Forum

Topic: [TK] 200+ PS1 Games

Anoniem's avatar

Het wordt de hoogste tijd om afscheid te nemen van mijn oudere PlayStation games. Stap één is om mijn 200+ PlayStation 1 games op Marktplaats te zetten en dat is inmiddels voltooid 🙂

http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/games-sony-playstation/m786291177-200-ps1-games-als-geheel-aangeboden.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Advertentie staat er sinds een vrijdag op en er kan alleen geboden worden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 247 XP
    robinho123's avatar

    Bliksem dat zijn niet weinig..

  2. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Veel games staan er 2 a 4 keer dubbele tussen?

  3. 130 XP
    justR's avatar

    Veel games staan er 2 a 4 keer dubbele tussen?

    Dat klopt en dat is geen fout. Ik heb gewoon veel games meerdere keren. Zijn allemaal van die ”toppers” die ik er weer eens bij kreeg als ik een paar andere games kon kopen. Eén van die ”toppers” Shadowman kon je tot een paar jaar geleden nog bij sommige (game)winkels kopen voor 2 euro in nieuwstaat. Zijn genoeg mensen die een game dan blijkbaar kopen en op een gegeven moment heb ik het vijf keer 🙁

  4. 3825 XP
    PBJ85's avatar

    sjeez! om de hoek!

    Old-BeijerCity!

    Anyway! lekkere lijst! had ik nog een PS1 had ik zeker ff een bod gedaan!
    Succes!

    (nog PS3 games in de verkoop :P)

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dat klopt en dat is geen fout. Ik heb gewoon veel games meerdere keren. Zijn allemaal van die ”toppers” die ik er weer eens bij kreeg als ik een paar andere games kon kopen. Eén van die ”toppers” Shadowman kon je tot een paar jaar geleden nog bij sommige (game)winkels kopen voor 2 euro in nieuwstaat. Zijn genoeg mensen die een game dan blijkbaar kopen en op een gegeven moment heb ik het vijf keer 🙁

    Klopt Volgens mij verkocht Bart Smit hem? dacht toen van hè..wat raar een ps1 game. Shadowman zal ik alleen nog maar op mijn Dreamcast willen spelen in VGA. De enige game die ik dubbel heb is Demon’s Souls (de gewone blauwe en de rode Black Phantom).