Forum

Topic: Metal Gear Solid: Ground Zeroes… Mediamarkt Den Haag

Anoniem's avatar

Heeft mijn lieve vrouw alvast gehaald voor 34,99..!?!

…ik dacht 29,99; ik laat hem nog maar even ‘verzegeld’, morgen maar Infamous: Second Son halen bij MM voor 55 euro en MGS GZ terugbrengen…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Heb dat toen inderdaad ook gelezen… dus even het artikeltje opgezocht voor je:

    http://www.psx-sense.nl/159855/konami-verlaagt-prijs-metal-gear-solid-v-ground-zeroes/

    Maar het blijven adviesprijzen… maar je kunt het inderdaad even aankaarten bij de Media Markt. Wie weet krijg je m voor 29.99 alsnog mee. (niet geschoten is altijd mis.)

  2. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    gamemania gewoon 29.99

  3. 322 XP
    WippertNL's avatar

    …toch maar utgepakt; en zodadelijk na ‘de Mol’ ff gamen

  4. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    …toch maar utgepakt; en zodadelijk na ‘de Mol’ ff gamen

    geef niet ze moeten je het geld terug geven is mij ook overkomen met een tablet kreeg 25Euro cash terug . dus gewoon even met een bewijs van een andere winkel na MM gaan en dan krijg je het verschil gewoon terug ,

    ze hebben ook laagste prijs garantie MM 😉

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Hier bij de MM en Game mania gewoon 29.99 euro…

    geef niet ze moeten je het geld terug geven is mij ook overkomen met een tablet kreeg 25Euro cash terug . dus gewoon even met een bewijs van een andere winkel na MM gaan en dan krijg je het verschil gewoon terug ,

    ze hebben ook laagste prijs garantie MM 😉

    Ze hebben aan mij toe gegeven dat ze al lang geen laagste prijs gerantie meer hebben.

  6. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Hier bij de MM en Game mania gewoon 29.99 euro…

    Ze hebben aan mij toe gegeven dat ze al lang geen laagste prijs gerantie meer hebben.

    al een tijd niet meer bij MM geweest ik koop 9v10 games bij nedgame die zit dichterbij dan MM in Utrecht ,