Forum

Topic: [TK] 2 PS Plus jaarabonnementen verkeerd aangekocht

Anoniem's avatar

Ik heb net een fout begaan bij Bol, ik ben namelijk een Belg en heb Nederlandse kaarten gekocht. Wilt misschien iemand van jullie die overkopen voor €60 voor beide? Anders moet ik ze toch simpelweg in de vuilbak gooien. Ik had namelijk de rechstreekse link vanop deze website hier gebruikt… Sony kan er ook blijkbaar niets aan doen, ik heb ze vandaag getelefoneerd.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Als er niemand anders interesse heeft, dan bied ik 50 Euro. Ik heb het op dit moment niet echt nodig (nog 1,5 jaar te gaan), maar als je er mee blijft zitten is ook niks.

  2. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Je kan ook gewoon een nederlands account aanmaken en dan download je daar gewoon je gratis ps plus games op en kan je ze ook spelen op je hoofd account. En als je een ps4 hebt kan je ook gewoon online met je hoofd account.

  3. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Als je dan toch 2 jaar kaarten hebt zou ik inderdaad de tip van ZombOwn overnemen. En gewoon een nederlands psn account aan gaan maken. Daar je psplus op zetten en gamen maar.