Forum

Topic: OPGELET: iemand gebruikt mijn account naam,..

Anoniem's avatar

Vandaag toen ik mijn ipad opende na gedaan te hebben met werke kreeg ik wel iets zeer onverwacht..

Iemand heeft blijkbaar een manier gevonden voor zijn IP ADRES om te zetten naar mijn account naam…
De enigste verschillen

Mijn naam is geregistreerd en heeft een avatar
Ik heb die zelf gemaakt met Photoshop , de 4 Rockstar games … Met een groene lijn…

De anonieme klojo…. Gebruikt juist dezelfde account naam maar er staat (anoniem) naast…. Gelukkig blijft zijn avatar leeg…

Toch kan het voor verwarring zorgen. Blijkbaar is het iemand die me in de gaten houdt want hij schrijft juist tegengestelde dingen over mijn statements…

Om zoveel mogelijk discussies te vermijden: zal ik enkel nog via inlog reageren…
Op school bv reageerde ik altijd via GUEST met een (R*forever) verwijzing.
Omdat het internet zo slecht is daar….
….
DUS NEGEER AUB ZIJN COMMENTS indien u het interesseert …
Ik vind het jammer, maar ik zal dus enkel nog als geregistreerd lid comments geven….

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    gebruik je draadloos internet thuis kan zij dat iemand je router heeft gehackt

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    gebruik je draadloos internet thuis kan zij dat iemand je router heeft gehackt

    Zover zal het wel niet zijn denk ik. Het is gewoon een ip changer neem ik aan…

    Bv dat ik als GUEST mijn ip adres verander in iemand zijn account naam…

    Hij kan niet in mijn account maar gebruikt wel mijn naam als zijn account… Begrijp je?

    Het is echt mega vervelend. Het enigste bewijs dat ik kan vinden zonder een hack uit te voeren…. Is dat hij zo dom is te reageren terwijl ik ingelogd ben sinds 7 uur… Wat dus betekent dat er echt iemand anders achter zit moest je me niet geloven…

    Ik ben zeer kritisch en een berucht member , dat weet ik. Maar het is verdomd vervelend dat ik om de minuut iedereen moet doorverwijzen naar dit topic. Hij zegt juist allemaal tegenovergestelde dingen… Van bv amai , dat ga ik zeker kopen. Top graphics…

    Ik vrees dat dit spelletje nog lang gaat duren, als de mods er niks aan kunnen doen. Zal ik hem zelf maar moeten hacken…. Ik weet dat het illegaal is maar het is echt de enigste optie voor hem schaakmat te zetten 🙁

    Gelukkig weet ik veel van hacking, dus ik kan hem wel rap vinden…. Maar dan moet ik wel tegen de wet ingaan. En dat wil ik liever niet doen….

    20:10

    De anonieme klojo lacht met zijn daad….

    http://i.imgur.com/tUxzFld.jpg

  3. 802 XP
    phinal's avatar

    Zover zal het wel niet zijn denk ik. Het is gewoon een ip changer neem ik aan…

    Bv dat ik als GUEST mijn ip adres verander in iemand zijn account naam…

    Hij kan niet in mijn account maar gebruikt wel mijn naam als zijn account… Begrijp je?

    Het is echt mega vervelend. Het enigste bewijs dat ik kan vinden zonder een hack uit te voeren…. Is dat hij zo dom is te reageren terwijl ik ingelogd ben sinds 7 uur… Wat dus betekent dat er echt iemand anders achter zit moest je me niet geloven…

    Ik ben zeer kritisch en een berucht member , dat weet ik. Maar het is verdomd vervelend dat ik om de minuut iedereen moet doorverwijzen naar dit topic. Hij zegt juist allemaal tegenovergestelde dingen… Van bv amai , dat ga ik zeker kopen. Top graphics…

    Ik vrees dat dit spelletje nog lang gaat duren, als de mods er niks aan kunnen doen. Zal ik hem zelf maar moeten hacken…. Ik weet dat het illegaal is maar het is echt de enigste optie voor hem schaakmat te zetten 🙁

    Gelukkig weet ik veel van hacking, dus ik kan hem wel rap vinden…. Maar dan moet ik wel tegen de wet ingaan. En dat wil ik liever niet doen….

