Forum

Topic: Sony support dienst?

Anoniem's avatar

weet iemand een email adres van Sony voor klanten….

Ik erger mij aan een aankoop. Ik heb zaterdag 50 psn gekocht. Zondag avond geactiveerd. Ik heb er bf4 premium mee gekocht. Het leek me dikke fun. Maar als het op feiten aankomt werkt het langs geen kanten.

Zo heb ik nog geen enkele conquest kunnen openen, Of zit ik maar alleen in de map

Obliration is zelfs ook flink moeilijk binnen te geraken op second aussalt.

Ik wil mijn geld terug…..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Dit is niet de schuld van Sony, maar van EA en DICE. Dat snap je hopelijk zelf ook wel. Bovendien kan je overal op internet klachten van spelers over BF4 vinden, dus het was uiteindelijk je eigen risico om het te kopen.

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Dit is niet de schuld van Sony, maar van EA en DICE. Dat snap je hopelijk zelf ook wel. Bovendien kan je overal op internet klachten van spelers over BF4 vinden, dus het was uiteindelijk je eigen risico om het te kopen.

    Aarjen als je ver genoeg nadenkt is Sony de enigste die het product verkoopt. In een winkel is de klant ook 100% koning. Je gaat toch ook niet een klacht naar de fabriekant gaan sturen…. Een verkoper heeft zijn taak de klant aan zijn wensen te voldoen. Als een klant ontevreden is van een aankoop gaan ze dat ook niet zomaar links laten liggen …

    Met 50 euro ben je al wat….

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Maar Sony is niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van DLC van Battlefield 4….

  4. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Lijkt me ook dat je bij ea moet zijn, Sony heeft hier niks mee te maken. Helaas voor jou…

    Zie het zo, ik geef jou een waardebon van xx euro voor eten, jij haalt 2 big Macs bij de mcdonald maar die zijn niet te pruimen…. Waar gaat het fout?

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Precies, eigen schuld. Sony gaat echt je geld niet teruggeven hoor vriend, dat zou wel erg leuk zijn. Kan je elke game gratis proberen en als je het dan niks vindt kan je altijd je geld terugkrijgen.

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Precies, eigen schuld. Sony gaat echt je geld niet teruggeven hoor vriend, dat zou wel erg leuk zijn. Kan je elke game gratis proberen en als je het dan niks vindt kan je altijd je geld terugkrijgen.

    Hahaha inderdaad. Snel uitspelen, Sony bellen dat het niet werkt en geld terug! 😛

  7. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Hahaha inderdaad. Snel uitspelen, Sony bellen dat het niet werkt en geld terug! 😛

    @aarjen….

    SONY VERKOOPT, EA IS ZOGEZEGD DE GROOTHANDEL……

    dat is wel mogelijk. Ikzelf ken de opleiding verkoop meer dan goed. De online/grote bedrijven daarentegen zullen er minder last van hebben. Maar je kan altijd proberen….

    Ik heb trouwens bv de last of us in game mania gekocht, support dienst uitgelegd dat het mijn ding niet is… Ik kreeg mijn geld terug …

    De wet zegt dat mensen zich kunnen vergissen in een aankoop. Maar dat ze het binnen de week moeten melden….
    ….
    On topic: weet iemand een email?

  8. 8830 XP
    7th-son's avatar

    weet iemand een email adres van Sony voor klanten….

    Ik erger mij aan een aankoop. Ik heb zaterdag 50 psn gekocht. Zondag avond geactiveerd. Ik heb er bf4 premium mee gekocht. Het leek me dikke fun. Maar als het op feiten aankomt werkt het langs geen kanten.

    Zo heb ik nog geen enkele conquest kunnen openen, Of zit ik maar alleen in de map

    Obliration is zelfs ook flink moeilijk binnen te geraken op second aussalt.

    Ik wil mijn geld terug…..

    doe je niet iets fout met de game zelf?
    ik heb serieus nergens problemen mee en ben ook premium
    nooit het probleem gehad dat ik alleen in een map zit of er niet in kom, ik sta uiterlijk in een korte wachtrij bij sommige servers met conquest

    staan je filter instellingen wel goed ingesteld?

  9. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Pfft ik geef het op…. Blijkbaar kan ik je niet wijsmaken dat Sony niks aan doen aan de kwaliteit van DLC voor een game van DICE en EA. Laat maar….

  10. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Je kunt Sony niet direct mailen… ben hier zelf al tig keer tegen aan gelopen. Het enige wat je kunt doen is een contact formulier op hun site invullen:

    http://faq.nl.playstation.com/app/ask/original_article/3150

    Je zou ook op hun site aan kunnen melden en je klacht op de forums daar kunnen zetten, in de hoop dat iemand van Sony je klacht in behandeling neemt. Anders zit er niets anders op dan te bellen met de klantenservice, die gegevens vind je ook op de officiele site.

