Forum

Topic: Watch_dogs: Hacking_is our weapon!

Anoniem's avatar










(Work in progress)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

47 reacties

  1. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Zou het voortaan zwart en gewoon dikke blokletters in duidelijker en mooier voor de rest goeie text

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Zou het voortaan zwart en gewoon dikke blokletters in duidelijker en mooier voor de rest goeie text

    De zwarte tekst moet nog in kleur. Dit zijn screenshots btw 🙂
    Dus gelukkig goede kwaliteit, want dit maken met een iPad op de online editor zou een nacht merrie worden …

    Ik ga nog over de ecomy praten
    De story
    De free roam
    De wapens
    De politie
    De ctOS centra
    Enz
    ….
    Zal voor volgende week zijn 🙂

  3. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Het gele is niet te lezen

  4. 357 XP
    Mausie's avatar

    Leuk stukje , op naar het volgende deel

  5. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Het gele is niet te lezen

    Nee precies , het is ook niet lekker leesbaar…
    Het is geen reclame ofzo change to black

  6. Mechromancer's avatar

    Hou het gewoon bij zwart letters voor de rest leuk stukje lees voer.

  7. 1870 XP
    R*forever's avatar

    MIJN EXCUSES VOOR HET ARTIKEL NOG NIET UP TE DATEN. IK WAS EEN BEETJE te verslaafd aan infamous 🙂
    Vandaag heb IK nog heel wat in te halen voor school. Ik beloof jullie dat ik dit artikel nog ga afwerken. Je moet er ook niet veel van verwachten hè … Er zullen maar Max 3 keer zoveel bladen als nu op staan… En minimum nog een blad met alles kort. Dit ondanks de nieuwe trailers veel verklaren

    Onder andere de story trailer
    http://m.youtube.com/watch?v=NuAbH8Z8iwk

    En de ps4/ps3 exclusieve content trailer
    http://m.youtube.com/watch?v=HVS-XIWgU0s

    De introductie
    http://m.youtube.com/watch?v=Qs4OcQNOM34

    En natuurlijke de zovele andere…

  8. 389 XP
    Suugie's avatar

    Nieuwe trailer over de wereld:

    http://www.youtube.com/watch?v=GOKtRNncWxw&list=UUg_JwOXFtu3iEtbr4ttXm9g

  9. 72 XP
    rusty's avatar

    Nieuwe trailer over de wereld:

    http://www.youtube.com/watch?v=GOKtRNncWxw&list=UUg_JwOXFtu3iEtbr4ttXm9g

    ik ga dat spel grijs spelen en de multiplayer zit ook meteen goed in elkaar!
    add me als je wil want ik ga in iedergeval de boel platleggen in chigago

  10. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Nieuwe trailer over de wereld:

    http://www.youtube.com/watch?v=GOKtRNncWxw&list=UUg_JwOXFtu3iEtbr4ttXm9g

    Gisteren 5 keer na elkaar gekeken van enthousiasme!

    ik ga dat spel grijs spelen en de multiplayer zit ook meteen goed in elkaar!
    add me als je win want ik ga in iedergeval de boel platleggen in chigago

    Multiplayer ziet er tof uit, maar de sp ga ik in ieder geval op een andere save spelen. Zodat de mp immens goed blijft. Zag je die onverwachte explosies? Dit is waar ik echt van hou in gta. Totale chaos en onverwachte spektakels. Het ziet er naar uit dat Ubisoft wel eens een 2de gta kan creëren 🙂

  11. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Nee sorry, spel ziet er zo raar uit op één of andere manier, de auto’s zien er te nep uit, weet niet.
    Wacht de reviews af, en misschien ergens een keer proberen.

  12. 389 XP
    Suugie's avatar

    ik ga dat spel grijs spelen en de multiplayer zit ook meteen goed in elkaar!
    add me als je win want ik ga in iedergeval de boel platleggen in chigago

    Haha dat is voor mij juist een reden om je niet toe te voegen, zit je telkens mij te hacken als ik het verhaal wil spelen:P
    Weet iemand toevallig of er ook co-op (side) missies zijn? dat lijkt me wel erg vet.

  13. 72 XP
    rusty's avatar

    Gisteren 5 keer na elkaar gekeken van enthousiasme!

