[TK] PS3 South park stick of truth grand wizard edition sealed

Forumoverzicht

Geplaatst in: De Markt
Topic gemaakt op:
Level: 518 XP

Ik heb hier een gesealde south park stick of truth edition in de seal liggen. Hij is dus ongeopend ook ziteen de dlc er bij.

Bieden maar!

Anoniem reageren

Je hebt niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

1.    221 XP
    Thomaswolf's avatar

Misschien handig om erbij te zetten om welke versie dit gaat? Zoals ik kan zien gaat het om de PS3 maar niet iedereen let hierop!

2.    518 XP
    recsto's avatar

Misschien handig om erbij te zetten om welke versie dit gaat? Zoals ik kan zien gaat het om de PS3 maar niet iedereen let hierop!

Dit is een playstation forum lijkt we dan veij duidelijk welke versie het is

3.    569 XP
    Assasination-G's avatar

Oehh uhm ik weet het nog niet zeker maar ik hou dit topic in de gaten en je krijgt waarschijnlijk wel een bod van me nog! Dat je het weet haha.

4.    518 XP
    recsto's avatar

Oehh uhm ik weet het nog niet zeker maar ik hou dit topic in de gaten en je krijgt waarschijnlijk wel een bod van me nog! Dat je het weet haha.

Is goed. Laat het maar weten als je het zeker weet

5.    1055 XP
    MCLERC's avatar

Zet hem op Ebay , en een Richtprijs is wel handig . aangezien je anders onzin biedingen gaat krijgen, 😉

wel grappig het figuurtje wat erbij zit maar is in mijn ogen geen [email protected] waard zo los figuurtje kost net 20Euro en de DLC is niet nodig de game was er makkelijk en Kort , ik heb zelf de complete set van de kleine stick of trouth Figuren gekocht voor 50Euro op de Verzamelaarsbeurs in Utrecht , en de game heb ik al op de PC ,

6.    544 XP
    Yeroon's avatar

Wat wil je er voor hebben?

7.    518 XP
    recsto's avatar

Wat wil je er voor hebben?

ik zat aan 100 te denken. maar snap dat de meeste dat teveel vinden

8.    1055 XP
    MCLERC's avatar

ik zat aan 100 te denken. maar snap dat de meeste dat teveel vinden

Teveel is het niet maar hij is het niet waard, zoizo zijn alle speciale editie’s over priced .

9.    1145 XP
    DarkElement's avatar

Dit is een playstation forum lijkt we dan veij duidelijk welke versie het is

Het is de Xbox versie, aub mensen leer eens kijken, begrijpen en lezen, het staat zelfs onder ‘Playstation Algemeen’ gepost en op de foto zie je PS3 staan, hoe duidelijk moet het zijn.