Forum

Topic: Hoe verander ik mijn internet beveiliging in WEP of WPA-PSK?

Anoniem's avatar

Ik heb vandaag mijn oude psp gevonden en wou een paar spellen online gaan spelen maar blijkbaar wordt mijn internetbeveiliging niet ondersteunt dus vandaar mijn vraag: hoeverander ik het?
A.U.B stap voor stap uitleggen want ik heb er weinig verstand van

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Start typ CMD>Ipconfig /all > Kopieer de standaard gateway in je internet browser > Log in met je gegevens > Ga naar beveiliging> Daar zie je je beveiliging en kan je indien nodig aanpassen.

  2. 802 XP
    phinal's avatar

    Start typ CMD>Ipconfig /all > Kopieer de standaard gateway in je internet browser > Log in met je gegevens > Ga naar beveiliging> Daar zie je je beveiliging en kan je indien nodig aanpassen.

    Is er misschien een youtube tutorial? Want ik snap hier bijna niks van

  3. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Welke modem heb je?

  4. 74 XP
    AvanCade's avatar

    Je wirelessbeveiliging terug zetten naar WEP of WPA is zeer slecht voor de veiligheid van je hele thuis netwerk.

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Is er misschien een youtube tutorial? Want ik snap hier bijna niks van

    yeszz

    Uiteraard is het qua beeld een beetje anders bij jou maar de logica en stapsgewijs is het precies hetzelfde

    http://www.youtube.com/watch?v=12hMlS69s2E

  6. 802 XP
    phinal's avatar

    Je wirelessbeveiliging terug zetten naar WEP of WPA is zeer slecht voor de veiligheid van je hele thuis netwerk.

    Ik woon in een redelijk klein dorpje dus ik denk niet dat er echt iets ergs kan gebeuren maar toch bedankt voor het waarschuwen

    yeszz

    Uiteraard is het qua beeld een beetje anders bij jou maar de logica en stapsgewijs is het precies hetzelfde

    http://www.youtube.com/watch?v=12hMlS69s2E

    Bedankt! Ik zal het morgen dan even doen