    Multiplayer ziet er tof uit, maar de sp ga ik in ieder geval op een andere save spelen. Zodat de mp immens goed blijft. Zag je die onverwachte explosies? Dit is waar ik echt van hou in gta. Totale chaos en onverwachte spektakels. Het ziet er naar uit dat Ubisoft wel eens een 2de gta kan creëren 🙂

    Ha! ik ken dat, soms speelde ik uren in san andreas alleen maar dingen slopen, chaos, dood en verderf.
    ik verveel me er daar nog steeds niet in.
    explosie’s en gewoon de macht om iemand te beheersen is gewoon awesome.
    dat is waarom ik ook van gamen hou, je kan dingen doen in games die je niet kan in het echte leven.
    ik ben het eens dat dit wel een 2e gta kan creëren, want 1. het heeft een goed verhaal en 2. actie, wapens en RPG’s zijn aan de orde.

    27 may Here I come

    Haha dat is voor mij juist een reden om je niet toe te voegen, zit je telkens mij te hacken als ik het verhaal wil spelen:P
    Weet iemand toevallig of er ook co-op (side) missies zijn? dat lijkt me wel erg vet.

    haha geen zorgen, je kan er voor kiezen dat je SP speelt EN dat er andere spelers in jouw wereld zich kunnen mengen.
    maar je kan OOk ervoor kiezen dat je SP speelt en dan geheel offline!
    🙂

  14. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Zo zes nieuwe pagina’s…. En er komt nog 😀


    VOLGENDE KEER:
    – WAPENS IN WATCH DOGS!
    -FREE ROAM
    -MULTIPLAYER

  15. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Check this out; hoe awsome is dit niet?
    Dit is geen menu, maar dynamisch tijdens de game zelf!

    http://i.imgur.com/K9fXlXw.jpg
    http://i.imgur.com/bpSgHfh.jpg

  16. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ziet er wel grappig uit. Ben benieuwd of het beter werkt dan bijvoorbeeld NFS “easydrive” want dat gebruikte ik in de meeste gevallen in een stilstaande auto.

  17. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ziet er wel grappig uit. Ben benieuwd of het beter werkt dan bijvoorbeeld NFS “easydrive” want dat gebruikte ik in de meeste gevallen in een stilstaande auto.

    Wel, euh. Je hebt al een car on demand app 😛

  18. 357 XP
    Mausie's avatar

    Ziet er wel gaaf uit, nog een dikke ander halve maand, dan komt ie

  19. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ziet er wel gaaf uit, nog een dikke ander halve maand, dan komt ie

    Gewoon effe een vraag: vinden jullie dat artikel goed of slecht? Omdat ik mij afvraag of het wel nog iemand zich interesseert moest ik nog 3 pagina’s toevoegen…

    Anyways voor mij is het een uitlaatklep, en vindt het tof over games te schrijven (die me interesseren)…

  20. 357 XP
    Mausie's avatar

    Gewoon effe een vraag: vinden jullie dat artikel goed of slecht? Omdat ik mij afvraag of het wel nog iemand zich interesseert moest ik nog 3 pagina’s toevoegen…

    Anyways voor mij is het een uitlaatklep, en vindt het tof over games te schrijven (die me interesseren)…

    Ik vind het wel interessant om te lezen, maar het is natuurlijk jouw keuze om nog meer schrijven, ik wacht in ieder geval op de rest.

  21. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Gisteren al gezien, maar te ziek voor woorden: 27 mei wordt echt hard!

    Watch dogs: 9 minuten multiplayer demo
    http://m.youtube.com/watch?v=SKwn4nK5J28

    Watch dogs: cvg preview(iets meer nieuwe beelden, maar 13 minuten ervan is oud)
    http://m.youtube.com/watch?v=zdy1a1R1ieA

    Playstation exclusieve trailer/interview: watch dogs: the life of a hacker
    http://m.youtube.com/watch?ipadtype=3&sts=16177&utcoffset=120&v=qZg5qc-o_BU&has_verified=1&layout=tablet&client=mv-google

    NOTE: mobiele versies, enjoy!

  22. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Heb er zoveel zin in, nog 1 maand te gaan!

  23. 1870 XP
    R*forever's avatar

    THIS COMMENTED HAS BEEN HACKED BY AIDEN PIERCE: 27 may will be your turn!

