Forum

Topic: The Last of Us deze zomer naar de PS4!

Anoniem's avatar

Gesloten.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

32 reacties

  1. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    denk dat ik deze dan nog wel ga halen als de prijs tegen de 30 euro kost

  2. GoldenBird's avatar

    denk dat ik deze dan nog wel ga halen als de prijs tegen de 30 euro kost

    Nee de prijs zal ongetwijfeld €59,99 zijn. Dit was ook het geval bij Tomb Raider.

  3. 357 XP
    Mausie's avatar

    Haal hem zeker dan, =)

  4. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Nee de prijs zal ongetwijfeld €59,99 zijn. Dit was ook het geval bij Tomb Raider.

    mag ook als dan wel alles dlc er bij zit

  5. GoldenBird's avatar

    mag ook als dan wel alles dlc er bij zit

    Ja, waarschijnlijk zullen alle DLC’s erin zitten, ook Beyond Two Souls.

  6. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Sony heeft bevestigd dat het bedrijf in de zomer een PlayStation 4-versie van actie-avonturenspel The Last of Us zal gaan uitbrengen. Van een vervolg op het vorig jaar voor de PS3 verschenen spel zou echter voorlopig nog geen sprake zijn.

    Volgens Sercan Sulun, een Turkse marketingmanager van Sony Computer Entertainment, verschijnt The Last of Us deze zomer voor de PlayStation 4, zo meldt IGN. Het spel zal zowel fysiek als digitaal te koop zijn. Een concrete verschijningsdatum of prijs zijn nog niet bekend.

    Sulun deed zijn onthulling tijdens een interview met de Turkse website Multiplayer. Op de vraag of er een vervolg aan zat te komen voor The Last of Us antwoordde de vertegenwoordiger van PlayStation: “Nee, voor zover ik weet komt er geen vervolg aan, maar ik kan wel zeggen dat het eerste spel deze zomer voor de PlayStation 4 zal verschijnen, zowel fysiek als digitaal, en met verbeterde graphics.” Sulun voegde er aan toe dat de PS4-versie ook de content van dlc-pakket Left Behind zal bevatten.

    Hoewel The Last of Us nog niet officieel is aangekondigd voor de PlayStation 4, zou het allerminst een verrassing zijn als het spel inderdaad nog voor Sony’s meeste recente console zou verschijnen. De begin juni vorig jaar verschenen game is meer dan zes miljoen keer verkocht voor de PS3 en geldt als een van de populairste games van 2013. Daarnaast liet ontwikkelstudio Naughty Dog onlangs al weten dat een PS4-versie tot de mogelijkheden behoort, al hield de studio toen vol dat de beslissing om een PS4-versie te maken toen nog niet genomen was.

    Extra informatie
    Prijs: €59,99 (adviesprijs)
    Ontwikkelaar: Naughty Dog
    Releasedatum: zomer 2014
    DLC: Allemaal, Beyond Two Souls inbegrepen
    Meer informatie volgt!

    http://www.ps4fans.net/wp-content/uploads/2013/12/AMmmBZQ.png

    zooo , jij bent hier wel blij mee he ? hahaha.

  7. 227 XP
    wimb00's avatar

    Verbeterde graphics…..:D Alleen snap ik niet dat Beyond Two Souls inbegrepen is? Toch totaal andere game…

  8. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    The Last of Us en Beyond Two Souls zijn allebei games die ik heb laten schieten i.v.m. de komst van de PS4. Zou tof zijn als ik ze als bundel kan kopen op huidge gen.

  9. 340 XP
    Michie's avatar

    Beyond moet iedereen gespeeld hebben!

  10. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Verbeterde graphics…..:D Alleen snap ik niet dat Beyond Two Souls inbegrepen is? Toch totaal andere game…

    Bedoelen ze hier niet ‘Left Behind’ ipv ‘Beyond Two Souls’…?

  11. Mechromancer's avatar

    DLC: Allemaal, Beyond Two Souls inbegrepen

    ???? lol

  12. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    The Last of Us en Beyond Two Souls zijn allebei games die ik heb laten schieten i.v.m. de komst van de PS4. Zou tof zijn als ik ze als bundel kan kopen op huidge gen.

    idem voor me 🙂

  13. GoldenBird's avatar

    Ja klopt, ik zal het zo even aanpassen!

  14. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Helaas, helaas. Gaat niet door. Sony heeft het gerucht inmiddels alweer ontkent. Dus gaat niet door, hoe jammer het ook is.

