept een groot succes kunnen maken. En ja ze hebben dit niet met al hun producten gehad, maar wel een flink aantal daarvan.