Forum

Topic: Tritton Pro+ true 5.1

Anoniem's avatar

Ik ben beetje rond kijken naar een andere headset en kwam de Tritton Pro+ tegen, het lijkt mij zelf wel een fijne headset maar werkt ie nu ok helemaal goed op de ps4 en zijn er mensen hier die deze headset hebben en wat vinden jullie der van .

En als je nog een andere optie hebt gooi hem hier maar neer .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Ik zou zelf voor de headset 2.0 van Sony gaan.
    Die is maar 90 euro en super geluid en is voor de ps4 gemaakt.

  2. 518 XP
    recsto's avatar

    Ik ben beetje rond kijken naar een andere headset en kwam de Tritton Pro+ tegen, het lijkt mij zelf wel een fijne headset maar werkt ie nu ok helemaal goed op de ps4 en zijn er mensen hier die deze headset hebben en wat vinden jullie der van .

    En als je nog een andere optie hebt gooi hem hier maar neer .

    Ik had zelf de 720+ werkte prima op ps4. Gewoon aansluiten via usb en optical cable.

  3. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Ik heb zelf een Tritton True Dolby en werkt prima op de PS4

    Maar als je een nieuwe headset zoekt zou ik idd voor de nieuwe wireless Gold gaan van Sony..
    Helemaal draadloos, virtual 7.1 surround en een hele mooie prijs…

  4. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Heb trittion ax 720 kan ik die al gebruiken op myn ps4

  5. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Heb zelf de ax720 en de gold 2.0 maar de tritton word niet voor de ps4 gebruikt

  6. 357 XP
    Mausie's avatar

    Heb trittion ax 720 kan ik die al gebruiken op myn ps4

    En is het beetje fijne headset?

  7. 3140 XP
    moes's avatar

    ik zeg je 1 ding. je zult geen betere headsets vinden dan de pro + geloof mij. niet in deze price range. of je koopt een kut 2.0 headset van 90 euro zoals die van sony met alles erop en eraan marketing bullshit . of je koopt een hele dure headset die net zo goed presteert als de tritton pro+ of zelfs minder. deze headset zit er tussen in. het preseert goed. hele harde zuivere bass, heerlijk geluid. echte 5.1 gevoel en hij is draad beter dan draadloos. signaal van geluid blijft even sterk dus ook de kwaliteit. nadeel is dat je gekrulde draden krijgt, dat heb ik ook eenmaal.

    laat je niet wijs maken door mensen die zeggen dat Sony headset beter is. de tritton pro+ heeft een hele gruwlijke bass vooral bij PS4 games, heeft 4 speakers per kop (kan 5.1 dolby beter dan andere simuleren) en het zit lekker om de oren. believe me, you wont regret.

    BUY THAT FUCKING THING.

    PS: turtlebeach is plastic troep. dat is zeg maar de renault van de headsets. allemaal slechte kwaliteit. gaat zo stuk.
    tritton is DE audi A7. 😛

  8. 357 XP
    Mausie's avatar

    ik zeg je 1 ding. je zult geen betere headsets vinden dan de pro + geloof mij. niet in deze price range. of je koopt een kut 2.0 headset van 90 euro zoals die van sony met alles erop en eraan marketing bullshit . of je koopt een hele dure headset die net zo goed presteert als de tritton pro+ of zelfs minder. deze headset zit er tussen in. het preseert goed. hele harde zuivere bass, heerlijk geluid. echte 5.1 gevoel en hij is draad beter dan draadloos. signaal van geluid blijft even sterk dus ook de kwaliteit. nadeel is dat je gekrulde draden krijgt, dat heb ik ook eenmaal.

    laat je niet wijs maken door mensen die zeggen dat Sony headset beter is. de tritton pro+ heeft een hele gruwlijke bass vooral bij PS4 games, heeft 4 speakers per kop (kan 5.1 dolby beter dan andere simuleren) en het zit lekker om de oren. believe me, you wont regret.

    BUY THAT FUCKING THING.

