Forum

Topic: Waar kan ik snel een playstation 4 krijgen?

Anoniem's avatar

beste forum leden,

ik ben op zoek naar een playstation 4.
en ik heb geen zin om te wachten tot de zomer.
waar zou ik er snel eentje kunnen bestellen?

Ik ben er achtergekomen dat je hem kan bestellen bij Intertoys.
Voor 15:00 besteld morgen in huis.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 5 XP
    bsls3's avatar

    Ik heb hem besteld bij amazon, de infamous en de assasin’s creed bundle’s zijn daar nog op voorraad.
    http://www.amazon.co.uk/Sony-PS4-PlayStation-4/dp/B00BE4HOIM/ref=sr_tr_sr_1?ie=UTF8&qid=1395658684&sr=8-1&keywords=ps4
    Je hebt alleen een andere stroomkabel nodig, dit is de zelfde kabel als in oude radio’s.
    Maar deze is voor een paar euro te koop bij verschillende winkels.

  2. 28 XP
    beerry010's avatar

    Ik heb hem besteld bij amazon, de infamous en de assasin’s creed bundle’s zijn daar nog op voorraad.
    http://www.amazon.co.uk/Sony-PS4-PlayStation-4/dp/B00BE4HOIM/ref=sr_tr_sr_1?ie=UTF8&qid=1395658684&sr=8-1&keywords=ps4
    Je hebt alleen een andere stroomkabel nodig, dit is de zelfde kabel als in oude radio’s.
    Maar deze is voor een paar euro te koop bij verschillende winkels.

    hoelang duurt het voordat ik hem thuis heb?

  3. 518 XP
    recsto's avatar

    beste forum leden,

    ik ben op zoek naar een playstation 4.
    en ik heb geen zin om te wachten tot de zomer.
    waar zou ik er snel eentje kunnen bestellen?

    in nederland op marktplaats als je er meer geld voor over hebt. anders moet je ff alle speelgoed/elektronica winkels. in je omgeving bellen.

  4. 32 XP
    RobertvdMeijden's avatar

    beste forum leden,

    ik ben op zoek naar een playstation 4.
    en ik heb geen zin om te wachten tot de zomer.
    waar zou ik er snel eentje kunnen bestellen?

    Denk nergens, mischien bij een winkels zoals ali om de hoek

  5. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    beste forum leden,

    ik ben op zoek naar een playstation 4.
    en ik heb geen zin om te wachten tot de zomer.
    waar zou ik er snel eentje kunnen bestellen?

    Weinig kans, ik zoek ook.
    Maar ben te beroerd om Marktplaats mensen te spekken die er dik meer voor vragen.

    Verwacht zeker levering rond Augustus/September, zeker omdat ze hier dan kunnen concurreren met de Xbox One die ook in September uitkomt.
    Heb het gevoel dat ze eerst de landen bevoorraden waar de Xbox One uit is met Titanfall.
    Mijn gevoel zegt dat het in September pas een beetje mogelijk is om een PS4 aan te schaffen.

    Heb hem vanmorgen gepreoderd bij Bol, eingelijk kansloos. Datum staat ergens ver in Juli 2014, wat ik niet verwacht.
    Omdat mensen die in November bij Bol hebben besteld nu pas de PS4 krijgen,moet je nagaan hoeveel mensen er nog voor je zijn.

  6. 28 XP
    beerry010's avatar

    ik wil hem nu gaan bestellen op Amazon, maar kan ik dan gewoon nederlandse spelletjes erop spelen?
    en kan ik dan alles doen wat een nederlandse ps4 kan?

  7. 1061 XP
    megafire777's avatar

    ik wil hem nu gaan bestellen op Amazon, maar kan ik dan gewoon nederlandse spelletjes erop spelen?
    en kan ik dan alles doen wat een nederlandse ps4 kan?

    Je hebt een andere stekker, wat engelse taalbeheersing en een creditcard nodig. Maar daarna kan je alles wat een nl ps4 kan

  8. 5 XP
    bsls3's avatar

    Als je hem vandaag besteld heb je hem woensdag of donderdag in huis. De ps4 is verder precies hetzelfde als de Nederlandse.

    hoelang duurt het voordat ik hem thuis heb?

  9. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    ik wil hem nu gaan bestellen op Amazon, maar kan ik dan gewoon nederlandse spelletjes erop spelen?
    en kan ik dan alles doen wat een nederlandse ps4 kan?

    Alleen andere stekker,kan je zo kopen bij gamma-praxis voor paar eurotjes.Verder kan je gewoon de systeemtaal verandere naar NL.

  10. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Voor 700 euro mag je die van mij wel hebben 😉 Ik denk niet dat je voor 400 euro snel een PS4 kan hebben of je moet hem importeren!

