Forum

Topic: BF4 Boosting hulp gezocht [trophie] Ps4

Anoniem's avatar

[voltooid]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik heb die trofee redelijk snel gehaald. Gewoon je er door rushen, en je hebt hem dik en dubbel verdiend met overwinning 😀

  2. 72 XP
    rusty's avatar

    Ik heb die trofee redelijk snel gehaald. Gewoon je er door rushen, en je hebt hem dik en dubbel verdiend met overwinning 😀

    alright, rushen dan maar
    moet wel eerlijk zijn, dit is niet gezond voor je K/d ratio hahah.
    van 1.18 naar 1.16 nu

    maarja, dit is geen COD
    als ik maar plat haal

  3. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Even wat anders, vond het niet de moeite om een nieuw topic over te starten.

    Ik heb 2 vragen over bf4.

    1)Hoe kan ik m’n plaatje veranderen, m’n avatar zeg maar, zie iedereen met de gekste dingen?
    2)Hoe kan ik wapens customize als ik in het menu zit?

  4. 518 XP
    recsto's avatar

    Even wat anders, vond het niet de moeite om een nieuw topic over te starten.

    Ik heb 2 vragen over bf4.

    1)Hoe kan ik m’n plaatje veranderen, m’n avatar zeg maar, zie iedereen met de gekste dingen?
    2)Hoe kan ik wapens customize als ik in het menu zit?

    1) ga naar battlelog
    2) ga op een wapen staan en druk 4kantje

  5. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    1) ga naar battlelog
    2) ga op een wapen staan en druk 4kantje

    Oke kan het niet vinden in battlelog heb echt overal gekeken maar goed zal nog wel is kijken, idem dito met de wapens, vierkantje weet ik van als je in een pot zit, maar ook dat zal ik dan nog is bekijken.. Thnx

  6. 72 XP
    rusty's avatar

    Even wat anders, vond het niet de moeite om een nieuw topic over te starten.

    Ik heb 2 vragen over bf4.

    1)Hoe kan ik m’n plaatje veranderen, m’n avatar zeg maar, zie iedereen met de gekste dingen?
    2)Hoe kan ik wapens customize als ik in het menu zit?

    goede vraag ! dit wist ik ook niet en bedankt voor het stellen want nu weet ik ook hoe dit nou moet haha

  7. 191 XP
    F1veteran's avatar

    Oke kan het niet vinden in battlelog heb echt overal gekeken maar goed zal nog wel is kijken, idem dito met de wapens, vierkantje weet ik van als je in een pot zit, maar ook dat zal ik dan nog is bekijken.. Thnx

    ga naar battlelog op je pc naar soldier daarna edit, via daar ga je naar emblem en daar kan je eentje maken.
    of je kan eentje kopieren via hier Emblems daar staat meer uitleg over hoe je het kan kopieren

  8. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    ga naar battlelog op je pc naar soldier daarna edit, via daar ga je naar emblem en daar kan je eentje maken.
    of je kan eentje kopieren via hier Emblems daar staat meer uitleg over hoe je het kan kopieren

    Top man! Zo te zien was ik toch niet de enige die het niet snapte, Beetje raar dat het op pc moet maar verklaar een hoop :p

  9. 1870 XP
    R*forever's avatar

    alright, rushen dan maar
    moet wel eerlijk zijn, dit is niet gezond voor je K/d ratio hahah.
    van 1.18 naar 1.16 nu

    maarja, dit is geen COD
    als ik maar plat haal

    Mijn K/D is nu al fucked op door de sniper te leren gebruiken 😀 ….. gisteren 3 matchen bijna geen kills en meer dodentallen. 4de match begon ik de sniper onder de knie te krijgen. Ik had een positie op het dak genomen en zo iedereen onveilig gemaakt ….. De match was in 6 minuten gedaan!!! Obliration…

  10. 72 XP
    rusty's avatar

    Mijn K/D is nu al fucked op door de sniper te leren gebruiken 😀 ….. gisteren 3 matchen bijna geen kills en meer dodentallen. 4de match begon ik de sniper onder de knie te krijgen. Ik had een positie op het dak genomen en zo iedereen onveilig gemaakt ….. De match was in 6 minuten gedaan!!! Obliration…

    hahah ik moet echt stoppen met k/d bekijken.
    BF4 is meer objective spelen en vooral fun hebben.
    maar still… ik blijf er naar kijken.
    sniper daar ga ik noggeneens aan beginnen hahah veel te ingewikkeld

  11. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Even wat anders, vond het niet de moeite om een nieuw topic over te starten.

    Ik heb 2 vragen over bf4.

    1)Hoe kan ik m’n plaatje veranderen, m’n avatar zeg maar, zie iedereen met de gekste dingen?
    2)Hoe kan ik wapens customize als ik in het menu zit?

    Wapen customizen in t menu doe je via de ‘Test Range’ in het MP menu..Zoals ‘barracks’ bij CoD.
    Daar kan je gewoon alles aanpassen, in alle classes en meteen uit testen. Wel raar dat je moet redeployen als je na t testen weer in het aanpassingsmenu wit komen.

    De aanpassingen van de test range blijven automatisch staan en neem je dus mee als je naar de echte MP switcht

  12. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Wapen customizen in t menu doe je via de ‘Test Range’ in het MP menu..Zoals ‘barracks’ bij CoD.
    Daar kan je gewoon alles aanpassen, in alle classes en meteen uit testen. Wel raar dat je moet redeployen als je na t testen weer in het aanpassingsmenu wit komen.

    De aanpassingen van de test range blijven automatisch staan en neem je dus mee als je naar de echte MP switcht

    Aha! Beetje omslachtig als je jaren cod gewend bent maar ti’s dus te doen 🙂