Forum

Topic: Surround sound headset

Anoniem's avatar

Ik heb een vraag. Ik heb sinds kort een PS4, met CoD Ghosts maar ik ben nu op zoek naar een headset rond de 100/80 euro met surround sound headset. Iemand ideeën? Ik hoor het graag.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik denk inderdaad dat e-man gelijk heeft.
    Deze werkt gewoon perfect met de ps4 omdat hij er speciaal voor gemaakt is, heeft een eigen app voor instellingen etc.
    prijs/kwaliteit verhouding is gewoon erg goed bij deze.

    btw, er staat bij bol.com dat hij stereo is maar het is virtueel surround.
    Ik heb een tritton AX720 welke ook virtueel surround heeft en dit werkt perfect en heel erg is je voordeel (vooral bij cod HC S&D).

  2. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ik denk inderdaad dat e-man gelijk heeft.
    Deze werkt gewoon perfect met de ps4 omdat hij er speciaal voor gemaakt is, heeft een eigen app voor instellingen etc.
    prijs/kwaliteit verhouding is gewoon erg goed bij deze.

    btw, er staat bij bol.com dat hij stereo is maar het is virtueel surround.
    Ik heb een tritton AX720 welke ook virtueel surround heeft en dit werkt perfect en heel erg is je voordeel (vooral bij cod HC S&D).

    Het is een stereo headset, met vs.

  3. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Gewoon voor de eerder genoemde headset gaan!!
    Straks gaan gameontwikkelaars hun eigen settings doorgeven via de bijhorende app. Daardoor krijg je de best denkbare balans in elk PS4 spel dat je speelt.

    Ik ga ook voor deze, maar het schijnt dat er komende zomer nog een nieuwe/andere variant komt van deze headset, maar die is iets duurder..
    Daar wacht ik even op qua specs om te kunnen vergelijken of het ook de extra knaken waard is.