Forum

Topic: K/D normen voor en tegenstander om te joinen bij clan ?

Anoniem's avatar

Tegenwoordig zijn er veel die gefocust zijn op de K/D ratio,persoonlijk vind ik dit onzin .Gewoonlijk zijn zij met de hoge K/D campers die in een hoekje zitten tot er eentje passeert .Ik zat in een clan en bij clanbattles bv. kill confirmed e.d rushte ik had veel kills maar ook deaths maar behaalde wel gold omdat ik toch mijn tags behaalde.nu wat vinden jullie van campers of rushers want de ene vind het frustrerend de andere stoort het niet en vind je de K/D ratio belangrijk want de meeste clans vinden dit blijkbaar belangrijk om te joinen maar ben je dan wel een teamplayer in objectives ow ja mijne K/D is trouwens in Ghosts 1.34

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Zegt niet heel veel nee, ik vind het niet zo belangrijk (ws omdat ik niet zo goed ben met bf :p, met cod vroeger wel trouwens).

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    Zeker bij battlefield maakt het niet uit. Als je je rol support, medic of engineer goed vervult is k/d ratio van ondergeschikt belang

  3. 171 XP
    Gilles's avatar

    K/D is inderdaad niet altijd belangrijk in objective games, maar het is wel mooi meegenomen mocht het goed zijn 😀
    Persoonlijk heb ik niks tegen campers (iedereen doet het wel eens), maar ik kan het wel krijgen van campers die in een hoekje blijven wachten tot er iemand aan komt zonder te bewegen (zitten daar soms 1 minuut zonder iemand tegen te komen).
    Daarom mocht je een clan zoeken die niet echt naar K/D kijkt, ga dan gerust eens kijken naar www.playstationclan.be. Wij spelen op de PS3 en PS4 en hebben sinds de vorige wars de toegang gekregen tot Diamond Division 😉

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    K/D is inderdaad onzin. Ik speel vaak Liga en zie mensen met een 1 a 2 KD kei hard wonen.
    Af en toe zegt het wel veel over een persoon.

  5. 8 XP
    Sprayer69's avatar

    Mijn slogan is you camp ,you die ,ik ben een hardcore rusher ,speel eigenlijk alleen cod en moest ze er al zijn op de ps4 survival horror.vroeger had je op de pc een mod op cod 2 ,als je langer stilstaat dan 10 sec begint er een tijdbom te tikken 🙂 the good old days

  6. 171 XP
    Gilles's avatar

    Mijn slogan is you camp ,you die ,ik ben een hardcore rusher ,speel eigenlijk alleen cod en moest ze er al zijn op de ps4 survival horror.vroeger had je op de pc een mod op cod 2 ,als je langer stilstaat dan 10 sec begint er een tijdbom te tikken 🙂 the good old days

    Ik ben sinds Black Ops II ook overgeschakeld naar de rush-play, maar in Ghosts heb ge soms gewoon mappen waar het heel moeilijk is om fatsoenlijk te rushen. Daarom vind ik de kleine maps ook het leukst 😉

  7. 357 XP
    Mausie's avatar

    Mijn K/D is op dit moment 1.65 a 1.70 vind ik hoog zat, en ben geen camper kan ik niet eens heb er wel zo’n hekel aan om een poos in een hoekje te zitten, tuurlijk blijf ik ok wel eens wat langer op een plek zitten, maar dan komt er op dat moment een hele stroom aan mensjes aan, dan ben je toch geen camper als je even blijft zitten enzo 5 kills mee pakt.

    En die clans indd ze willen alleen maar mensen met een hoge K/D,

  8. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    Ik geef helemaal niks om K/D ratio. Als ik er op let geniet ik niet meer van het spel en wordt ik boos als ik gekilld word. Mijn K/D ratio is in de meeste spellen rond de 0.7, maar misschien komt dat wel omdat ik gewoon slecht ben….

  9. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik geef wel ets om mijn K/D, ben niet iemand die ineens stopt met rushen en gaat campen. ik ben iemand die bepaalde omgevingen domineert. bijvoorbeeld bepaalde vlaggen of gebouwen op bf4. Ik blijf altijd wel lopen. bij mij zijn m’n KD’s altijd rond de 1.5-2.1. maar ik lig er eigenlijk ook niet wakker van als ik een paar potjes 10kills maak en 15x dood ga. Moet vooral spelen om het plezier toch in het spel.