Forum

Topic: Virtuele prof niet zichtbaar voor medespelers

Anoniem's avatar

Hee,

Ik heb gister een online profwedstrijd gespeeld met een vriend van mij. Echter kon ik zijn game face niet zien in de game zelf. Op mijn scherm had hij wit haar en een ringbaardje. Toen ik aan hem vroeg of hij zijn prof een ringbaardje had gegeven zei hij dat hij nooit een ringbaardje had aangevinkt. Nu vraag ik me af of dit een fout in FIFA is of dat het aan mijn ps4 ligt of de zijne.. Verder kon hij volgens mij wel mijn game face zien.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 382 XP
    e-man's avatar

    Die dingen liggen aan fifa, ik heb in mijn career een talent waarvan soms allee n de broek te zien is bijvoorbeeld haha. Dit specifieke probleem ken ik niet helaas!

  2. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Ik heb het nu ook met iemand anders van me club, het lijkt wel aan mijn game te liggen :/

  3. 249 XP
    Timon's avatar

    EA faalt nogal als het gaat om het uiterlijk van spelers. Ik heb het idee dat sommige spelers in carriere de ene wedstrijd blond haar hebben en de volgende wedstrijd weer bruin haar :’)