Forum

Topic: Call of Duty: Ghosts PS4 – DLC Playlist weg?

Anoniem's avatar

Nadat ik vandaag de nieuwe update van Ghosts op de PS4 heb gedownload is de Onslaught playlist weg in het menu. Is dit bij iedereen zo?

Edit: ik zie nu dat de dlc maps nu wel in de gewone playlists zitten, in tegenstelling tot eerst. Maar dan vind ik het toch wel raar dat de aparte playlist weg is.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    Nadat ik vandaag de nieuwe update van Ghosts op de PS4 heb gedownload is de Onslaught playlist weg in het menu. Is dit bij iedereen zo?

    Edit: ik zie nu dat de dlc maps nu wel in de gewone playlists zitten, in tegenstelling tot eerst. Maar dan vind ik het toch wel raar dat de aparte playlist weg is.

    Komt dat doordat er. NU dropzone is toegevoegd?

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Nadat ik vandaag de nieuwe update van Ghosts op de PS4 heb gedownload is de Onslaught playlist weg in het menu. Is dit bij iedereen zo?

    Edit: ik zie nu dat de dlc maps nu wel in de gewone playlists zitten, in tegenstelling tot eerst. Maar dan vind ik het toch wel raar dat de aparte playlist weg is.

    Altijd zo geweest met bo2 ook. Na een tijdje gaat het gewoon weg en de normale playlist in.

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Altijd zo geweest met bo2 ook. Na een tijdje gaat het gewoon weg en de normale playlist in.

    Nou nee, normaal gaan ze pas in de gewone playlists als de volgende mappack uit is.

  4. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    jammer, nu zitten die rot maps erbij

  5. 369 XP
    poolOOvision's avatar

    Ik zat er ook niet op te wachten, alleen fog vind ik wel een leuke map… wel beter dat ik nu niet meer verplicht hardcore domination en search hoef te spelen op die nieuwe maps

  6. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Ja ik vind het wel leuke mappen.
    Maar nu zitten al die grote rot standaard mappen erbij

  7. 357 XP
    Mausie's avatar

    Ik vind het wel mooi zo, combinatie van grote en kleine mappen.
    Zo eens even met de ripper spelen, kijken of het wat is =p