Forum

Topic: Help AUB

Anoniem's avatar

ik wou net infamous bestellen via de psn usa store omdat ie dan 42 euro is. maar bij je creditcard gegevens moet je dan zeggen dat je in amerika woont of gewoon in nederland? heb geen paypal en me vader wil het niet aanmaken en zit ook al te zeiken over ze creditcard QQ

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Je hebt wel Mijn ING ofzo? iDeal werkt ook! (Op de pc ;))
    store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/home/games

    Daar kan je gewoon je game aanschaffen met internetbankieren en hem ook naar je console downloaden 🙂

    -edit-

    Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit ook werkt in de US store sorry.

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik heb zelf geen ervaring met betalingen via de US Store, maar met een europeese CC in de US store lijkt mij tricky. Dan geef je namelijk een vals adres op, en dat vinden creditcard maatschappijen niet echt leuk. Voglens mij kan je beter een US PSN Card kopen, en daarmee je saldo opwaarderen.

    Als ik de overige fora op internet mag geloven, kan je je US PSN ‘gewoon’ opwaarderen met een EU creditcard (Sony checkt het adres van de kaart niet), maar zoals ik zei, je loopt dan wel een risico. En dat voor een paar Euro korting…

  3. Redacteur - 629 XP
    Assasination-G's avatar

    Gwn via ideal kan je hier usa cards kopen : http://www.psncode.nl/usa-psn.php

  4. 2 XP
    de_pie's avatar

    Via http://www.psncode.nl/usa-psn.php betaal je 10 euro voor 10 dollar.
    Dan hef je volledig je prijsvoordeel op.
    via www.buyfrompowerseller.com heb ik slechts 67 dollar betaald voor 60 dollar psn tegoed. Heb wel ongeveer 12 uur moeten wachten op mijn codes maar in de mail stond dan “We are sorry for the wait” dus het zou kunnen dat dit uitzonderlijk was.
    Volgende keer wel proberen om via paypal te betalen. Scheelt toch weer 7 dollar.

  5. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Je kan gewoon met je Europese creditcard betalen. Sony controleert niet of het adres van je account gelijk is aan dat van je creditcard.