Forum

Topic: [MAYOR SPOILERS] The walking dead season 4 finale. (04×16)

Anoniem's avatar

ik heb hem net gekeken en ik vond hem zeer spannend.
ik had al zo’n vermoeden over terminus, canibalen en het plaatje : te mooi om waar te zijn!

hoe hebben jullie de laatste episode ervaart en hoe vond je het gehele seizoen? wat was er minder?

ik kan niet wachten in iedergeval tot in oktober!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ik vond het einde kut, had er veel meer van verwacht weinig actie en alleen maar meer vragen…

  2. 966 XP
    Timutz's avatar

    Ik vond het einde juist weer een beetje spannend eindelijk!

    Eerste gedeelte (episode 1 t/m 8) was wel tof in de gevangenis..

    Tweede gedeelte van het seizoen (episode 9 t/m 16) was wat saai vond ik.. behalve het einde dan..

  3. 46 XP
    amfri's avatar

    Eerste 8 afleveringen top.
    Ook de aflevering met de 2 meisjes maakte indruk.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

  4. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ik zit nu al 4 seizoenen te kijken, en hoewel de eerste seizoenen nog wel gingen, is het voor de rest gewoon een kutserie. Met als dieptepunt seizoen 4, nooit zo’n saai seizoen van een serie gezien. Deze serie zit vol met onnodige side quests, het script is uitermate slecht geschreven, nogal voorspelbaar, het is slecht gefilmd en de paar goede acteurs die erin zitten gaan dood. Ik wacht al 4 seizoenen totdat Carl eindelijk dood gaat, maar die is niet kapot te krijgen lijkt het.

    Waarom ik toch kijk? Ik heb werkelijk geen idee! Maar seizoen 4 is echt waar deze serie stopt voor mij.

  5. 636 XP
    klapper's avatar

    Haha ieder zn ding eey. Ik vond seizoen 4 prima ben blij dat ze de gevangenis verlaten hebben.
    Mooi moment in de laatste aflevering als rick die gast zn strot eruit bijt. Nu liet ie mooi zien dat niemand meer fuckt met hem.
    Nu moeten we weer een paar maanden wachten.

    Dit weekend begint game of thrones weer 🙂

  6. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Ik zit nu al 4 seizoenen te kijken, en hoewel de eerste seizoenen nog wel gingen, is het voor de rest gewoon een kutserie. Met als dieptepunt seizoen 4, nooit zo’n saai seizoen van een serie gezien. Deze serie zit vol met onnodige side quests, het script is uitermate slecht geschreven, nogal voorspelbaar, het is slecht gefilmd en de paar goede acteurs die erin zitten gaan dood. Ik wacht al 4 seizoenen totdat Carl eindelijk dood gaat, maar die is niet kapot te krijgen lijkt het.

    Waarom ik toch kijk? Ik heb werkelijk geen idee! Maar seizoen 4 is echt waar deze serie stopt voor mij.

    Jij gaat gewoon seizoen 5 kijken. Let maar op.
    Je mattie Carl verwacht het van je ; )

    Vind zelf walking dead wel kick. verleden week laatste aflv seizoen 4 gezien.
    Rick is een beest geworden. Zo vet zijn laatste woorden in die treinstel.

    Enige wat ik wel steeds heb bij die zombies. minimaal 1 a 2 x in een aflevering.

    Kan nooit of nu lopen ze wel weer snel….. 🙂 voor de rest prima.

    was ook blij toen die andrea kaassie was. irritante f wijf
    lori ook zooo blij dat die er niet meer is.

    Maggie lekker ding
    en Michone als je het zo schrijf is wel mijn favo samurai chick.

  7. 490 XP
    Goregash's avatar

    Ik moet zeggen dat ik verbaasd was over Seizoen 4. Ik verwachtte weer zo’n saaie langdradig seizoen in de gevangenis maar het werd heel spannend. Deze serie speelt echt met je gevoel gewoon. Die 2 kinderen, wtf man. En Rick haha die is echt van Good Cop naar bad ass motherfucker gegaan in 4 seizoenen tijd. Van “Ik wil geen gun meer dragen” naar “Ik bijt je adamsappel eraf” xD

    Moet ff uitkijken dat ik seizoen 5 niet spoil want de overgang tussen die 2 is nauwelijks merkbaar.

    Waar ik wel moe van wordt is de zomer en winterstops… Seizoen 5 halverwege kappen ze er ineens mee. Volgens mij heeft carl nog geen baardgroei en stellen ze het daarom uit omdat hij op moet groeien.

  8. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Ik moet zeggen dat ik verbaasd was over Seizoen 4. Ik verwachtte weer zo’n saaie langdradig seizoen in de gevangenis maar het werd heel spannend. Deze serie speelt echt met je gevoel gewoon. Die 2 kinderen, wtf man. En Rick haha die is echt van Good Cop naar bad ass motherfucker gegaan in 4 seizoenen tijd. Van “Ik wil geen gun meer dragen” naar “Ik bijt je adamsappel eraf” xD

    Moet ff uitkijken dat ik seizoen 5 niet spoil want de overgang tussen die 2 is nauwelijks merkbaar.

    Waar ik wel moe van wordt is de zomer en winterstops… Seizoen 5 halverwege kappen ze er ineens mee. Volgens mij heeft carl nog geen baardgroei en stellen ze het daarom uit omdat hij op moet groeien.

    ken gasten van 30+ met een baardgroei van een japans vrouwtje. Hoop niet dat carl dat ook heeft… lange winter/zomer stop dan.. of eerder een decennium stop 🙂