  15. 340 XP
    Michie's avatar

    Waarschijnlijk gaat het dan juist wel door.:P

  16. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Volgens mij ben de enigste in europa die dit een kut game vind, goldenbird terouwens de nieuwe R*forever ? 😛

  17. GoldenBird's avatar

    heeft sony nooit aangekondigd

    http://www.psx-sense.nl/162185/sony-we-hebben-nooit-aangekondigd-dat-the-last-of-us-naar-de-ps4-komt/

    Ik denk toch van wel, Sony Turkije heeft die informatie gewoon gekregen. Ik denk toch dan Naughty Dog niet wilt dat het onthuld wordt. Was ook het geval bij andere games.

  18. GoldenBird's avatar

    Het topic is geupdate!

  19. 357 XP
    Mausie's avatar

    Het topic is geupdate!

    Las die update net ok bij PU, zal die dan toch komen, hoop het weer een game die ik dan zeker haal, =)

  20. GoldenBird's avatar

    Las die update net ok bij PU, zal die dan toch komen, hoop het weer een game die ik dan zeker haal, =)

    Voor mensen die het nog niet hebben gespeeld is het een MUST-MUST-MUST-Have! Vooral als je van spellen als Tomb Raider etc houdt.

  21. 357 XP
    Mausie's avatar

    Voor mensen die het nog niet hebben gespeeld is het een MUST-MUST-MUST-Have! Vooral als je van spellen als Tomb Raider etc houdt.

    Eigenlijk meer een shooter fanaat, maar heb me zelf beloofd toen ik de ps4 kocht dat ik eens wat meer soorten spellen zou halen, waaronder deze dus als die er komt

  22. GoldenBird's avatar

    Eigenlijk meer een shooter fanaat, maar heb me zelf beloofd toen ik de ps4 kocht dat ik eens wat meer soorten spellen zou halen, waaronder deze dus als die er komt

    De meeste spelen shooters etc, maar spellen als The Last Of Us zijn veel beter. Maarja, eenmaal uitgespeeld is het klaar. Dat is het nadeel van zulke games.

  23. 340 XP
    Michie's avatar

    Dat is waar, maar het zijn pareltjes die je niet mag missen.

  24. GoldenBird's avatar

    Dat is waar, maar het zijn pareltjes die je niet mag missen.

    Ik zal het zeker kopen 😀

  25. 340 XP
    Michie's avatar

    Haha, geniaal die reactie:P

  26. 357 XP
    Mausie's avatar

    Het lijkt nu toch echt bevestigd, hier een stukje uit artikel van PU, (als ik het hier mag neer

    De laatste tijd waren er al veel geruchten over de komst van The Last of Us naar de PlayStation 4, maar nu lijkt het officieel. Er is namelijk een pre-order afbeelding van de game verschenen op het Sony Entertainment Netwerk in de Verenigde Staten. Op de afbeelding is te lezen dat de het om de geremasterde versie gaat en dat de game $59,99 gaat kosten. De link is nog wel dood, maar we kunnen ervan uit gaan dat Sony het hierbij officieel bevestigd heeft: The Last of Us voor de PS4 komt er!

    Laat maar komen.

  27. 72 XP
    rusty's avatar

    vele webshops en retailers gebruiken nu 20 juni…
    zou het dan toch waar zijn?
    ik hoop het

    source : http://www.gamespot.com/articles/the-last-of-us-ps4-june-20-release-date-listed-by-various-retailers/1100-6419014/

  28. 8830 XP
    7th-son's avatar

    vele webshops en retailers gebruiken nu 20 juni…
    zou het dan toch waar zijn?
    ik hoop het

    source : http://www.gamespot.com/articles/the-last-of-us-ps4-june-20-release-date-listed-by-various-retailers/1100-6419014/

    het is al officieel bevestigd, hij komt dus zeker, alleen is de datum nog niet 100% zeker zover ik weet

  29. 72 XP
    rusty's avatar

    het is al officieel bevestigd, hij komt dus zeker, alleen is de datum nog niet 100% zeker zover ik weet

    jaa klopt, maar ik bedoel zou het dan toch waar zijn dat ie op 20 Juni gaat komen?
    dat zou helemaal mooi zijn

  30. GoldenBird's avatar

    Ik ga eerlijk gezegd niet weer 60 euro neerleggen voor een game die ik al heb gespeeld.

  31. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ik ga eerlijk gezegd niet weer 60 euro neerleggen voor een game die ik al heb gespeeld.

    Precies, doe ik ook niet.
    Ik denk persoonlijk dat het ook weinig zin heeft voor mensen die de game al hebben gespeeld
    Goed, hij is 60fps en ietsje opgepoetst.

    Dit is meer een spel voor de mensen die hem nog niet gespeeld hebben,alleen ben ik bang dat er dadelijk zat mensen zijn :
    Dit is geen next gen,dit dat bla bla.

    Krijg je weer van die kneusjes die het niet snappen, en dat verdient deze game totaal niet!