  11. 153 XP
    el scapino's avatar

    ik heb sony net gebeld
    en die zeggen dat rond april de bestellingen weg gewerkt word

  12. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    ik heb sony net gebeld
    en die zeggen dat rond april de bestellingen weg gewerkt word

    Ik geloof er niks van, overal zie ik steeds meer berichten opduiken dat ze rond de zomer weer wacht verwachten, zelfs na Augustus.
    Maar we zien het wel. 😉

  13. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Weinig kans, ik zoek ook.
    Maar ben te beroerd om Marktplaats mensen te spekken die er dik meer voor vragen.

    Verwacht zeker levering rond Augustus/September, zeker omdat ze hier dan kunnen concurreren met de Xbox One die ook in September uitkomt.
    Heb het gevoel dat ze eerst de landen bevoorraden waar de Xbox One uit is met Titanfall.
    Mijn gevoel zegt dat het in September pas een beetje mogelijk is om een PS4 aan te schaffen.

    Heb hem vanmorgen gepreoderd bij Bol, eingelijk kansloos. Datum staat ergens ver in Juli 2014, wat ik niet verwacht.
    Omdat mensen die in November bij Bol hebben besteld nu pas de PS4 krijgen,moet je nagaan hoeveel mensen er nog voor je zijn.

    Ik ken iemand die hem bij BOL besteldde in november en hem nogsteeds niet heeft dus BOL niet doen!

  14. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Inbreken bij iemand die hem heeft en hem stelen lijkt me de snelste optie voorlopig

  15. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Inbreken bij iemand die hem heeft en hem stelen lijkt me de snelste optie voorlopig

    Mag ie zeker “proberen”

  16. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Juni/juli is er vrije verkoop

  17. 276 XP
    G-vrus's avatar

    Je kan het hier proberen http://www.binkysgameplay-webshop.nl hoe de verzending is weet ik niet , ikzelf heb een ps4 eind januari besteld en kon de ps4 paar dagen later ophalen tot nu toe geen problemen mee gehad (klop klop).

  18. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    Ik zou het proberen bij gewone speelgoedzaken (in dorpen vooral) niet bij mediamarkt en al die bekende electronica zaken, veels te lange rij.

    ondanks dat het een wat minder drukke winkel is krijgen die nog best goed geleverd, ik had januari pre order gedaan en 2 weken later al aan de beurt met 9 in de rij. moet je natuurlijk niet midden in de grote steden proberen dan zijn de rijen wat langer 😀

  19. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik zie dat je hier allemaal tips krijgt over bestellen vanuit Engeland of kopen op Marktplaats, dit kan je allemaal natuurlijk doen maar als je gewoon geen gezeik wilt met garantie en oplichterij en te dure PS4’s is het enige dat ik je kan aanraden toch even wat meer geduld hebben en probeer het eens bij Bart Smit, daar zijn ze nogal vaak wat sneller dan de rest 🙂

  20. 23 XP
    ejay's avatar

    Ik kan je adviseren dit topic op tweakers.net in de gaten te houden.

    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1580539/last

    Hier worden vaak links geplaatst naar plaatsen waar de PS4 op dat moment beschikbaar is. Kost je even tijd maar ik had binnen een week een Ps4.

    Iemand poste een link naar de mediamarkt (online) waar tijdelijk voorraad was. Binnen 10 minuten besteld en volgende dag in huis. De link was toen maar 20 minuten beschikbaar. Daarna was alles alweer uitverkocht. Je zult er dus wel bovenop moeten zitten.

  21. 153 XP
    el scapino's avatar

    Ik zie dat je hier allemaal tips krijgt over bestellen vanuit Engeland of kopen op Marktplaats, dit kan je allemaal natuurlijk doen maar als je gewoon geen gezeik wilt met garantie en oplichterij en te dure PS4’s is het enige dat ik je kan aanraden toch even wat meer geduld hebben en probeer het eens bij Bart Smit, daar zijn ze nogal vaak wat sneller dan de rest 🙂

    nou bij bart smit duurt het langer alnthans bij mij in den helder
    omdat ze nog maar met de bestellingen in december zijn
    en de intertoys zij dat ik rond mei me ps4 daar heb

  22. 28 XP
    beerry010's avatar

    je kan het bestellen bij intertoys !

  23. 156 XP
    NIEZAAM's avatar

    http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/ps4-voorraad-alert-ps4-en-infamous-second-son-bundel

  24. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Intertoys en MM al uitverkocht. En bij Bart Smit kan je alleen bestellen met een reservering zo te zien.

  25. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Intertoys en MM al uitverkocht. En bij Bart Smit kan je alleen bestellen met een reservering zo te zien.

    Infamous bundel bart smit, morgen in huis.