    PS: turtlebeach is plastic troep. dat is zeg maar de renault van de headsets. allemaal slechte kwaliteit. gaat zo stuk.
    tritton is DE audi A7. 😛

    Haha, Nou doe je Renault toch te kort hoor.
    Ross ik zie op dit moment ok alleen maar voordelen voor deze headset, dus kans wordt groot dat ik hem bestel

  9. 3140 XP
    moes's avatar

    Haha, Nou doe je Renault toch te kort hoor.
    Ross ik zie op dit moment ok alleen maar voordelen voor deze headset, dus kans wordt groot dat ik hem bestel

    haha sorry van die renault. 😛

    okey laten we zeggen. het is eerder een suzuki alto uit 1989 😛 vergeet die renault.

    welke kleur pro+ ga je nemen trouwens? ik heb de witte en de rode gekocht.

  10. 357 XP
    Mausie's avatar

    haha sorry van die renault. 😛

    okey laten we zeggen. het is eerder een suzuki alto uit 1989 😛 vergeet die renault.

    welke kleur pro+ ga je nemen trouwens? ik heb de witte en de rode gekocht.

    Ik ga dan voor zwart past mooi bij de rest van de elektronica =P

  11. 3140 XP
    moes's avatar

    Ik ga dan voor zwart past mooi bij de rest van de elektronica =P

    kijk is aan. zwarte ps4, zwarte decoder en headset….nice 😀

  12. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ax 720 geen last pracht headset , ga ik die ook kunnen gebruiken myn headset op de ps4

  13. 3140 XP
    moes's avatar

    Ax 720 geen last pracht headset , ga ik die ook kunnen gebruiken myn headset op de ps4

    is dat een vraag ? want in theorie zou dat gewoon mogelijk zijn. ps4 ondersteunt optical output, maar omdat die headset eigenlijk best wel oud is zit ik een beetje te twijfelen, maar ik denk het wel. (kijk anders even op youtube of google het even)

    Hoe oud die ax series ook zijn, ze behoren tot een van de beste headsets die ik ooit gekend heb . vooral de ax pro. 😛 met die ouwe decoder en shit? pff dat waren eens tijden…..

  14. 389 XP
    Suugie's avatar

    ik heb een tritton ax 720 en deze werkt wel alleen moet je de geluidsinstellingen zetten op enkel chat geluid.
    om de een of andere reden geeft hij bij mij geen geluid als ik alles aanklik:P
    Maar goed met enkel chat geluid aangevinkt voert hij dus alles uit naar mijn headset.

  15. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    ik zeg je 1 ding. je zult geen betere headsets vinden dan de pro + geloof mij. niet in deze price range. of je koopt een kut 2.0 headset van 90 euro zoals die van sony met alles erop en eraan marketing bullshit . of je koopt een hele dure headset die net zo goed presteert als de tritton pro+ of zelfs minder. deze headset zit er tussen in. het preseert goed. hele harde zuivere bass, heerlijk geluid. echte 5.1 gevoel en hij is draad beter dan draadloos. signaal van geluid blijft even sterk dus ook de kwaliteit. nadeel is dat je gekrulde draden krijgt, dat heb ik ook eenmaal.

    laat je niet wijs maken door mensen die zeggen dat Sony headset beter is. de tritton pro+ heeft een hele gruwlijke bass vooral bij PS4 games, heeft 4 speakers per kop (kan 5.1 dolby beter dan andere simuleren) en het zit lekker om de oren. believe me, you wont regret.

    BUY THAT FUCKING THING.

    PS: turtlebeach is plastic troep. dat is zeg maar de renault van de headsets. allemaal slechte kwaliteit. gaat zo stuk.
    tritton is DE audi A7. 😛

    ik heb hem ook en ben het met alles eens wat je zegt (ook Renault en TurtleBeach 😛 is dikke rommel)
    de headset is ook super stevig

  16. 3140 XP
    moes's avatar

    ik heb hem ook en ben het met alles eens wat je zegt (ook Renault en TurtleBeach 😛 is dikke rommel)
    de headset is ook super stevig

    STEVIG !!! dat woord was ik even vergeten. hij is stevig. thank you 😀

  17. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Goede headset,heb hem lange tijd op ps3 gebruikt,gebruik hem nu op me pc.

  18. 357 XP
    Mausie's avatar

    Goede headset,heb hem lange tijd op ps3 gebruikt,gebruik hem nu op me pc.

    Krijg hem vandaag binnen, dus zeer benieuwd.