Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 382 XP
    e-man's avatar

    Hahah wtf :p

  2. 270 XP
    RvG_NL's avatar

    Woooooow dit is echt een vette aanbieding. Ik denk dat ik een ps3 ga aanschaffen :p

  3. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Wtf spam shit.

  4. 72 XP
    rusty's avatar

    Gekocht.
    als die 80 euro kost moet het wel een goede game zijn!

  5. 382 XP
    e-man's avatar

    zouden er nou Γ©cht mensen die game voor 80 euro gaan aanschaffen> Kan toch haast niet

  6. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Holy crap.. krijg je de game op een goldplated bluraytje voor die prijs ofzo πŸ˜› haha

  7. 72 XP
    rusty's avatar

    zouden er nou Γ©cht mensen die game voor 80 euro gaan aanschaffen> Kan toch haast niet

    hahaha nee natuurlijk niet! πŸ™‚

  8. 362 XP
    Coelers's avatar

    Haha mijne tweedehands voor 40 πŸ˜‰

  9. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Kan maar zo zijn dat hij veder op de site staat voor bv 10 euro πŸ™‚ dit is bij Wk wel vaker zo. Zo heb ik ooit NL ps+ gekocht voor 35inc en die zelfde NL ps+ was ergens anders op hun site weer veel duurder. Deze game staat al veel langer op hun site voor deze geweldige over de TOP prijs.

    http://www.wehkamp.nl/Winkelen/SearchOverview.aspx?N=186&Nty=1&Ntk=ART&CC=C25&Ztb=False&VIEW=Grid&Ntt=Uncharted+2+

  10. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    En er dan ook nog bij durven zetten dat hij is afgeprijsd vanaf 99 euro.

  11. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Wehkamp is net z’n drol als Bol.com , ze hebben geen idee van de aktuele prijzen overal. Prutsers.

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Verschil tussen een normale en platinum hoesje lol