Forum

Topic: Live stream ervaringen

Anoniem's avatar

Jullie zullen vast wel is met de camera meegekeken hebben bij andere….

Ik ben benieuwd wat jullie allemaal tegen zijn gekomen of mee gemaakt hebben 🙂

Ik zelf zag laatst een meisje uhhhh dingen doen zegmaar, een Japanse mevrouwtje die geen woord Engels sprak en constant in de chat probeerde te ontcijferen wat gasten allemaal gezien zouden willen hebben (te grappig!!) en één of andere (alleen in Japan uitgebrachte!?) game dat je een meneer met waaier moet aansturen door optijd op allerlei knoppen te drukken, zag er apart maar vooral saai uit.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    het is begrijpelijk dat live stream alleen bedoeld is voor game related onderwerpen,
    en het overige betreft het aan onderwerpen zoals onzinnigheden tot onzin en om aandacht vragen, door
    over domme onderwerpen
    en 1% v/d deelnemers die het intressant weten te maken.

  2. 72 XP
    rusty's avatar

    Jullie zullen vast wel is met de camera meegekeken hebben bij andere….

    Ik ben benieuwd wat jullie allemaal tegen zijn gekomen of mee gemaakt hebben 🙂

    Ik zelf zag laatst een meisje uhhhh dingen doen zegmaar, een Japanse mevrouwtje die geen woord Engels sprak en constant in de chat probeerde te ontcijferen wat gasten allemaal gezien zouden willen hebben (te grappig!!) en één of andere (alleen in Japan uitgebrachte!?) game dat je een meneer met waaier moet aansturen door optijd op allerlei knoppen te drukken, zag er apart maar vooral saai uit.

    http://www.reddit.com/r/ThePlayroom (18+)

  3. 233 XP
    Johnny's avatar

    ik weet nog niet eens hoe je met andere mee moet kijken ROFL

  4. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    http://www.reddit.com/r/ThePlayroom (18+)

    Wtf haha!

    ik weet nog niet eens hoe je met andere mee moet kijken ROFL

    Staat in ne homescreen ergens, heet live huppelepup ofzo :p vooral leuk als je niet helemaal nuchter bent, of als je twijfelt om een game te kopen, want je kan gewoon meekijken met mensen die dat spel al spelen 🙂

    Trouwens psx.. Volgens mij is jullie zomertijd een uur de verkeerde kant op gegaan!? 🙂

  5. 233 XP
    Johnny's avatar

    Staat in ne homescreen ergens, heet live huppelepup ofzo

    ja joh fijne beschrijving 😛