Forum

Topic: ps4, playstation plus games.

Anoniem's avatar

zonder alles te herhalen, komt er morgen weer een playstation plus game uit voor op de playstation 4.

nu was ik wel benieuwd aangezien ik toen outlast uitkwam mn playstation nog niet had, maar m nog net heb kunnen downloaden.

is er een vaste tijd waarneer ze de ps plus games uitbrengen?
is het altijd op de 5e? of gebonden aan een woensdag zoals je bijv bij call of duty ziet op een dinsdag.. en gaat dit in vanaf een bepaalde tijd, direct 00:01 snachts, of midden op de dag….

natuurlijk heel veel zal het niet schelen, je weet dat hij komt, maarja je zou maar ongeduldig zijn haha 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Volgens mij is de europese update rond een uurtje of 3 :p en altijd op woensdag

  2. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Elke woensdag tussen 5-6 smiddags wordt de store geupdate,soms kan je de game al eerder vinden als je de zoek optie gebruikt.

  3. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    Ps plus update is altijd de eerste woensdag van de maand,
    gewone store updates zijn altijd op woensdag de uren kunnen verschillen van week tot week en meestal na de middig tussen 14u en 19u, dit kan ook verschillend zijn voor Belgie en Nederland.
    Call of Duty is altijd op donderdag op playstation netwerk global.

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    De Plus update is zeker niet elke eerste woensdag van de maand, de afgelopen maanden is dat steeds de laatste van de voorgaande maand geweest. Het lijkt er overigens wel op, dat ze (Sony) dat vanaf nu WEL op de eerste van de maand gaan doen. Alleen, niks is zeker…

    Vanmiddag dus in de (web)store gaan zoeken en F5 drukken! 🙂

  5. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    De Plus update is zeker niet elke eerste woensdag van de maand, de afgelopen maanden is dat steeds de laatste van de voorgaande maand geweest. Het lijkt er overigens wel op, dat ze (Sony) dat vanaf nu WEL op de eerste van de maand gaan doen. Alleen, niks is zeker…

    Vanmiddag dus in de (web)store gaan zoeken en F5 drukken! 🙂

    geloof dat je ook via de ps4 app, live van playstation al wat dead nation videos kan kijken, af en toe klikken op deze game starten, je wordt dan naar de store gebracht die aangeeft dat het er nog niet is, ook best een makkelijke manier 🙂

  6. 362 XP
    Coelers's avatar

    https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/zoeken/q=dead%20nation Ik ga vanmiddag deze link in ieder geval refreshen 🙂

  7. 340 XP
    Michie's avatar

    Ben Dead Nation nu aan het downloaden op de ps4.:D

  8. 362 XP
    Coelers's avatar

    Mijn download net aangezet via de website. Vanavond eens even kijken 🙂

  9. 1199 XP
    chris65's avatar

    hier download ook aangezet. Vanavond is kijken of het is gelukt.

  10. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Je had hem gisteren gewoon in je winkelmandje kunnen gooien op je pc, dan had je hem later kunnen downloaden. Weet niet of het vandaag ook nog kan maar ilk had ook al games gekocht voor ik mn ps4 had en die kan je dan later zo naar je playstation sturen vanuit je account op je pc 🙂