  24. 1870 XP
    R*forever's avatar

    AWESOME: de trophies/achievements voor watch dogs!

    General achievements

    50G – Invincible: Complete The Final Chapter
    15G – Thief!: Steal A Total Of $25,000,000
    15G – Pawn Takes King: Pawn Off Items Worth More Than $10,000,000
    10G – Side Step: Complete 50 Side Missions
    15G – Side Swipe: Complete 105 Side Missions
    20G – Back Side: Complete All Side Missions
    10G – Petty Thug: Kill 100 Innocent Civilians
    20G – Crook: Kill 250 Innocent Civilians
    25G – Murder One: Kill 501 Innocent Civilians
    50G – Messiah: Complete Single Player Stealing Less Than $50,000
    25G – Human: Complete Single Player Stealing Less Than $150,000
    5G – Lucifer: Complete Single Player Stealing More Than $10,000,000
    30G – Around The World: Travel A Total Distance Of 40,075 Km
    30G – Dead Ded: Track Down And Murder 10 DeadSec Members
    10G – The Lesser Evil: Hack 500 Different Civilians
    25G – Just Evil: Hack 50 Different Electronic Devices
    25G – Disruption: Disrupt The Flow Of Traffic 50 times
    5G – Upgrader: Upgrade Your Phone
    5G – Beautiful: Find The Aspiring Hacker
    5G – Lovers: Create A Dating Profile Online
    10G – Smashing: Smash 1,000 Windows
    35G – I Have An Ego: See Yourself On 100 Different TV Sets
    5G – Walk Over Me: Walk From Abrahams Apartment To The Grill In Under 4 Minutes
    10G – Peter Beale: Get The Dirt On Peter Beale
    20G – Visitor: Visit 100 Different Players Worlds
    10G – Co-Operative Theft: Steal A Total Of $100,000,000 From Other Players
    10G – Gone Phishing: Collect 20 Different Species Of Fish – Not All Of Them Are In Your World
    25G – ID Theft: Steal Another Players Identity And Commit 10 Crimes In Their World
    10G – Got You: Successfully Stop Yourself Being Hacked 25 Times
    25G – Caught: Get Caught Hacking In 50 Other Worlds
    10G – Kill Kill Kill: Kill 100 Innocent Civilians In Another Players World
    40G – Generous: Donate $100,000,000 To Other Players In Their World
    30G – Help Me: Help Another Player In Trouble
    5G – Dynamic Duo: Jump To Your Death With Another Player
    Watch Dogs Secret Achievements

    25G – Starting Out: Complete Chapter I
    25G – Newbie: Complete Chapter III
    25G – Learning: Complete Chapter V
    25G – Keen And Eager: Complete Chapter VII
    25G – Anonymous: Complete Chapter VIII
    25G – Hacker: Complete Chapter X
    25G – Spy: Complete Chapter XII
    25G – Invisible: Complete Chapter XV
    25G – Master: Complete Chapter XVII
    50G – Filthy Rich: Have A Bank Balance Of Over $1,000,000,000
    5G – West Side: Travel Beyond The City Limits
    20G – Wreck It: Destroy 100 Cars
    15G – Train Me: Travel On The Train Roof For 5 Minutes Without Alerting Police
    5G – Perfect Angel: Don’t Kill Harriet
    25G – Enter My Room: Enter 250 Different Buildings In Other Worlds
    15G – Metro Murder: Observe 10 Train Crashes In Other Worlds

  25. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Goeiedag , ik zag net iets met een season pas.
    Kan je die halen als de game uit is of zijn er edities die er By komen

  26. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Alle hens aan denk, Lets boost the hype….

    http://youtu.be/SIIGbw0tN0c

  27. 357 XP
    Mausie's avatar

    Alle hens aan denk, Lets boost the hype….

    http://youtu.be/SIIGbw0tN0c

    Nog eventjes geduld, tis bijna zover.

  28. GoldenBird's avatar

    Ik hoop dat Watch Dogs me niet teleursteld zoals Infamoua

  29. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik hoop dat Watch Dogs me niet teleursteld zoals Infamoua

    Infamous is nog nooit een sterke game geweest. Enkel de Sony freaks prijzen deze game hoog omdat ze verblind zijn van de Sony liefde….

