Forum

Topic: infamous second son special edition 49,99!!

Anoniem's avatar

ik heb een vermoeden dat dit niet klopt maar bij de mediamarkt staat er at ze infamous second son special editon verkopen voor 49,99. waarschijnlijk een foutje anders super chil. en een vraagje hoor , zou ik nu van hun fout kunnen profiteren en em bestellen voor die prijs?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Inmiddels alweer €69,99 🙁

  2. 49 XP
    tomboere's avatar

    Inmiddels alweer €69,99 🙁

    ooh huh ik kan hem nog steeds bestellen voor deze prijs 🙂 waarschijnlijk omdat hij in mijn winkelmandje zat

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Moet je eens in een incognitovenster opnieuw de game opzoeken. Staat ie dan nog steeds op €49,99?

  4. 49 XP
    tomboere's avatar

    Moet je eens in een incognitovenster opnieuw de game opzoeken. Staat ie dan nog steeds op €49,99?

    nee niet meer maar hij staat nog wel in mijn mandje

  5. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Hmm vaag haha

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Gewoon bestellen en mailen als je meer hebt moeten betalen!

  7. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Fouten zijn altijd voorbehouden. Je zult dus gewoon 70 moeten aftikken

  8. 425 XP
    jamez's avatar

    Fouten zijn altijd voorbehouden. Je zult dus gewoon 70 moeten aftikken

    bij Whekamp is mij destijds wel gewoon gelukt.

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Gewoon bestellen en mailen als je meer hebt moeten betalen!

    Succes met dat bij MM

  10. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Gewoon bestellen voor 49,99 Was ook een tijdje met tomb raider dat ze een fout hadden gemaakt en toch geleverd voor 30 incl.

  11. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Kan hem niet meer bestellen is nu gewoon 80 euro voor de special edition.
    heb nu aanbieding bij bart smit 75 euro en dan een bon krijg je bij een pre order 5 euro kado bon.

  12. 518 XP
    recsto's avatar

    ik heb bericht terug van MM . ik heb gemaild over de prijzen. ik kan de SE bestellen en dan het nummer doorgeven en dan word het geld overgemaakt naar mijn rekening. dus als je hem wilt moet je mailen.

  13. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    ik heb bericht terug van MM . ik heb gemaild over de prijzen. ik kan de SE bestellen en dan het nummer doorgeven en dan word het geld overgemaakt naar mijn rekening. dus als je hem wilt moet je mailen.

    Welk nummer