Forum

Topic: Aantal vragen over een ban PS4

Anoniem's avatar

Blijkbaar is mijn account gebanned foutcode : E-82E0001C, uitleg : Toegang tot sony entertainment netwerk door deze account is uitgesloten of tijdelijk opgeschort. Ik heb ooit vroeger op de ps3 wel eens een waarschuwing gehad van sony, ik ben nog nooit eerder gebanned. Nu heb ik hier een aantal vragen over.

Is dit een permanente ban of een tijdelijke, aangezien hierover niks word gezegd en ik geen toegang meer heb tot het email adres wat ik gebruikte met dit account dus ik heb geen verdere info.

En hoe zit het met playstation plus en alle DLC die ik op dat account had staan neem ik dat mee als ik een nieuw account aanmaak ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 116 XP
    OptimusPrimeNL's avatar

    Blijkbaar is mijn account gebanned foutcode : E-82E0001C, uitleg : Toegang tot sony entertainment netwerk door deze account is uitgesloten of tijdelijk opgeschort. Ik heb ooit vroeger op de ps3 wel eens een waarschuwing gehad van sony, ik ben nog nooit eerder gebanned. Nu heb ik hier een aantal vragen over.

    Is dit een permanente ban of een tijdelijke, aangezien hierover niks word gezegd en ik geen toegang meer heb tot het email adres wat ik gebruikte met dit account dus ik heb geen verdere info.

    En hoe zit het met playstation plus en alle DLC die ik op dat account had staan neem ik dat mee als ik een nieuw account aanmaak ?

    Neem contact op met Playstation deze kunnen je beter helpen dan wij.

    Voor Nederland

    Telefoon
    0495 574 817

    Voor België

    Telefoon
    011 516 406

  2. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Blijkbaar is mijn account gebanned foutcode : E-82E0001C, uitleg : Toegang tot sony entertainment netwerk door deze account is uitgesloten of tijdelijk opgeschort. Ik heb ooit vroeger op de ps3 wel eens een waarschuwing gehad van sony, ik ben nog nooit eerder gebanned. Nu heb ik hier een aantal vragen over.

    Is dit een permanente ban of een tijdelijke, aangezien hierover niks word gezegd en ik geen toegang meer heb tot het email adres wat ik gebruikte met dit account dus ik heb geen verdere info.

    En hoe zit het met playstation plus en alle DLC die ik op dat account had staan neem ik dat mee als ik een nieuw account aanmaak ?

    Je zegt je hebt vroeger ooit een waarschuwing ontvangen, wat heb je dan gedaan dat je die waarschuwing hebt gekregen, dat zal dan wel de reden zijn, dat je nu een ban / of voorlopige ban hebt gekregen, En mij lijkt als dit je eerste ban is dat dit een voorlopige ban is dat je later weer online kan, dit kan volgens mij mits dit een voorlopige ban is wel enkele maanden duren, toch maar even sony service bellen die kunnen je dit we uitileggen

    hier een link van overtredingen >
    https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/1260/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzkxODY4OTU4L3NpZC8yTkU4WnBNbA%3D%3D

  3. 425 XP
    jamez's avatar

    Altijd leuk huilen na de daad puur omdat je gepakt bent.

  4. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Nooit geweten dat er zoveel redenen zijn om je account gelockt te krijgen.
    Gelukkig nog nooit last van gehad.

    Wat heb je dan uitgespookt?

  5. 53 XP
    RS010's avatar

    Altijd leuk huilen na de daad puur omdat je gepakt bent.

    Ja inderdaad ik huil sinds ik gebanned ben heel de dag door en ik lig heel de dag depri op me bed…

    Wat heb je dan uitgespookt?[/quote]

    Ik heb ruzie gehad via psn message of hoe je het ook wil noemen, er vielen woorden aan beide kanten alleen hij/zij heeft mij aangegeven. Shit happens een nieuw account is zo aangemaakt het ging mij er alleen om of dat iemand enig idee had voor hoelang ik gebanned zou kunnen zijn, en of ik me ps+ en dlc zou kunnen meenemen naar een nieuw account als ik een permanente ban heb op dat account wat ik gebruikte.

