Forum

Topic: Reviews infamous second son

Anoniem's avatar

hallo,

waar blijven de reviews van infamous second son ? ik dacht al dat heel internet vol stond? haha.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

38 reacties

  1. 821 XP
    Crusader's avatar

    Embargo loopt tot vanmiddag 15:00 geloof ik

  2. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Nog een paar uurtjes geduld.
    Ik ben heel benieuwd hoe dit spel gaat scoren.

  3. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    14:59.59

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    http://www.psx-sense.nl/images/file/img_532ac7b458978.jpg

    is onderweg, 15:00 vandaag ๐Ÿ™‚

  5. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    ik kan hem vanaf 4 uur ophalen ๐Ÿ™‚ Dus kan net nog de reviews lezen! ๐Ÿ˜€

  6. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Ik heb er een hard hoofd in.
    Me gevoel zegt dat het tegenvalt…

    Ben tot dusver nog niet overtuigd over de ps4. (Games)
    Thief vond ik ook een teleurstelling en er zijn nog meer spellen.

    Hopelijk heb ik het verkeerd.

  7. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Net de eerste review gelezen hij kreeg een 8.5 grafisch practig gameplay alleen eentonig

  8. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Geen review nodig, BAM here it is!!!!!

    http://i.imgur.com/eMcYWkm.jpg

  9. GoldenBird's avatar

    Ik vind het een matig spel, je kunt beter voor een spel als Tomb Raider gaan. Veel beter.

  10. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Geen review nodig, BAM here it is!!!!!

    http://i.imgur.com/eMcYWkm.jpg

    Dacht dat ie pas morgen officieel te krijgen was ;)?

    Ik vind het een matig spel, je kunt beter voor een spel als Tomb Raider gaan. Veel beter.

    Dat blijft een smakenkwestie, ik vind Tomb Raider lelijk en saai.

  11. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Dacht dat ie pas morgen officieel te krijgen was ;)?

    Dat blijft een smakenkwestie, ik vind Tomb Raider lelijk en saai.

    Lelijk en saai? Echt waar joh dat is een beetje het tegenovergestelde van hoe ik de game zou omschrijven..

  12. GoldenBird's avatar

    Dacht dat ie pas morgen officieel te krijgen was ;)?

    Dat blijft een smakenkwestie, ik vind Tomb Raider lelijk en saai.

    LELIJK? Qua graphics is Tomb Raider niet minder dan inFAMOUS, en soms zelfs beter! Wat lul jij toch allemaal! En saai?! Tomb Raider gaat het veel verder schoppen dan inFAMOUS. Reken daar maar op!

  13. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Infamous second son lv4 al…. Van de evil part. Heerlijk spel. Veel beter dan tomb raider. Hoewel tomb raider wel een zwaar verhaal had dat je meesleurde prefeer ik meer gameplay, of een prototype 3^^

  14. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Infamous second son lv4 al…. Van de evil part. Heerlijk spel. Veel beter dan tomb raider. Hoewel tomb raider wel een zwaar verhaal had dat je meesleurde prefeer ik meer gameplay, of een prototype 3^^

    Prototype 3 zie ik niet zo snel verschijnen aangezien ze failliet zijn.

    Heb Prototype toen gehad, vondt hem echt niet zo boeiend. En volgens mij was het geen verkoop succes, dus zie ook niet zo snel dat andere ontwikkelaars de rechten zullen overnemen.

  15. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Prototype 3 zie ik niet zo snel verschijnen aangezien ze failliet zijn.

    Heb Prototype toen gehad, vondt hem echt niet zo boeiend. En volgens mij was het geen verkoop succes, dus zie ook niet zo snel dat andere ontwikkelaars de rechten zullen overnemen.

    Mikeyboy ik ben fan van de prototype reeks. Dat weet ik ook wel. Ze zijn onterecht moeten stoppen. Ze zijn niet failliet ze hebben gewoon moeten stoppen met hun game. Omdat Activision enkel big sales wilt zoals cod. Zelfs TRUE crime vonden ze niks meer.

