Forum

Topic: update1.62

Anoniem's avatar

kan er mij iemand uitleg geven over het volgende:
vandaag instaleer ik de nieuwste update 1.62 op de ps4 en na de installatie heb ik geen geluid meer? zowel het melodie in het begin scherm als in de games( ac black flag) als in een blue ray film zijn weg? ligt niet aan mij n tv want als ik naar de tv programmas kijk heb ik wel nog geluid.grtz

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik kijk nu netflix en heb geluid. Ook toen ik door de menus scrollde. Ik heb de update ook binnen

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik heb ook gewoon nog geluid

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    kan er mij iemand uitleg geven over het volgende:
    vandaag instaleer ik de nieuwste update 1.62 op de ps4 en na de installatie heb ik geen geluid meer? zowel het melodie in het begin scherm als in de games( ac black flag) als in een blue ray film zijn weg? ligt niet aan mij n tv want als ik naar de tv programmas kijk heb ik wel nog geluid.grtz

    Kan zijn dat je geluidsinstellingen zijn gereset. Even kijken onder instellingen. Kan zijn dat je audio uitgang nu via een andere poort gaat. Dat heb ik bij de PS3 ook wel eens gehad.

  4. 389 XP
    Suugie's avatar

    Na de update kon ik geen blu-ray meer afspelen en haperde battlefield. echter na een paar keer opnieuwe opstarten kon ik weer battlefield, blu-ray weet ik nog niet.