Forum

Topic: Vita mega bundle?

Anoniem's avatar

Hallo, ik zit eraan te denken om een PS vita te halen ivm vakantie en een PS4.
Ik zit te twijfelen tussen een losse PS Vita en een PS Vita mega bundle (die kost 170) Of zou ik wachten tot de nieuwe vita uit is?

Alvast bedankt!
Thomas Wolf

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    Hallo, ik zit eraan te denken om een PS vita te halen ivm vakantie en een PS4.
    Ik zit te twijfelen tussen een losse PS Vita en een PS Vita mega bundle (die kost 170) Of zou ik wachten tot de nieuwe vita uit is?

    Alvast bedankt!
    Thomas Wolf

    ikzou er een nemen met een megapack. zou die nieuwe niet nemen. het scherm is slechter dan de eerste.

  2. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ja, ga voor de orginele vita, geen problemen mee gehad en het scherm is zoveel helderder

  3. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Nieuwe heeft een betere batterij duur.
    Dus beter voor op Reis

  4. 518 XP
    recsto's avatar

    Nieuwe heeft een betere batterij duur.
    Dus beter voor op Reis

    Dn nog zou ik voor huidige vita gaan. Batterij gaat nu ook al aardig tijdje mee.

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Nieuwe heeft een betere batterij duur.
    Dus beter voor op Reis

    Uurtje meer

  6. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Hallo, ik zit eraan te denken om een PS vita te halen ivm vakantie en een PS4.
    Ik zit te twijfelen tussen een losse PS Vita en een PS Vita mega bundle (die kost 170) Of zou ik wachten tot de nieuwe vita uit is?

    Alvast bedankt!
    Thomas Wolf

    nieuwe kan je kopen bij http://www.zavvi.nl/ps-vita-hardware/new-sony-playstation-vita-slim/10900037.html

  7. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Je kunt het beste de oudere Vita kopen en dan de losse batterij charger erbij aanschaffen. Dan gaat die even lang mee als de nieuwe versie.