Forum

Topic: Sony zal 1miljoen ps4 terug roepen .

Anoniem's avatar

Sony heeft te kennen gegeven dat er in maar liefst 1 miljoen launch-consoles een fabricagefout zit die voor de nodige problemen zorgt. Het schijnt dat een aantal*soldeerpunten niet tegen de warmte kunnen*en smelten waardoor*de behuizing in brand kan vliegen. En die publiciteit wil niemand natuurlijk. Sony heeft een groot onderzoek gestart en het lijkt er op*dat die studenten die verplicht werden om, onder slechte omstandigheden, in de fabriek te werken waar de PS4 werd gemaakt bewust de boel hebben gesaboteerd. Sony heeft in een officieel bericht laten weten dat zij inmiddels de serie “slechte” PS4′s hebben getraceerd en dat ze de*serienummers hebben kunnen achterhalen. Ze hebben de afgelopen maanden de klanten die bekend zijn, door middel van online registratie, op de hoogte gebracht. Ze vragen deze klanten de console op te sturen zodat zij de*foutieve*onderdelen kunnen verwijderen en vervangen. Sony laat ook weten dat de consoles met fabricagefouten over de hele wereld terecht*zijn gekomen en dat dat de communicatie en het snelle handelen nogal in de weg staat. Wij houden jullie uiteraard op de hoogte en wees vooral voorzichtig met je PS4 en controleer regelmatig of de behuizing niet absurd heet wordt.

Bron In the Game .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 357 XP
    Mausie's avatar

    1 April? =(

  2. 5795 XP
    tyger1's avatar

    1 April? =(

    Dit weet ik ook niet maar ik twijfel en maak me ongerust .
    @ Redactie kunnen jullie ook ff speuren .

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Hahaha wat een grap!

  4. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    zijn dat niet mensen waar de fan van op max draait

  5. 5795 XP
    tyger1's avatar

    zijn dat niet mensen waar de fan van op max draait

    Is het dan wel waar ???

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Tuurlijk is dit niet waar. Heb je dit nog ergens anders op het internet gelezen? Ik niet. En kijk een naar de onzin die op Inthegame.nl is geplaatst vanochtend.

  7. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Klinkt als een slechte 1 april grap van die site… overigens nergens anders wordt dit nieuws herkend namelijk. Zeker als dit waar zou zijn had het internet al overlopen met dit soort artikelen.

  8. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    mooie 1 april grap dan is die site niet goed bezig om sony in slecht dag licht te zetten met zo nieuwsbericht

  9. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Dan heb ik nog 1 gevonden als dit een joke zou zijn en dat denk ik nu ook aan de reactie op die site tegen de plaatser .
    MS gaat volledig voor de game op de ONE geen media gedoe meer .
    Van MS weet ik dat dit een 1 april is .

  10. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Dan heb ik nog 1 gevonden als dit een joke zou zijn en dat denk ik nu ook aan de reactie op die site tegen de plaatser .
    MS gaat volledig voor de game op de ONE geen media gedoe meer .
    Van MS weet ik dat dit een 1 april is .

    Das geen 1 April grap, als je met geen media, minder media bedoelt.

  11. 440 XP
    Scholtenbrau's avatar

    *Checkt kalender*

    Uhu…

  12. 5795 XP
    tyger1's avatar

    @ Navigatie_G dan gebeurd bij de one wat bij ps3 heefd plaats gevonden ,
    Dus geen Aprilvis maar toch bevestigen dat MS vind dat ze ook mis waren ?

  13. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Mocht het geen 1 april zijn, dan is de reeks serienummers vermelden waar het om gaat wel zo handig van Sony.

  14. 242 XP
    Xnator's avatar

    Bullshit haha xD Er zijn nooit consoles terug gevraagd. Als er ergens een mankement is moet je dit melden en doet Sony dit oplossen. Ze gaan toch niet zomaar 1 miljoen ps4’s terug vragen? Van wie en hoe weten ze dat? Right…obvious een fake, al helemaal als de fale ratio amper op 2% zit. Er niks aan de hand, en je hoort niemand klagen xD De puzzel klopt niet, of mist heel veel stukjes.

    Maar durf erop te wedden dat dit idd een slechte 1 april grap is. Idd niet wijs om Sony via die weg in een kwaad daglicht te plaatsen. Ze kunnen heel wat problemen krijgen hiervan…maar goed.

    Check btw de bron van dit slecht grapje:

    http://inthegame.nl/nieuws/1-miljoen-playstation-4s-terug-gehaald/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

    De crew leden van inthegame zijn echt slecht in acteren, zelfs met alleen tekst. Als ze nu stil waren gebleven in de comments waren ze een stuk geloofwaardiger. Maar de poster Nick. R, verraad zichzelf met soms een beetje domme antwoorden. xD

  15. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    @ Navigatie_G dan gebeurd bij de one wat bij ps3 heefd plaats gevonden ,
    Dus geen Aprilvis maar toch bevestigen dat MS vind dat ze ook mis waren ?

    Nou ik denk niet dat ze snel zullen toegeven dat ze mis zaten maar volgens mij had Phil Spencer gezegd dat ze tenminste op de E3 vooral (dus niet alleen maar) op games willen richten. Of ze dit dan ook doen is weer een andere vraag.

  16. Mechromancer's avatar

    LMAO InTheGame 😛

  17. 1978 XP
    Faunus's avatar

    1 april natuurlijk al vraag ik me af of Sony hier blij mee is. Toch een partner.

  18. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    natuurlijk 1 april grap 🙂

  19. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    En dat van een slechte site.

  20. 483 XP
    Klart's avatar

    slechte grap

  21. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Een grap dat de imago van een bedrijf schaad….