Forum

Topic: War thunder ps4

Anoniem's avatar

hallo ik speel al een tijdje war thunder en ik ben van plan om een advanced pack te kopen maar ik hoor hier en daar dat dit een beta versie is. Ik wil niet dalijk na de pack van 20 euro de full versie kopen dalijk kost die ook weer 70 euro of zit ik verkeerd ?..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Volgens mij blijft het gewoon free to play, er komen wel meer functies. Ze willen toevoegen dat je in een tank kan en in boten kan op 1 server. Beetje world of tanks, world of warplanes en world of warships in 1!

  2. 106 XP
    samet5's avatar

    Volgens mij blijft het gewoon free to play, er komen wel meer functies. Ze willen toevoegen dat je in een tank kan en in boten kan op 1 server. Beetje world of tanks, world of warplanes en world of warships in 1!

    ik hoop t 🙂

  3. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Wat ik niet snap is dat ze het een MMO noemen, maar het gewoon 16vs16 battles zijn..

  4. 10 XP
    WDS's avatar

    Vraagje, ik heb Warthunder al reeds op de PC gespeeld, en nu mijn ps4 binnen is wil ik inloggen in War Thunder op de ps4 maar kan alleen kiezen om een nieuwe account aan te maken. Is dit te omzeilen?

  5. 1769 XP
    yannickvanloon's avatar

    Vraagje, ik heb Warthunder al reeds op de PC gespeeld, en nu mijn ps4 binnen is wil ik inloggen in War Thunder op de ps4 maar kan alleen kiezen om een nieuwe account aan te maken. Is dit te omzeilen?

    Denk t niet, waant nu speel je inplaats van Steam via je PSN account! En het enigste spel wat tussen PSN en steam kan, is Portal 2 op de PS3!

  6. 33 XP
    tim1234's avatar

    warthunder kun je alleen via je PSN account spelen, het is wel mogelijk om tegen je vrienden die het op de PC spelen aangezien warthunder cross play is