    Infamous second son was gewoon in het juiste keel gat gevallen. Dankzij overtollige marketing , een klein ps4 game aanbod, en de eerste next gen build…(beginfase zelfs)

    Watch dogs is een game van Ubisoft. Aan de details te lezen en te vernemen zal je deze game toch niet op 123 aan de kant zetten. Je moet natuurlijk wel begrijpen dat de hype je gewoon het doet kopen, ik koop het gewoon omdat ik van free roams hou. En omdat het echt een top concept lijkt…

  30. 1870 XP
    R*forever's avatar

    FUCK YEAH! Nog 2 FUCKING weken! I can’t believe it!
    http://youtu.be/VgvVPVMhRGQ

  31. GoldenBird's avatar

    Infamous is nog nooit een sterke game geweest. Enkel de Sony freaks prijzen deze game hoog omdat ze verblind zijn van de Sony liefde….

    Infamous second son was gewoon in het juiste keel gat gevallen. Dankzij overtollige marketing , een klein ps4 game aanbod, en de eerste next gen build…(beginfase zelfs)

    Watch dogs is een game van Ubisoft. Aan de details te lezen en te vernemen zal je deze game toch niet op 123 aan de kant zetten. Je moet natuurlijk wel begrijpen dat de hype je gewoon het doet kopen, ik koop het gewoon omdat ik van free roams hou. En omdat het echt een top concept lijkt…

    Ben ik helemaal met je eens. Maar ik had na al die marketing, gameplay video´s en meer toch wel iets veel beters verwacht. Ik hoop dus niet dat hetzelde met Watch Dogs gaat gebeuren.

  32. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ben ik helemaal met je eens. Maar ik had na al die marketing, gameplay video´s en meer toch wel iets veel beters verwacht. Ik hoop dus niet dat hetzelde met Watch Dogs gaat gebeuren.

    Not gonna happen…

    Een free roam met zoveel trailers en gameplay ? Het kan niet anders dan goed zijn, tenzij ze zwaar fraude plegen 😛
    ..
    nee effe serieus..

    -We hebben al zeer veel gameplay gezien van de stad uit alle kanten, en zelfs de weide
    – de CtOS integratie en techniek
    – de zovele hack mogelijkheden
    – de insane vele animaties
    – genoeg wapen aanbod, met orgasme audio!
    – de wagens zien er slick uit, met maar liefst 70 personalisaties (elke auto heeft zijn eigen character enz…)

    Het enigste wat kan mislopen

    – de 60 fps fanboys
    – de story, wat dan nog wel een persoonlijke oordeling is…
    – het rijgedrag van de wagens , van de makers van driver san fransisco. Eerlijk gezegd toch niet de beste race creaties …. Anyways, het is free roam. Dus het zal wel cava zijn
    – de online Ubisoft servers werken voor de zoveelste keer niet.
    – te kleine map..

    Neem het van mij aan: dit is goty 2014-2015

    Watch dogs 2 zal zelfs beter worden, maar dus snel een hype game worden. Waardoor het een snel proces wordt…

    De bedenkers achter deze game hebben zeer goed de game industrie bestudeerd en zijn zeer slimme knapen als je het mij vraagt…

    HACKING OPTIE
    FREE ROAM OPTIE
    GAMEPLAY> graphics
    STORY
    lange game
    Zeer veel Side content
    Generated missies
    ..

    Maar ook trends:
    FREE ROAM ONLINE!
    KLEREN PERSONALISATIE TOT OVER JE OREN
    GENOEG WAPEN AANBOD, MET REALISTISCHE ANIMATIES
    INTELLIGENTE AI
    VRIJHEID!(creëer jouw eigen scenario’s..)
    Vette wagens…

  33. 362 XP
    Coelers's avatar

    KLEREN PERSONALISATIE TOT OVER JE OREN

    Kun je wel andere kleding “aantrekken” ? In de trailer zie je m natuurlijk constant met dezelfde jas aan en pet op.
    Had al een aantal keer zoiets van trek wat anders aan!

  34. GoldenBird's avatar

    Ik denk dat ik Watch Dogs ook op de PC ga aanschaffen, ik wil natuurlijk wel genieten van de mooiste graphics die Ubisoft aanbiedt.