  6. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ik ben ook ooit eens gebanned geweest op het PSN. Een aantal gasten verneukten de multiplayer van een racegame destijds door alle deelnemers niets te kunnen laten doen en vervolgens zelf continu hun rondjes te kunnen rijden. Toen ik erover begon te flippen gaven ze me aan en kreeg ik een ban, niet zij die de hele game hackten maar IK. Duurde volgens mij 2-3 dagen ofzo, maar dat stond er toen gewoon bij vermeld volgens mij.

  7. 53 XP
    RS010's avatar

    Ik ben ook ooit eens gebanned geweest op het PSN. Een aantal gasten verneukten de multiplayer van een racegame destijds door alle deelnemers niets te kunnen laten doen en vervolgens zelf continu hun rondjes te kunnen rijden. Toen ik erover begon te flippen gaven ze me aan en kreeg ik een ban, niet zij die de hele game hackten maar IK. Duurde volgens mij 2-3 dagen ofzo, maar dat stond er toen gewoon bij vermeld volgens mij.

    Oke, morgen maar effe met playstation bellen dan, kijken hoe het zit.

  8. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Altijd vervelend als je gebannen wordt, maar zo leer je wel dat je dus beter geen ruzie kunt maken, niet moet schelden, discrimineren, of andere dingen doen die regels overtreden of andere mensen offensief vinden… en dat je zelf dus beter de ander aan kunt geven voor een ban.

    @RS010: bij elke ban krijg je een email met de reden en hoelang dit duurt… beetje jammer voor je dat je dus geen toegang hebt tot je email account. Ik raad je aan om dit trouwens z.s.m. te wijzigen zodra je de kans ziet, niet alleen voor dit soort situaties, maar ook voor de aankopen die je doet en de “garantie” die je hebt als je de bevestigingsmailtjes krijgt.

  9. 53 XP
    RS010's avatar

    Altijd vervelend als je gebannen wordt, maar zo leer je wel dat je dus beter geen ruzie kunt maken, niet moet schelden, discrimineren, of andere dingen doen die regels overtreden of andere mensen offensief vinden… en dat je zelf dus beter de ander aan kunt geven voor een ban.

    @RS010: bij elke ban krijg je een email met de reden en hoelang dit duurt… beetje jammer voor je dat je dus geen toegang hebt tot je email account. Ik raad je aan om dit trouwens z.s.m. te wijzigen zodra je de kans ziet, niet alleen voor dit soort situaties, maar ook voor de aankopen die je doet en de “garantie” die je hebt als je de bevestigingsmailtjes krijgt.

    Bij die waarschuwing waar ik het eerder over had, heb ik indd een email ontvangen, alleen kan ik nu niet meer op dat email adres zoals jij aangeeft en ik ook heb aangegeven, waar zou ik mijn email adres kunnen wijzigen dan ?

  10. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Ja inderdaad ik huil sinds ik gebanned ben heel de dag door en ik lig heel de dag depri op me bed…

    Wat heb je dan uitgespookt?

    Ik heb ruzie gehad via psn message of hoe je het ook wil noemen, er vielen woorden aan beide kanten alleen hij/zij heeft mij aangegeven. Shit happens een nieuw account is zo aangemaakt het ging mij er alleen om of dat iemand enig idee had voor hoelang ik gebanned zou kunnen zijn, en of ik me ps+ en dlc zou kunnen meenemen naar een nieuw account als ik een permanente ban heb op dat account wat ik gebruikte.[/quote]

    volgens mij kom je met een nieuw account ook niet online, dan zou het namelijk geen nut hebben om mensen een ban te geven

  11. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik heb ruzie gehad via psn message of hoe je het ook wil noemen, er vielen woorden aan beide kanten alleen hij/zij heeft mij aangegeven. Shit happens een nieuw account is zo aangemaakt het ging mij er alleen om of dat iemand enig idee had voor hoelang ik gebanned zou kunnen zijn, en of ik me ps+ en dlc zou kunnen meenemen naar een nieuw account als ik een permanente ban heb op dat account wat ik gebruikte.