    Dromen mag hรจ ๐Ÿ˜€ ik hoop dat radical entertainment weer zal herrijzen ….

  16. 357 XP
    Mausie's avatar

    LELIJK? Qua graphics is Tomb Raider niet minder dan inFAMOUS, en soms zelfs beter! Wat lul jij toch allemaal! En saai?! Tomb Raider gaat het veel verder schoppen dan inFAMOUS. Reken daar maar op!

    Ja fat zegt hij ja, hij vind het saai, iedereen zijn mening en smaak toch,

  17. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Ja fat zegt hij ja, hij vind het saai, iedereen zijn mening en smaak toch,

    Ik vind deze mening overdreven , Infamous is gewoon een topper !!!

    Als hij nu reageert en zegt dat hij dit niet graag doet OK maar deze game is gewoon voor mij de max .

    Ik heb ook nog gelezen dat sommigen GTA een hype vinden , dan vraag ik me af of je beter niet zou stoppen met gamen.

    Sorry maar leer een game aanvaarden en plaats dan ook een betere Tomb R is een geweldige game maar een tikkeltje te zwak voor ps4

    terwijl Infamous mijn ps4 laat blazen van de power en we zijn nu maar 5 maanden ver op ps4.

  18. 1199 XP
    chris65's avatar

    Spel in huis, maar moet nog tot 19.30 uur wachten met spelen tot dat die twee kleinen op bed liggen :/

  19. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Spel in huis, maar moet nog tot 19.30 uur wachten met spelen tot dat die twee kleinen op bed liggen :/

    NU ETEN, sebiet voort spelen ๐Ÿ™‚

  20. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Spel in huis, maar moet nog tot 19.30 uur wachten met spelen tot dat die twee kleinen op bed liggen :/

    Haha, geduld wordt waarschijnlijk wel beloond, rustig wachten. ๐Ÿ˜‰

  21. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ja fat zegt hij ja, hij vind het saai, iedereen zijn mening en smaak toch,

    Inderdaad, ik werd in een ander topic ook al afgezeken omdat ik ergens mijn mening over gaf, dit is en blijft toch een forum?

    Moet ik alles maar voor zoete koek slikken en zeggen dat ik het geweldig en prachtig vind?

  22. 357 XP
    Mausie's avatar

    Hier is die ok binnen, zo naar het eten maar eens der indrukken, Yeah

  23. 340 XP
    Michie's avatar

    Hier nog niet, hebben meerdere mensen infamous besteld bij yourgamezone?

  24. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Hier nog niet, hebben meerdere mensen infamous besteld bij yourgamezone?

    Heb hem vanmorgen ontvangen van yourgamezone.
    Apart dat je hem nog niet heb ontvangen.
    Wel een mail ontvangen dat het verzonden was?

  25. 340 XP
    Michie's avatar

    Jazeker, wacht het nog wel even af. Komt wel goed.

  26. 90 XP
    D92V's avatar

    Hier nog niet, hebben meerdere mensen infamous besteld bij yourgamezone?

    Jup, en vandaag in de bus gevallen!

  27. 340 XP
    Michie's avatar

    Oke, vreemd. Ik had er wel een andere game bij en een andere maar die zou sowieso later komen.

  28. 1199 XP
    chris65's avatar

    Tot nu toe leuk spel, maar ligt het aan mij of zijn de laadtijden lang bij dit spel …..of heb ik vastloper?

    Was een vastloper.

    Ik heb een paar keer gewisseld van nederlands naar engels. Zowel de nederlandse als engelse stemmen vind ik niet helemaal passen. Uiteindelijk voor nederlands gekozen. Welke taal gebruiken jullie?

  29. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Tot nu toe leuk spel, maar ligt het aan mij of zijn de laadtijden lang bij dit spel …..of heb ik vastloper?

    Was een vastloper.

    Ik heb een paar keer gewisseld van nederlands naar engels. Zowel de nederlandse als engelse stemmen vind ik niet helemaal passen. Uiteindelijk voor nederlands gekozen. Welke taal gebruiken jullie?

