Forum

Topic: Assassins Creed

Anoniem's avatar

Hallo, ik wil Assassins Creed Black flag kopen. Maar voordat ik dat ga doen wil ik alle delen hiervoor ook hebben gespeeld zodat ik niet iets van het verhaal/speelervaring mis.

Nou was mijn vraag eigenlijk of dat ook echt nodig is, zit er een verhaal in of zijn alle games een game op zich? en of er ook delen tussen zitten die echt te saai zijn en die ik zodoende over kan slaan.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Nee is niet nodig, het zou kunnen dat je hele kleine referenties niet zal snappen maar dat is niet van zo’n groot belang.

  2. 34 XP
    Sp33d1devil1's avatar

    Okeey dankje, ik weet dat AC 1 over de Kruistochten gaat en geen vervolg deel heeft met hetzelfde onderwerp. Dan staat dit deel dus opzichzelf?

    En AC2 gaat ,netals brotherhood en revalations, over de renaissance. staat elk deel daarvan dan ook los van elkaar? of is dat wel een ”verhaal”?

  3. 121 XP
    GTA5owns's avatar

    Okeey dankje, ik weet dat AC 1 over de Kruistochten gaat en geen vervolg deel heeft met hetzelfde onderwerp. Dan staat dit deel dus opzichzelf?

    En AC2 gaat ,netals brotherhood en revalations, over de renaissance. staat elk deel daarvan dan ook los van elkaar? of is dat wel een ”verhaal”?

    AC I tot AC gaat over 3 assassins: altaïr, ezio en connor. Deze games hebben als gemeenschap dat ze de herinneringen zijn van de voorouders van Desmond Miles. Bij deel 3 eindigt het verhaal van Desmond. Black flag is als het ware een nieuw begn voor de serie, dus kanje perfect hiermee beginnen. Deel 3 handelt over dezelfde familie dus die kan je eventueel ook spelen.

  4. 34 XP
    Sp33d1devil1's avatar

    AC I tot AC gaat over 3 assassins: altaïr, ezio en connor. Deze games hebben als gemeenschap dat ze de herinneringen zijn van de voorouders van Desmond Miles. Bij deel 3 eindigt het verhaal van Desmond. Black flag is als het ware een nieuw begn voor de serie, dus kanje perfect hiermee beginnen. Deel 3 handelt over dezelfde familie dus die kan je eventueel ook spelen.

    Okeey thnx! dan weet ik genoeg 🙂

  5. 95 XP
    Robbertvw's avatar

    Hebben ze gelijk in, maar de verhalen van 1 t/m 3 vond ik bij elkaar wel het beste verhaal van elke game dus is wel heb proberen waard! je kan er best snel doorheen lopen als je hem op makkelijk zet

  6. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Hebben ze gelijk in, maar de verhalen van 1 t/m 3 vond ik bij elkaar wel het beste verhaal van elke game dus is wel heb proberen waard! je kan er best snel doorheen lopen als je hem op makkelijk zet

    OT : Heeft Assassin’s Creed difficulties?

  7. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    OT : Heeft Assassin’s Creed difficulties?

    Na mijn weten niet nee, de spellen zijn van zichzelf al makkelijk, 2 vingers in je neus. Zeker met de counter systeem die ze al jaren in elke game stoppen. 😉

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    Nou ik moet wel zeggen dat ik van Assassins Creed 2 naar 3 ben gegaan en toen wel een wtf momentje had met de Desmond verhaallijn XD. Maar dat moet met 4 volgens mij geen probleem zijn.

  9. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik zal heel eerlijk zeggen, Ik zou ze wel allemaal kopen! Want het is juist leuk om al die kleine details te weten.

    Zal even zeggen wat ik achteraf van de delen vond.

    Assasins creed1: Oud, ubisoft had veel te verbeteren.
    Assasins creed2: Heel vernieuwend, prachtig.
    Assasins creed Brotherhood: zelfde als AC2.
    Assasins creed Revelations: zelfde als AC2, maar in de setting van AC1.
    Assasins creed3: Veel vernieuwing en ook weer prachtig dus!

    Blackflag heb ik zelf ook nog niet, komt omdat ik wacht tot het spel 20 euro kost ofzo.