    Vat het niet verkeerd op maar… Neem jij dit niet een beetje te serieus? Waarschijnlijk is het gewoon een 7 jarige jongentje dat in de kelder achter de computer mensen wilt trollen met een gestolen mcdonalds router

  4. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Niets van aan trekken wij weten wel beter 😉

  5. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Vat het niet verkeerd op maar… Neem jij dit niet een beetje te serieus? Waarschijnlijk is het gewoon een 7 jarige jongentje dat in de kelder achter de computer mensen wilt trollen met een gestolen mcdonalds router

    Dacht ik ook al, het lijkt wel alsof rockstar denkt dat hij voor de NSA werkt hahahah!

  6. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ja nee, ik neem het inderdaad serieus op omdat het voor verwarring en discussies zorgt die ik niet wakkerde… Zo denkt binnenkort elk member dat ik het ben ipv een trol. Je moet het zelf maar eens mee maken. Ik denk dat je je ook zou frustreren

  7. 72 XP
    rusty's avatar

    ik zal er rekening mee houden! 🙂

  8. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ja nee, ik neem het inderdaad serieus op omdat het voor verwarring en discussies zorgt die ik niet wakkerde… Zo denkt binnenkort elk member dat ik het ben ipv een trol. Je moet het zelf maar eens mee maken. Ik denk dat je je ook zou frustreren

    Vond het wel raar dat ik jou naam zag maar idd geen plaatje:)

  9. 2015 XP
    WJayW's avatar

    @ R*Forever, wees gerust.. hij gebruikt niet je IP gezien dat praktisch onmogelijk is.
    Anonieme gebruikers hebben de optie om ipv het IP adres (bv 12.345.67…xxx) een gewenste naam op te geven, er zijn genoeg bekende die dit doen zoals “Naam…” bijvoorbeeld.
    Blijkbaar vond deze grapjas het leuk om jouw accountnaam te gebruiken.

    Natuurlijk was het mogelijk dat jij het was, maar nu je het opgehelderd hebt zal bijna niemand hier nog in trappen.

  10. 418 XP
    jeep82's avatar

    hmmm wie is nou de echte R*Forever. lol. maar klote ind snap de nut er ook niet van om je voor te doen dan iemand anders

  11. Mechromancer's avatar

    Moet er hard om lachen dat mensen druk maken over hun account naam. 😉 😛

  12. 451 XP
    Florian's avatar

    @ R*Forever, wees gerust.. hij gebruikt niet je IP gezien dat praktisch onmogelijk is.
    Anonieme gebruikers hebben de optie om ipv het IP adres (bv 12.345.67…xxx) een gewenste naam op te geven, er zijn genoeg bekende die dit doen zoals “Naam…” bijvoorbeeld.
    Blijkbaar vond deze grapjas het leuk om jouw accountnaam te gebruiken.

    Natuurlijk was het mogelijk dat jij het was, maar nu je het opgehelderd hebt zal bijna niemand hier nog in trappen.

    Ik sluit me bij deze reactie aan, zolang wij als members weten dat je het niet bent dan zal het wel los lopen.

    Moet er hard om lachen dat mensen druk maken over hun account naam. 😉 😛

    Het is niet druk maken over zijn account naam, het is in mijn ogen druk maken om het feit dat zijn naam wordt gebruikt om reacties te plaatsen die het tegenovergestelde van zijn mening zijn en bedoeld zijn om reacties uit te lokken.

    @ R*Forever : Hij zit je gewoon te trollen met zijn Lidl internet vanaf z’n kamertje en krijgt nu juist waar hij op uit is. Aandacht en een reactie. Gewoon laten doen, neem aan dat je oud genoeg bent om er boven te kunnen staan.

  13. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik sluit me bij deze reactie aan, zolang wij als members weten dat je het niet bent dan zal het wel los lopen.

    Het is niet druk maken over zijn account naam, het is in mijn ogen druk maken om het feit dat zijn naam wordt gebruikt om reacties te plaatsen die het tegenovergestelde van zijn mening zijn en bedoeld zijn om reacties uit te lokken.

    @ R*Forever : Hij zit je gewoon te trollen met zijn Lidl internet vanaf z’n kamertje en krijgt nu juist waar hij op uit is. Aandacht en een reactie. Gewoon laten doen, neem aan dat je oud genoeg bent om er boven te kunnen staan.

    Bedankt voor het begrip, ik zal vanaf nu stoppen met te doorverwijzen. Als ik weet dat jullie van deze situatie weten, weet ik genoeg…

    Ik zal het gewoon negeren en bezoekers maar laten antwoorden. Enkel de echte psx sense members tellen 🙂

    Trouwens, sinds wanneer is Lidl een internet provider 😀