    volgens mij kom je met een nieuw account ook niet online, dan zou het namelijk geen nut hebben om mensen een ban te geven [/quote]

    Ik verwacht ook dat die aan het systeem gekoppeld zit , of op je IP adres dan heeft een nieuwe PS3 kopen ook geen zin enkel nog verhuizen 😛 of via de beuren op PSN , wel zielig hoor ruzie maken via PSN je schiet er niks mee op het levert wel wat op maar dan in negatieve zin 😀

  12. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    volgens mij kom je met een nieuw account ook niet online, dan zou het namelijk geen nut hebben om mensen een ban te geven

    Ik verwacht ook dat die aan het systeem gekoppeld zit , of op je IP adres dan heeft een nieuwe PS3 kopen ook geen zin enkel nog verhuizen 😛 of via de beuren op PSN , wel zielig hoor ruzie maken via PSN je schiet er niks mee op het levert wel wat op maar dan in negatieve zin :D[/quote]

    hoop voor je, dat je snel weer online kunt gamen

  13. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Bij die waarschuwing waar ik het eerder over had, heb ik indd een email ontvangen, alleen kan ik nu niet meer op dat email adres zoals jij aangeeft en ik ook heb aangegeven, waar zou ik mijn email adres kunnen wijzigen dan ?

    Goeie vraag, heb ff gegoogled voor je en de onderstaande FAQ gevonden.

    http://faq.nl.playstation.com/app/answers/detail/a_id/1557/~/%EF%BB%BFje-aanmeldings-id-(e-mailadres)-voor-psn-wijzigen

    In jouw situatie zal het waarschijnlijk alsnog bellen worden en dan via de helpdesk de boel laten wijzigen.

  14. 53 XP
    RS010's avatar

    volgens mij kom je met een nieuw account ook niet online, dan zou het namelijk geen nut hebben om mensen een ban te geven

    Ik verwacht ook dat die aan het systeem gekoppeld zit , of op je IP adres dan heeft een nieuwe PS3 kopen ook geen zin enkel nog verhuizen 😛 of via de beuren op PSN , wel zielig hoor ruzie maken via PSN je schiet er niks mee op het levert wel wat op maar dan in negatieve zin :D[/quote]

    Als je goed leest, het gaat hier om en ps4, en ik laat me niet zomaar verrot schelden als ik met toeval en geluk een potje FIFA win.

    Net playstation gebeld ik was gebanned voor 1 dag kan ook weer gewoon online, probleem opgelost. Hier kan een slotje op.

  15. Anoniem -
    84.28.222.xxx's avatar

    ik ben geband op ps4 fifa 17 fut maar hoe lang duur dat weten jullie dat

  16. 1283 XP
    Shavir's avatar

    @A Gamer: Haha, grappig.

  17. Anoniem -
    86.84.100.xxx's avatar

    Hoe hoog is de boete die je moet betalen om je ps4 te unbannenen

  18. Anoniem -
    77.174.22..xxx's avatar

    ik weet het niet maar kun je het nog unbanne als je het betaald

  19. Anoniem -
    2a02:1811:8416:2300:7966:d2ec:9313:1.xxx's avatar

    Heel het zelfde nu

  20. Anoniem -
    69.160.54.xxx's avatar

    Je PlayStation®Network-account is definitief geschorst.

    wat is dat

  21. 294 XP
    Starscreamer's avatar

    @69.160.54.xxx:
    Het woord zegt het al

  22. Anoniem -
    Anoniem-5078's avatar

    Heb je hier verdere berichten van ontvangen? Is je account ooit terug vrijgegeven ?
    Ik heb namelijk het zelfde probleem,
    Alleen ik heb NOOIT een waarschuwing gehad
    Van de ene op de andere dag definitief geschorst

    Mvg

  23. Anoniem -
    Anoniem-3967's avatar

    @jamez: blijter Heb je hier verdere berichten van ontvangen? Is je account ooit terug vrijgegeven ?
    Ik heb namelijk het zelfde probleem,
    Alleen ik heb NOOIT een waarschuwing gehad
    Van de ene op de andere dag definitief geschorst

    Mvg