Forum

Topic: Pokemon X en Y shiny

Anoniem's avatar

Whats up guys,

Ik heb een shiny Heracross voor de geïnterreseerde. Als je wilt ruilen reageer!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Why the fuck op een playstation forum? Ga ergens anders lekker pokémon spelen

  2. 2457 XP
    peyj's avatar

    Why the fuck op een playstation forum? Ga ergens anders lekker pokémon spelen

    Dude het is een off topic topic.. Je mag erin plaatsen wat je wil. Spelen hier wel meer mensen Pokémon. Als jou het niet interesseert reageer dan niet of ga op een ander forum trollen.

  3. 95 XP
    Robbertvw's avatar

    Geen antwoord op je aanbod maar is deze pokemon het kopen waard ? 😀

  4. 249 XP
    Timon's avatar

    Als van oudsher Pokémon verslaafde baal ik echt vies dat Nintendo de normale DS niet meer support. Zou dit spel graag óók uit willen spelen..

  5. 36 XP
    Mocroide-_-'s avatar

    Zeker een aanrader. Zoveel beter geworden.
    (robert, het ruilen waard)

  6. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Kwam Pokemon maar op de PS.. Kan ik weer oude tijden herleven.

  7. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    X en Y is echt een leuke game 😀 Misschien wel een beetje de vernieuwing die de serie ff nodig had.

  8. 36 XP
    Mocroide-_-'s avatar

    Als ie op de ps kwam eh. wauw. alle regio’s etc.
    Het is zeker een vernieuwing, maar 1 minpunt (maar echt ook 1je) de standaard storyline.

  9. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Als ie op de ps kwam eh. wauw. alle regio’s etc.
    Het is zeker een vernieuwing, maar 1 minpunt (maar echt ook 1je) de standaard storyline.

    Mee eens daar mogen ze wel eens iets aan veranderen ook al vond ik wel dat de villains een iets beter verhaal hadden dan normaal.

  10. 36 XP
    Mocroide-_-'s avatar

    Ja dat wel. Heb jij miss intresse in mijn vrouwelijke shiny heracross?

  11. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Ja dat wel. Heb jij miss intresse in mijn vrouwelijke shiny heracross?

    Nee hoor sorry, ik denk dat je beter af bent op een pokémon forum? Denk dat er daar wat meer mensen zijn die traden.