Forum

Topic: Minecraft PlayStation 4 – Community

Anoniem's avatar

Gesloten.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik ben zeker geïnteresseerd, maar ik heb nog nooit Minecraft gespeeld. Is dat een probleem?
    (aan alle overige voorwaarden voldoe ik 🙂

  2. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik ben ook geïnteresseert, ik weet niet precies waarneer het spel naar de ps4 komt, maar ik wil hem hoe dan ook aanschaffen!

  3. 36 XP
    SmashingJummy's avatar

    Ik doe ook mee, PSN: SmashingJummy

  4. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Ik heb ook een PM gestuurd, ben erg benieuwd :D!

  5. 357 XP
    Mausie's avatar

    Hihi, nog nooit minecraft gespeeld, is het nou echt zo leuk, en Eeuh kwam die ok niet naar de psvita?

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Hihi, nog nooit minecraft gespeeld, is het nou echt zo leuk, en Eeuh kwam die ok niet naar de psvita?

    Ik heb het alleen op de pc gespeeld, singleplayer. Dat is wel leuk, maar niet echt dat je dat dagen nolife gaat doen. Mij lijkt het gewoon leuk om samen met je vrienden een survival mode te beginnen en lekker gaan spelen en lol maken!

  7. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Klinkt leuk!
    Moet heel eerlijk toegeven dat ik Minecraft al 2 jaar lang bijna elke dag speel, dus ervaring is zeker aanwezig haha.

  8. GoldenBird's avatar

    Vanmiddag zal er veel meer informatie komen. Hou het dus in de gaten!

  9. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Hihi, nog nooit minecraft gespeeld, is het nou echt zo leuk, en Eeuh kwam die ok niet naar de psvita?

    Ja, hij komt binnenkort ook naar de PSVita. Helaas is er net als bij de PS4 nog geen release datum bekend. Maar ik ben wel erg benieuwd!

  10. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ik doe direct mee, release datum is nog niet bekend toch? ik ga hem meteen kopen en de platinum halen, wil ook ps4 minecraft op mn yt kanaal doen :), ik run al een server op pc en heb goed internet, graag een vip plekkie 🙂

  11. GoldenBird's avatar

    Ik doe direct mee, release datum is nog niet bekend toch? ik ga hem meteen kopen en de platinum halen, wil ook ps4 minecraft op mn yt kanaal doen :), ik run al een server op pc en heb goed internet, graag een vip plekkie 🙂

    De release is volgens 4J héél dichtbij. Dus ik reken rond April/Mei.

  12. 357 XP
    Mausie's avatar

    Ja, hij komt binnenkort ook naar de PSVita. Helaas is er net als bij de PS4 nog geen release datum bekend. Maar ik ben wel erg benieuwd!

    Okeuy, denk dat ik hem me voor de psvita haal dan, =p

  13. GoldenBird's avatar

    Het topic heeft een kleine update gekregen. Zometeen een grotere :D.

    Aanmelden is weer mogelijk!

  14. GoldenBird's avatar

    Ik ben zeker geïnteresseerd, maar ik heb nog nooit Minecraft gespeeld. Is dat een probleem?
    (aan alle overige voorwaarden voldoe ik 🙂

    Nee hoor, dat is helemaal geen probleem. Als je maar gemotiveerd bent :), dan komt het wel goed. Mocht iemand nog vragen hebben kun je deze hier stellen.

    11-04-14
    Er zijn nog acht plekjes vrij in de Diamond Categorie. Wil jij je plekje verzekeren? Meld je dan snel aan!

  15. GoldenBird's avatar

    Er zijn nog acht plekjes vrij in de Diamond Categorie. Wil jij je plekje verzekeren? Meld je dan snel aan!

  16. Connection's avatar

    Zit is super! Ik zal zeker joinen :D.

  17. GoldenBird's avatar

    Zit is super! Ik zal zeker joinen :D.

    Bedankt :).

  18. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Lijkt me leuk om mee te doen!

  19. GoldenBird's avatar

    Lijkt me leuk om mee te doen!

    Ik zou zeggen welkom in SkyCraft!

  20. GoldenBird's avatar

    NIEUW: Je krijgt je eigen SkyCraft-Mailadres om met andere leden te communiceren! Dit wordt dus een @SkyCraftPS4.nl mail.

  21. Connection's avatar

    NIEUW: Je krijgt je eigen SkyCraft-Mailadres om met andere leden te communiceren! Dit wordt dus een @SkyCraftPS4.nl mail.

    Wow! Nice zeg :O

  22. GoldenBird's avatar

    Bedankt :-). Nieuwsbrief #1 is nu uitgekomen! Check je Inbox. Morgen zal deze nieuwsbrief ook voor niet-SkyCraft leden beschikbaar zijn.

  23. GoldenBird's avatar

    Welkom in SkyCraft SkySurprise! Er zijn nog 5 plekken vrij in de Diamond categorie.

  24. GoldenBird's avatar

    Welkom Billeboy! Er zijn nog 4 plekjes vrij in de Diamond categorie.

  25. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Haha thanks, gaat lachen worden !

  26. GoldenBird's avatar

    Alle leden worden aan een groepschat op de PS4 toegevoegd.

  27. 72 XP
    rusty's avatar

    beste mensen van skycraft.
    ik ben zeer geintreseerd! 🙂
    is er nog een plekje voor mij over?

  28. 1870 XP
    R*forever's avatar

    beste mensen van skycraft.
    ik ben zeer geintreseerd! 🙂
    is er nog een plekje voor mij over?

    @rusty
    Jij kan beter dan dat , niveau….

  29. 16 XP
    hiddel1's avatar

    vet heb al minecraft op ps3 platina speelde het vaak op pc zodra die er is wil ik wel meedoen of ken dat niet meer

  30. GoldenBird's avatar

    De indeling is niet helemaal goed gegaan. Er wordt even opnieuw een topic aangemaakt!