  11. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    [email][email protected][/email]

  12. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    [email][email protected][/email]

    Dit, en was gewoon te vinden op sony.nl (ondersteuning -> contact -> Contact opnemen met de ondersteuning -> productgroep aanklikken -> nederland opzoeken in het tabelletje)

  13. 2015 XP
    WJayW's avatar

    [email][email protected][/email]

    Dit, en was gewoon te vinden op sony.nl (ondersteuning -> contact -> Contact opnemen met de ondersteuning -> productgroep aanklikken -> nederland opzoeken in het tabelletje)

    Grapjassen, hebben jullie ook geprobeerd naar dit adres te mailen? Nee zeker…
    De volgende reactie is wat je krijgt als je dat wel doet:

    Uw verzoek om hulp kan niet worden geaccepteerd omdat uw e-mailadres
    niet is vastgelegd voor een bestaande account.

    Welke je terug gestuurd wordt vanaf: [email][email protected][/email]

    Geloof me, ik heb dit al zo vaak geprobeerd. De enige optie die je hebt is via het contactformulier op de site, zoals ik al aangaf in m’n eerdere comment.

    Hier nog even mijn ervaring welke ik had op het playstation forum met het zoeken naar het mail adres:
    http://community.eu.playstation.com/t5/Technische-Ondersteuning/Email-PlayStation-Helpdesk/td-p/11737596

  14. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Misschen ff bellen?

  15. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Grapjassen, hebben jullie ook geprobeerd naar dit adres te mailen? Nee zeker…
    De volgende reactie is wat je krijgt als je dat wel doet:

    Uw verzoek om hulp kan niet worden geaccepteerd omdat uw e-mailadres
    niet is vastgelegd voor een bestaande account.

    Welke je terug gestuurd wordt vanaf: [email][email protected][/email]

    Geloof me, ik heb dit al zo vaak geprobeerd. De enige optie die je hebt is via het contactformulier op de site, zoals ik al aangaf in m’n eerdere comment.

    Hier nog even mijn ervaring welke ik had op het playstation forum met het zoeken naar het mail adres:
    http://community.eu.playstation.com/t5/Technische-Ondersteuning/Email-PlayStation-Helpdesk/td-p/11737596

    En hoe moeten wij dit weten dan? Er word naar een mailadres gevraagd en dat word gewoon gegeven. Grapjas.

  16. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Grapjassen, hebben jullie ook geprobeerd naar dit adres te mailen? Nee zeker…
    De volgende reactie is wat je krijgt als je dat wel doet:

    Uw verzoek om hulp kan niet worden geaccepteerd omdat uw e-mailadres
    niet is vastgelegd voor een bestaande account.

    Welke je terug gestuurd wordt vanaf: [email][email protected][/email]

    Geloof me, ik heb dit al zo vaak geprobeerd. De enige optie die je hebt is via het contactformulier op de site, zoals ik al aangaf in m’n eerdere comment.

    Hier nog even mijn ervaring welke ik had op het playstation forum met het zoeken naar het mail adres:
    http://community.eu.playstation.com/t5/Technische-Ondersteuning/Email-PlayStation-Helpdesk/td-p/11737596

    ik heb hier gewoon een mail heen gestuurd voor me ps4 kreeg gewoon een mail terug van playstation

  17. Mechromancer's avatar

    Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:

    Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
    België = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)

    De openingstijden zijn:

    maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
    zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur

    En veel geluk 😉

  18. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Volgens het Nederlands recht moet jij je geld terug kunnen krijgen van de verkopende partij. Je hebt het in Sony’s PlayStation Store gekocht en dus moet je bij Sony zijn om je geld terug te krijgen, niet bij EA.

    Wat ik niet begrijp is dat je niet in games kan en dan premium gaat kopen? Want het kan niet zo zijn dat je sinds je premium gekocht heb ineens geen game meer in kan, dat probleem moet je eerder al hebben gehad. Probleem ligt mogelijk in je netwerkinstellingen, game bevat veel bugs maar een probleem met games joinen is daar niet 1 van.

  19. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Ik had destijds ook wat problemen en heb ook gewoon ff met EA gebeld//
    Gewoon eerst Sony bellen, zij gaan sowieso aan de slag. Wellicht wijzen zij je door naar EA.

    EA gaat dan kijken en maakt een customerfile met nr aan voor jou. Daarmee kan je weer naar Sony.

