Forum

Topic: Console game beurs

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

Een aantal vrienden en ik doen veel gamen en online games.

Nu willen wij eens graag maar een beurs/console hall waar nieuwe titels uitkomen en waar je games kunt bekijken en/of spelen.

Maar naar welke kunnen wij het beste gaan?
En waar en wanneer is dat.

Hopelijk kunnen jullie ons helpen

Mvg kevin

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 90 XP
    D92V's avatar

    Hallo allemaal,

    Een aantal vrienden en ik doen veel gamen en online games.

    Nu willen wij eens graag maar een beurs/console hall waar nieuwe titels uitkomen en waar je games kunt bekijken en/of spelen.

    Maar naar welke kunnen wij het beste gaan?
    En waar en wanneer is dat.

    Hopelijk kunnen jullie ons helpen

    Mvg kevin

    GamesCom in Keulen, gewoon optijd zoeken naar een jeugdherberg en er een weekend van maken! Is meer dan genoeg te zien en te doen. Lekker met de trein richting daar en genieten.

    In Nederland heb je 1x per jaar Firstlook in Utrecht, helaas is hier naar mijn mening niet veel aan.

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    GamesCom is gewoon veel en veelste druk

  3. 1061 XP
    megafire777's avatar

    ik ben naar gamescom geweest en de rijen waren gigantisch en gewoon niet leuk. firstlook is klein en als je vip kan bemachtigen is het wel leuk maar na een tijdje had ik het daar wel gezien. eurogamer staat op mijn verlanglijstje

  4. 209 XP
    nyela's avatar

    ik ben naar gamescom geweest en de rijen waren gigantisch en gewoon niet leuk. firstlook is klein en als je vip kan bemachtigen is het wel leuk maar na een tijdje had ik het daar wel gezien. eurogamer staat op mijn verlanglijstje

    Nooit last van gehad in keulen tijdens de gamescom.
    Kon altijd zo naar binnen zonder een drukke rij voor me.

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Firstlook + VIP is een aanrader. Je hebt dan twee uur de vloer ‘voor jezelf’. Nog steeds druk, maar LANG niet zo druk als ’s middags. Firstlook is niet heel groot, maar wel leuk. Daar vorig jaar bv voor het eerst de PS4 gezien en gespeeld, Dark Souls II gezien en AC IV op PS4 gespeeld. En daarnaast nog een aantal indie developers gesproken.

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Was zelf als vip firstlook gegaan niks aan. Verwachtingen waren groot maar uiteindelijk teleurstellend. Gamescom lijkt me goed.

  7. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Ben nu namens PSFocus en PSX-Sense drie keer naar de Gamescom gegaan en als pers is het te doen vanwege het zakelijke gedeelte en afspraken, maar elk jaar verbaas ik me weer dat zoveel mensen er naar toe gaan. Het is tof om al die lui te zien en hoe het leeft, maar de organisatie loopt eigenlijk alleen maar te graaien. Het draait hun puur om het geld en als je dan laat bent sta je lang voor de ingang te wachten.

    Als je meer voor de sfeer gaat is het te doen als je tegen drukte, warmte en de lucht in het gebouw. Met dat laatste bedoel ik de zweetlucht die er altijd hangt wat door het vaak warme weer en de vele mensen ontstaat. Het is niet dat je meteen flauw valt, maar het zijn van die dingen die bij de GC horen. XD

    De kaartjes zijn goedkoop en Duits bier en Keulen is een toffe stad, maar ze laten eigenlijk teveel mensen binnen. De wachtrijen zijn immens.

    Als je echt veel games wil checken op een dag is Firstlook beter dan Gamescom, maar je hebt ook de Eurogamer Expo in Londen en daar ben ik 1 keer geweest en was heel tof. Ga je doordeweeks en weet je online een soort van VIP pas te regelen dan kan je veel games checken. Het is wel een wat duurdere trip dan de GC, maar Londen is leuker als Keulen vind ik.

    Je kunt altijd nog naar PAX gaan in de US, maar dan ben je helemaal veel geld kwijt. 😛

  8. 60 XP
    Kevin043's avatar

    Allemaal bedankt voor jullie reacties!
    Ik ga het even met ze overleggen dan horen jullie wel wat het word.

  9. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Gamescom is goed, als je op donderdag gaat. Eventueel de vrijdag, maar dan is het al heeeeel druk.
    Zorgen dat je er op tijd bent, zodat je niet in de rij hoeft te staan.

    Op zaterdag laten ze te veel mensen binnen en sta je in rijen van 2 uur om een game te spelen.
    Op zondag ben ik zelf nooit geweest, maar ik vrees dat dat niet veel beter is dan de zaterdag.