Forum

Topic: Opzoek naar Psvita Megapack

Anoniem's avatar

Beste leden van PSX,

Ik ben al een tijdje op zoek naar de PSVita megapack, de losse versie van rond de 50 euro. Ik ben er opzoek naar voor een vriend maar ik kan hem niet vinden, dus als iemand nog weet waar je hem kan kopen zou ik het graag horen! Alvast bedankt :D!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    Beste leden van PSX,

    Ik ben al een tijdje op zoek naar de PSVita megapack, de losse versie van rond de 50 euro. Ik ben er opzoek naar voor een vriend maar ik kan hem niet vinden, dus als iemand nog weet waar je hem kan kopen zou ik het graag horen! Alvast bedankt :D!

    Ben zelf opzoek naar de indiepack die kan ik nergens vinden

  2. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Ik zoek er ook een 😀
    Zit te twijfelen tussen Game PC (upgrade) en een PS Vita, IEMAND HELP ME!

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Game PC doen.

  4. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Game PC doen.

    Het probleem is: Ik heb al een game pc maar geen handheld, ik ga in de vakantie naar italie met de auto (well fuck) dus ik denk dat ik eerst een vita koop zodat ik dan nog iets te doen heb

  5. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Het probleem is: Ik heb al een game pc maar geen handheld, ik ga in de vakantie naar italie met de auto (well fuck) dus ik denk dat ik eerst een vita koop zodat ik dan nog iets te doen heb

    dan zou ik een vita slim halen.
    ik vind de normale vita niet handig voor reizen.
    batterij duur is maar 3-5 uur

  6. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Vita Slim komt voorlopig nog niet naar Nederland, die heeft ook een accuduur van 4-6 uur. Kan je beter een autolader kopen of die losse accu.

  7. 31 XP
    wienands's avatar

    Tip:
    Zet vliegtuig modus aan (ps logo inhouden).
    Verlengd de accu duur echt HEEL veel zeker tijdens het gamen.

  8. 518 XP
    recsto's avatar

    dan zou ik een vita slim halen.
    ik vind de normale vita niet handig voor reizen.
    batterij duur is maar 3-5 uur

    Het scherm van vita 1g is mooier dan de slim

  9. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Vita Slim komt voorlopig nog niet naar Nederland, die heeft ook een accuduur van 4-6 uur. Kan je beter een autolader kopen of die losse accu.

    http://www.zavvi.nl/ps-vita-hardware/new-sony-playstation-vita-slim/10900037.html hier wel tekoop

  10. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Echt Bedankt!

    Megawatt vind je daar ook,

  11. Connection's avatar

    Ik zag ‘m laatsts in de Mediamarkt

  12. 544 XP
    Yeroon's avatar

    dan zou ik een vita slim halen.
    ik vind de normale vita niet handig voor reizen.
    batterij duur is maar 3-5 uur

    Dat ligt aan de lengte van je reis.
    Rotterdam-Parijs is met de trein maar 3 uur.
    Dagelijks naar school/werk met de bus kost meestal ook geen 2 uur heen en 2 uur terug.

    Ga je met het vliegtuig naar Australië, dan is de batterijduur inderdaad onvoldoende.