Forum

Topic: NBA 2K14 for beginners

Anoniem's avatar

Ik zou graag NBA willen aanschaffen voor de PS4. Alleen ik weet niet echt wat ik er van moet verwachten. Heb nog nooit NBA games gespeeld. Is de besturing een beetje te vergelijken met FIFA of is het totaal anders? Zo nee, kan je er dan aardig wat tijd instoppen om het te snappen en er goed in te worden?

Bedankt alvast

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Besturing is enigszins vergelijkbaar met FIFA ja, je moet het ff doorhebben (maja welke spellen hebben dit niet?).
    Vooral de 2K games spelen lekker vlug en arcade-achtig lekker met behoud van enig realisme. Leuke spellen en voor een paar tientjes het halen waard.

  2. 371 XP
    Booyah's avatar

    Bedankt trouwens, dan haal ik hem wel van de week bij Bart Smit. 😉

  3. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Het is echt een hele goede sportgame. Ik heb FIFA 14 en NBA2K14 en ik speel de laatste meer. Het spel is fysieker en meer afwisselend, want elk team heeft een eigen tactiek en daarnaast is MyCareer geweldig. Stapsgewijs een betere speler worden geeft veel voldoening. Ik begon zelf als Point Guard bij de Utah Jazz en ben nu geruild voor Farmar van de LA Lakers. Speel nu samen met Lebron James, Kobe Bryant. Jordan Hill en Paul Gasol. Zowat een dreamteam.

    De gameplay is pittig soms en je moet het echt door krijgen, maar als dat lukt is het juist heel tof.

  4. 260 XP
    Erik026's avatar

    tip: bij mediamarkt slechts 40 euro!

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Het is echt een hele goede sportgame. Ik heb FIFA 14 en NBA2K14 en ik speel de laatste meer. Het spel is fysieker en meer afwisselend, want elk team heeft een eigen tactiek en daarnaast is MyCareer geweldig. Stapsgewijs een betere speler worden geeft veel voldoening. Ik begon zelf als Point Guard bij de Utah Jazz en ben nu geruild voor Farmar van de LA Lakers. Speel nu samen met Lebron James, Kobe Bryant. Jordan Hill en Paul Gasol. Zowat een dreamteam.

    De gameplay is pittig soms en je moet het echt door krijgen, maar als dat lukt is het juist heel tof.

    Heb je goed voor elkaar als je Lebron en Kobe bij elkaar kunt krijgen in een team, hahahaha.

  6. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik heb hem vandaag maar gehaald. In het begin wennen maar het is zeker een goed spel. Sommige dingen snap ik nog niet helemaal maar dat gaat wel goed komen. Iemand enige tips voor het verdedigen? Daar heb ik wel wat moeite mee.

  7. Redacteur - 629 XP
    Assasination-G's avatar

    Ik heb hem vandaag maar gehaald. In het begin wennen maar het is zeker een goed spel. Sommige dingen snap ik nog niet helemaal maar dat gaat wel goed komen. Iemand enige tips voor het verdedigen? Daar heb ik wel wat moeite mee.

    Om te beginnen zou ik de in-game tutorial voor verdedigen doen, voor de rest misschien wat youtube videos kijken? Ikzelf heb soms ook wel wat problemen met verdedigen 🙂

  8. 371 XP
    Booyah's avatar

    Haha oké! Heb je ook een tip om een beetje snel VC te maken?

  9. 17 XP
    Erikjeo's avatar

    NBA 2k14 app downloaden op tablet of tel.. Kun je daglijks vc bonus krijgen, en wedstrijd uitslagen voorspellen voor extra vc..