Forum

Topic: PS Plus Automatische Verlenging

Anoniem's avatar

Is er een manier om automatische verlenging van PS4 uit te schakelen? Ik wil graag handmatig verlengen zonder dat er automatisch wordt afgeschreven.

Is dit mogelijk?

Nog een vraagje, mijn PS Plus verliep (volgens mij) op 2 april. Ik heb pas vandaag verlengd, en toch zijn mijn Instant Game Collection games nog beschikbaar op mijn PS4, hoe kan dit? Hoor je die niet kwijt te raken? Niet dat ik het erg vind hoor 😉

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Je ps plus spellen raak je niet kwijt maar die kun je dan gewoon niet meer gebruiken tot dat je weer ps plus bent
    En ik weet niet zeker hoe het met de ps4 gaat (nog niet geprobeerd) maar je kunt het volgens mij via de site uitzetten

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Je ps plus spellen raak je niet kwijt maar die kun je dan gewoon niet meer gebruiken tot dat je weer ps plus bent
    En ik weet niet zeker hoe het met de ps4 gaat (nog niet geprobeerd) maar je kunt het volgens mij via de site uitzetten

    Dus die games blijven dus eigenlijk voor altijd in je bezit? Dus als ik dit jaar Resogun kreeg en ik zou Plus een jaar niet meer hebben dan heb ik die volgend jaar weer als ik opnieuw Plus neem? Dat is superziek! Ik dacht dat je ze dan voor altijd kwijt was joh.

  3. 74 XP
    AvanCade's avatar

    Automatisch verlengen kun je uitschakelen. Dit doe je op je SEN (Sony Entertainment Network) account. Dit gaat niet via je console maar via je webbrowser.

  4. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Automatisch verlengen kun je uitschakelen. Dit doe je op je SEN (Sony Entertainment Network) account. Dit gaat niet via je console maar via je webbrowser.

    Ik ga het zoeken, thanks voor je reactie!

  5. 23 XP
    belsjkuh's avatar

    Ik koop me altijd een kaart in de winkel voor 37,50
    Zo kan er niks afgeschreven worden

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Dus die games blijven dus eigenlijk voor altijd in je bezit? Dus als ik dit jaar Resogun kreeg en ik zou Plus een jaar niet meer hebben dan heb ik die volgend jaar weer als ik opnieuw Plus neem? Dat is superziek! Ik dacht dat je ze dan voor altijd kwijt was joh.

    Ja zo werkt dat ja. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd om te doen. Want ik verleng altijd voor ie afloopt. Geen idee hoe lang de tussen tijd moet zijn van lidmaatschap voor je echt de spellen vaarwel kunt zeggen. Misschien dat je na 1 jaar wel alles kwijt bent. Ik zou zeggen ga het proberen haha.

  7. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Zodra je weer lid wordt van PS Plus krijg je alle spellen die je al had (d.m.v. Plus) weer terug.
    Als ze nog op je harde schijf staan, dan kun je ze weer spelen. Staan ze er niet meer op, dan kun je ze opnieuw downloaden.

    Er is nog meer goed nieuws: Niet ieder spel controleert of je nog lid bent van PS Plus.
    Zeker de wat kleinere (indie) games zijn vaak nog speelbaar als je abonnement verlopen is.
    Op de PS3 zie je dat staan bij de games: “Verloopt op: ” of “Verloopt op: Nooit”.
    Op de PS4 heb ik de houdbaarheidsdatum niet kunnen ontdekken.