    Maar wat anderen zeiden klopt wel..Dat premium gekocht is en wel werkt. Betaalt met PSN (ipv creditcard maakt niets uit) maar dat DICE geen servers beschikbaar stelt ligt niet aan Sony. Staat helaas ook heel duidelijk in de voorwaarden..

    Ik heb al lang premium op PS4, maar de servers van DICE laggen als een gek..Nieuwe DLC is vrijwel niet te spelen..

    Laat ff weten wat de uitkomst is geworden..Tis wel een mooie testcase!

  20. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik had destijds ook wat problemen en heb ook gewoon ff met EA gebeld//
    Gewoon eerst Sony bellen, zij gaan sowieso aan de slag. Wellicht wijzen zij je door naar EA.

    EA gaat dan kijken en maakt een customerfile met nr aan voor jou. Daarmee kan je weer naar Sony.

    Maar wat anderen zeiden klopt wel..Dat premium gekocht is en wel werkt. Betaalt met PSN (ipv creditcard maakt niets uit) maar dat DICE geen servers beschikbaar stelt ligt niet aan Sony. Staat helaas ook heel duidelijk in de voorwaarden..

    Ik heb al lang premium op PS4, maar de servers van DICE laggen als een gek..Nieuwe DLC is vrijwel niet te spelen..

    Laat ff weten wat de uitkomst is geworden..Tis wel een mooie testcase!

    Ik zou zeggen bedankt voor het advies en dat ik het zeker zal proberen. Maar gisteren begon mijn premium ineens wel goed te werken

    In quick match lukt het niet. Maar als je server per server zoekt werkt het wel, en kan ik eindelijk genieten….

    Zolang het werkt geen problemen. Als het vandaag nog altijd zogoed werkt weet ik dat ik in het vervolg via servers moet gaan en niet de quick optie….

  21. 389 XP
    Suugie's avatar

    http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/servicevoorwaarden-en-gebruiksovereenkomst/

    Artikel 7X van de SEN voorwaarden:

    ”U gaat er uitdrukkelijk mee akkoord dat wij services mogelijk beschikbaar stellen direct nadat wij uw bestelling geaccepteerd hebben en dat, zodra deze beschikbaar gesteld zijn, voor zover wettelijk toegestaan u uw bestelling niet meer kunt annuleren en geen recht hebt op een “bedenktijd”.”

  22. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik zou niet rekenen op geld terug.. De meeste winkels doen al moeilijk bij “fysiek” gekochte software. Laat staan digitaal gekochte software. Je koopt iets digitaal, dus je kan het niet retouren. Als zij jou geld terug geven, moet jij het product retouren. Maar hoe wil je dat doen met digitale content? Als zou jij het verwijderen dan kan jij het nog steeds downloaden uit je PS store lijst. Dan moeten ze dat gaan blokkeren. Kortom reken er niet op dat Sony gaat mee werken. Zeker als je kijkt naar het artikel dat Suugie heeft geplaatst.

    Ik zou zeggen deïnstalleren en herinstalleren. Hopen op een patch van de game.

  23. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Ik zou zeggen bedankt voor het advies en dat ik het zeker zal proberen. Maar gisteren begon mijn premium ineens wel goed te werken

    In quick match lukt het niet. Maar als je server per server zoekt werkt het wel, en kan ik eindelijk genieten….

    Zolang het werkt geen problemen. Als het vandaag nog altijd zogoed werkt weet ik dat ik in het vervolg via servers moet gaan en niet de quick optie….

    Ik ga alleen via de serverbrowser in de match..Via je PC met Battlelog is ook een goede optie…Quickmatch werkt ook slecht als je met meer man wilt joinen..

  24. 144 XP
    Playdutch's avatar

    http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/servicevoorwaarden-en-gebruiksovereenkomst/

    Artikel 7X van de SEN voorwaarden:

    ”U gaat er uitdrukkelijk mee akkoord dat wij services mogelijk beschikbaar stellen direct nadat wij uw bestelling geaccepteerd hebben en dat, zodra deze beschikbaar gesteld zijn, voor zover wettelijk toegestaan u uw bestelling niet meer kunt annuleren en geen recht hebt op een “bedenktijd”.”

    Wel een interesant toppic. Ik heb ook altijd begrepen dat je als klant ook altijd het recht hebt om je te bedenken na een aankoop.
    Als reactie op jou opmerking, ik heb ooit een auto gekocht waar we op papier hadden staan dat ik deze zonder garantie gekocht had.
    Onderweg naar huis ging deze auto al na 5km kapot. (Koelslang los geschoten.)
    Na advies van mijn rechtsbijstand toch garantie gekregen omdat dit recht dat je als klant hebt niet contractueel weg geschreven kan worden.
    Je zou haast denken dat hier ook zoiets zou gelden.