    Engels… De Nederlandse stem is nep….: ik heb hem al uitgespeeld op expert, zeer goed doordachte awsome eindbaas als je het mij vraagt.

  30. GoldenBird's avatar

    Als je het hebt uitgespeeld is er geen zak aan… 0% replay value. Daarom adviseer ik jullie om te wachten tot hij in de budgetbakken belandt. Tis gewoon weer zo een overhyped game.

  31. 1199 XP
    chris65's avatar

    Als je het hebt uitgespeeld is er geen zak aan… 0% replay value. Daarom adviseer ik jullie om te wachten tot hij in de budgetbakken belandt. Tis gewoon weer zo een overhyped game.

    Stelt die 5 uur extra content dan niks voor?

  32. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Als je het hebt uitgespeeld is er geen zak aan… 0% replay value. Daarom adviseer ik jullie om te wachten tot hij in de budgetbakken belandt. Tis gewoon weer zo een overhyped game.

    GOLDENBIRD: je kon dat toch zelf ook wel weten. Tegenwoordig wordt er veel te veel marketing gemaakt voor een game. Infamous is gewoon weer een boost omdat het de 2de echte ps4 experience heeft. Infamous was nooit een top titel. Deze titel is kort maar krachtig omdat we ps4 kwaliteit nog niet gewoon zijn. Binnen 2 jaar zal dit zowizo de standaard worden. En sommige zullen zelfs hogere standaarden hebben. Infamous lijkt dan gewoon maar kattepis.

    Maar ik kan zeker niet ontkennen dat het nu echt een vermakelijke game is ondanks het next gen elementen bevat die we niet gewoon zijn. Prototype 2 is zelfs beter in mijn ogen, moest het op een next gen engine gemaakt worden.

    Ik ben alleszins tevreden dat de game er nu is. Want nu hebben we een paar uren iets nieuws te spelen ipv iets oud….
    Watch dogs, gta en alle andere zijn ook overhypte games maar voor mij persoonlijk zijn dit top games. Gameplay maakt echt een zwaar verschil in games ….

    Next up: TRIALS fusion
    En dan eindelijk mijn lang verwachte pre order van 2 jaar al, LOL

  33. GoldenBird's avatar

    Ik vind deze mening overdreven , Infamous is gewoon een topper !!!

    Als hij nu reageert en zegt dat hij dit niet graag doet OK maar deze game is gewoon voor mij de max .

    Ik heb ook nog gelezen dat sommigen GTA een hype vinden , dan vraag ik me af of je beter niet zou stoppen met gamen.

    Sorry maar leer een game aanvaarden en plaats dan ook een betere Tomb R is een geweldige game maar een tikkeltje te zwak voor ps4

    terwijl Infamous mijn ps4 laat blazen van de power en we zijn nu maar 5 maanden ver op ps4.

    Ehmm… Ik wil niet zeiken hoor, maar TR is grafisch veel beter dan inFAMOUS.

  34. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ehmm… Ik wil niet zeiken hoor, maar TR is grafisch veel beter dan inFAMOUS.

    Onderbouw dan eens waarom TR grafisch beter is dan ISS

  35. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ehmm… Ik wil niet zeiken hoor, maar TR is grafisch veel beter dan inFAMOUS.

    Dat noem ik nou eens zever….

  36. GoldenBird's avatar

    Dat noem ik nou eens zever….

    inFAMOUS bevat veel mooie kleurtjes. Maar de textures bij TR zijn veel hoger qua resolutie. En de effecten zijn ook veel beter.

  37. 1870 XP
    R*forever's avatar

    inFAMOUS bevat veel mooie kleurtjes. Maar de textures bij TR zijn veel hoger qua resolutie. En de effecten zijn ook veel beter.

    Tomb raider heeft betere textures maar omdat het old gen is kon het zijn capaciteiten niet tonen. Infamous is inderdaad maar wat kleurtjes. De textures zijn eigenlijk ook zeer slick. Maar eigenlijk gewoon maar een basis van next gen. De developpers waren maar met een klein team denk ik. Ik ga hem ook verkopen, maar het was zeker een aangename 30 uur….