  35. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Kun je wel andere kleding “aantrekken” ? In de trailer zie je m natuurlijk constant met dezelfde jas aan en pet op.
    Had al een aantal keer zoiets van trek wat anders aan!

    Enkel outfits, maar er zullen er veel zijn!

  36. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Lol… Zalige commercial
    http://www.youtube.com/watch?v=lkGDRucDhiI&feature=youtu.be

  37. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Leuk om er zo wat meer over te kunnen lezen!

  38. 1 XP
    yopper's avatar

    Kan niet w8 om ermee aan de slag te gaan, heb er zin aan 🙂

  39. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Voor wie alvast wat gameplay footage wil zien, er zijn wat beelden gelekt.

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=820084

  40. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Omg: top reclame van watch dogs: amazing live prank!

    http://www.youtube.com/watch?v=1hpU_Neg1KA&feature=youtu.be

  41. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Hierbij natuurlijk als eerst de dikke vette complimenten aan de topic starter! Helemaal gaaf!!! Ik hoop dat er nog meer pagina’s komen. Ik heb ze met veel plezier gelezen.

    Zijn er overigens ook mensen met een PS3 die deze game gaan kopen?

    Ik ben heel benieuwd wat het totaal plaatje van deze game gaat worden. Hoe zit het trouwens met de taal? Is dit Engels of kan er ook gekozen worden voor Nederlands? Soms blijf ik dat gewoon makkelijker vinden, al is het geen must.

    Blij werd ik wel van het feit dat er meerdere outfits zijn. Dat gene wat nu altijd gedragen wordt, vind ik redelijk saai.

    Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk

  42. 260 XP
    Erik026's avatar

    vigilante edition is binnen voor de ps4 🙂

  43. 13 XP
    J0han's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=JGRsrFdwb2c

    http://oi59.tinypic.com/so04z8.jpg

    http://oi59.tinypic.com/a3z9t1.jpg

    Ubisoft moet eens stoppen met het spel te promoten als “next gen”. De bovenstaande video/foto’s legt al heel veel uit maar ik heb zelf ook wat dingetjes ontdekt.

    Ik heb het spel een paar uur kunnen spelen op de PC in Ultra settings. Het ziet er voor het oog inderdaad mooi uit maar de stad voelt ontzettend statisch aan en veel details die je erin zou verwachten zijn er niet.

    In een achtervolging met een auto voelde het alsof ik in een tank zat. De auto die ik achtervolgde raakte ik 2 – 3 ontzettend hard.. vervolgens achtervolg ik hem gewoon een paar minuutjes en hij botst met een kleine cut-scene tegen een vrachtwagen op door een domme AI. Je kunt overigens voor een boom stil gaan staan, wat gas geven en een boom omver rijden (welke standaard op dezelfde plekken breekt, lijkt erop dat heel veel objecten maar 1 animatie hebben gekregen).. een paar meter verder raakte ik een slagboomkastje welke me auto tot stilstand bracht.. :/

    Even later reed ik ook tegen een terras aan met wat zittende mensen.. met een explosie tot gevolg.. :/ 😀

    ah en je auto kan total loss zijn maar je koplampen blijven vaak heel.. 😀

    Zojuist de politie ontweken door met de auto een trappetje omhoog te gaan en een stukje rechtuit rijden.

    Auto’s voelen arcade-achtig aan en rijden allemaal vrijwel hetzelfde.. (de een trekt alleen wat sneller op en rijdt wat sneller als de ander)

    Het zijn kleine dingetjes en ik kom misschien over als een zeikerd maar na 2 -3 uur begon ik me al aan deze dingetjes te irriteren. Hoe meer ik speel, hoe meer ik er vind..

    Ik denk dat vele mensen teleurgesteld zullen zijn. “Random” missies zijn vaak hetzelfde, de gameplay herhaalt zich continu (sluipen, hacken), verhaal is niet boeiend genoeg om mee door te gaan.. Ik dacht ik waarschuw jullie maar even. 😀

  44. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Snap niet waarom menen steeds GTA met Watch Dogs vergelijken. Het heeft sowieso nooit zin om 2 games met elkaar te vergelijken. Als je elektronische apparaten met elkaar vergelijkt is het logisch, omdat ze dezelfde mogelijkheden aanbieden en moet je kiezen welk je het beste wil nemen. Maar bij games is de vergelijking nutteloos. Ze bieden namelijk beide iets anders aan. Dit is hetzelfde alsof je films of muziek gaat vergelijken. Entertainment vergelijken is nutteloos. Ze hebben maar één ding vergelijkbaar en dat is entertainment bieden. Dit is per persoon verschillend en heeft geen zin te vergelijken. Kan je netzogoed The Amazing Spiderman film gaan vergelijken met Captain America. Het heeft geen zin om te vergelijken bij entertainment.

