Forum

Topic: tomb raider ps plus versie werkt niet.

Anoniem's avatar

Goeie dag ik heb een vraagje

Ik wou vandaag tomb raider gaan downloaden want ik kan hem gratis krijgen i.v.m. Ps plus alleen als ik hem download dan zegt tie dat er te weinig geheugen is terwijl ik 22Gb vrij heb en de game maar 13Gb nodig heeft.

Is er iemand die ook dit probleem toevallig heeft?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Je hebt het dubbele nodig om te downloaden en te installeren!

  2. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Precies wat Wesley_PS zegt

    Als zelfs je PS3 een melding geeft dat er te weinig geheugen is, wat zal dan het probleem zijn 😉 ?

    Je zal iets anders moeten wissen, dan werkt hij prima

    Suc6 🙂

  3. 454 XP
    desauzenman's avatar

    Precies wat Wesley_PS zegt

    Als zelfs je PS3 een melding geeft dat er te weinig geheugen is, wat zal dan het probleem zijn 😉 ?

    Je zal iets anders moeten wissen, dan werkt hij prima

    Suc6 🙂

    Ik heb 22 GB erop staan eigenlijk zou die het gewoon moeten doen aangezien de game maar 13GB is, heb het probleem ook bij playstation nederland opgegeven dus ik ga eerst even kijken wat die zegen voordat ik alles van me ps3 ga halen want ik heb nog nooit gehoord dat het dan inplaats van 13GB 26GB is, is dan wel en beetje vaag aangezien bij psn gewoon 13GB staat.(heb een ps3 40GB versie)

  4. 389 XP
    Suugie's avatar

    als het spel 13 GB is moet je 26 GB vrij maken.
    13 voor de download & 13 voor de installatie.
    Na de installatie word de 13 GB van de download weer vrij gegeven.

  5. 966 XP
    Timutz's avatar

    Dit klopt. Je hebt altijd het dubbele nodig van de gb die de game is.

    Dus bij 13gb heb je idd 26gb nodig..

  6. 454 XP
    desauzenman's avatar

    Ah oke wist ik niet joh xD

    Dan ga ik maar alles eraf gooien en eventjes opslaan want die game moet ik echt gespeeld hebben :P.

    Thanks voor de reacties 🙂

  7. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Ik heb 22 GB erop staan eigenlijk zou die het gewoon moeten doen aangezien de game maar 13GB is, heb het probleem ook bij playstation nederland opgegeven dus ik ga eerst even kijken wat die zegen voordat ik alles van me ps3 ga halen want ik heb nog nooit gehoord dat het dan inplaats van 13GB 26GB is, is dan wel en beetje vaag aangezien bij psn gewoon 13GB staat.(heb een ps3 40GB versie)

    Heb je 22GB data erop staan of 22GB vrij op je harde schijf ?
    Als je er echt maar 22GB op hebt staan is er idd iets fout

    Heb je 22GB vrij, dan kan ik je een tip geven, geen idee hoe groot je schijf is
    Maar een harde schijf helemaal tot de laatste GB volproppen is sowieso niet verstandig