Forum

Topic: Rode/Blauwe ps4 controller

Anoniem's avatar

Hallo mensen,

ik ben op zoek naar een rode of blauwe ps4 controller..
heeft een van jullie misschien eentje te koop?
of weet je waar ik hem snel kan kopen zonder 5+ weken levertijd

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Nope ben bang dat je moet wachten. Tweede hands gaan mensen natuurlijk voor te veel aanbieden. Enige manier hoe je het nog kan krijgen is via een skin, haha.

  2. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Of je controller zelf even overspuiten… verf droogt wel binnen 5 weken 😉

  3. 33 XP
    riico1's avatar

    haha ja echt balen 😛

  4. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Gamemania bij mij in de buurt had nog een rode liggen. Misschien bij jou in de buurt ook?

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Bart Smit in Sluis ook, maar dat zal wel een eindje rijden voor je zijn.

  6. 451 XP
    Florian's avatar

    Niet iedereen woont in Zeeuws Vlaanderen Mick XD

    OT: is overal op internet lange levertijd dan? USA?

  7. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Niet iedereen woont in Zeeuws Vlaanderen Mick XD

    hey jou heb ik wel eens gezien op het zsc

  8. 33 XP
    riico1's avatar

    ik woon in hilversum, ben hier al de bart smit, gamemania, nextlevel, dixons geweest maar niemand had wat 🙁

    weet iemand anders die hier een beetje in de buurt woont waar ze evt te koop zijn?

  9. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Waarom zijn ze niet te koop eigenlijk?
    Misschien tijdelijk gestopt met de productie omdat de thumbsticks van slechte kwaliteit waren?

  10. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    Probeer is bij een winkel als ToysXL of Saturn! Daar kom ik zelf wel een en zie ze dan ook liggen…. Weet niet of je er een in de buurt hebt desnoods kan je naar de winkel bellen om te vragen of ze er 1 hebben

  11. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ik heb een rode, doe hem weg voor nieuwprijs, haal ik een zwarte, kleur maakt me neit zoveel uit

  12. 357 XP
    Mausie's avatar

    Waarom zijn ze niet te koop eigenlijk?
    Misschien tijdelijk gestopt met de productie omdat de thumbsticks van slechte kwaliteit waren?

    Lijkt me toch niet, heb er zelf 1 sinds dag 1 en heb nergens last van zowel bij blauwe als de zwarte.
    Pff wist dat die dingen zo moeilijk te krijgen waren, blij dat ik er 1 heb.

  13. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    Ik heb een rode en een blauwe controller! Kijk even bij nedgame, daar heb ik ze vandaan.

  14. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik heb een rode en een blauwe controller! Kijk even bij nedgame, daar heb ik ze vandaan.

    Heeft ze niet meer ik heb een blauwe in pre-order staan al 3weken ongeveer ,

  15. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Hier in Lelystad heeft Bart Smit alle kleuren op voorraad