    Wanneer je Watch Dogs speelt en constant denkt: ja maar dit kon ik in GTA wel, dan gaat het tegen vallen ja. Het is GEEN GTA. Ubisoft heeft ook nooit gezegd dat het een GTA game is. Het is Watch Dogs. Beoordeel het op wat het is.

    Ik vermaak me ondertussen ontzettend met de game.

  45. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Hierbij natuurlijk als eerst de dikke vette complimenten aan de topic starter! Helemaal gaaf!!! Ik hoop dat er nog meer pagina’s komen. Ik heb ze met veel plezier gelezen.

    DANKU, BLIJKBAAR TOCH NOG EEN GESLAGEN TEKSTJE?

    Zijn er overigens ook mensen met een PS3 die deze game gaan kopen?
    IK NIET EN IK RAAD HET TEN ZEERSTE AF;
    1 ZEER SLECHTE TEXTURES
    2 MINDER LEVEN IN HUIS
    3TONNEN MINDER ANIMATIES
    4NIET SUPER VLOEIEND
    5 WATER EN BELICHTING IS SUBLIEM MET DE GFX VOOR DE ZOGEZEGDE NEXT GEN….

    Ik ben heel benieuwd wat het totaal plaatje van deze game gaat worden. Hoe zit het trouwens met de taal? Is dit Engels of kan er ook gekozen worden voor Nederlands?
    DE AUDIO TAAL STAAT STANDAARD IN HET ENGELS
    ER IS GENOEG ONDERSTEUNING VOOR ONDERTITELING? AUTOMATISCH MET SYSTEEM TAAL ZELFS…
    Soms blijf ik dat gewoon makkelijker vinden, al is het geen must.

    Blij werd ik wel van het feit dat er meerdere outfits zijn. Dat gene wat nu altijd gedragen wordt, vind ik redelijk saai.

    1 SUPER VEEL OUTFITS
    2 KRAAMPJES? KLEREN WINKEL,WAPEN WINKEL, apotheek enz is te overvallen
    3 je kan jouw muziek streamen in de boxen
    4 maar ik al genoeg en eigenlijk al alles. de game is echt een blast. ik zal geen tekst meer maken. ik zit in mijn examens, voorbereiding opleiding leger. maar watch dogs wou ik dus zeker nog eens spelen…
    5 KOOP DIE GAME!

    Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk

    michael

  46. 13 XP
    J0han's avatar

    http://www.metacritic.com/game/pc/watch-dogs

    user score voor de pc is inmiddels 4.4.. een 5.9 voor de ps4 😛

  47. 1870 XP
    R*forever's avatar

    http://www.metacritic.com/game/pc/watch-dogs

    user score voor de pc is inmiddels 4.4.. een 5.9 voor de ps4 😛

    Hier zie je maar eens hoe een niet gamer zich gaat focussen op een aankoop..

    OT: ik heb de game ondertussen al bijna op platium, ik heb niet gerushed. Het blijft dezelfde vibe geven zoals de e3 2012 aankondiging.

    Ik ben er kompleet weg van, en daarom wist ik waarom het moest pre orderen. De PROFILER maakt de stad echt zeer levendig en de opties voor de politie de baas te zijn is echt insane. De stad is zeer goed doordacht. Ik ga hier denk ik nog 100den uren op zitten. De wapens zijn echt insane NICE , en de auto’s zijn dik in orde. Dit is echt een topper en naar mijn mening echt een gta killer. Natuurlijk moeten ze zich nog bewijzen met hun opvolgers. Gta blijft uniek van elke gta dankzij de jaren creatie ipv een jaar drop off…

    Wel watch dogs heeft nu ook 3 jaar in proces geweest en het loont echt.

    Ik had totaal verwacht wat ik wou. Deze game is echt eentje voor mijn ps4 collectie. Mijn eerste dus….