Forum

Topic: Media Markt 3 halen, 2 betalen

Anoniem's avatar

Wederom de bekende actie van Media Markt 3 halen, 2 betalen voor onder andere games. Let wel op of je ook daadwerkelijk goedkoper uitkomt, aangezien ik het gewend ben van Media Markt dat hun prijzen vaak hoger liggen dan bij concurrenten.

Hulpmiddeltje: http://www.budgetgaming.nl

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 31 XP
    Dyl_(s)KiLL's avatar

    Zou je bijvoorbeeld ook een Watch Dogs pre order kunnen doen, en battlefield 4 en killzone halen?

  2. 276 XP
    G-vrus's avatar

    Zou je bijvoorbeeld ook een Watch Dogs pre order kunnen doen, en battlefield 4 en killzone halen?

    Mocht je killzone willen hebben je mag die van mij ook overkopen voor 30 euro excl verzendkosten.

  3. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    MediaMarkt is net zo duur als bv Bart Smit oid

    Yourgamezone is vaak t goedkoopst
    en de 3 halen actie geldt alleen voor games die in de winkel liggen. Je krijgt alleen het goedkoopste artikel gratis.
    Ik zou gewoon BF4 en Killzone 2de hands scoren, vindt je al voor idd 3 tientjes of minder op Tweakers, dit forum of MP..
    Ben je ong 60,- euro kwijt, heb je BF4 en Killzone…Kan je wel ff mee vooruit..