Forum

Topic: [TK/TR] PS4 Fifa 14 en Killzone Shadowfall

Anoniem's avatar

Beide discs en doosje in perfecte conditie!

Fifa 14: 40 incl.
Killzone: 35 incl.

Evt. ruilen tegen BF4, Madden 25, Rayman Legends of Diablo

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    30 voor fifa 14 geboden

  2. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    u heeft een pm!

  3. 94 XP
    stook024's avatar

    30 voor fifa 14 geboden

    Bedankt voor je bod, voor 35 incl. hebben we een deal.

  4. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik wil wel battlefield met je ruilen tegen fifa maar ik woon in venlo en ik doe niet aan ruilen per post dus als je in de buurt woonr kunnen we wel ruilen

  5. 94 XP
    stook024's avatar

    Phinal ik woon in Utrecht en kom niet in de buurt bij Venlo. Post is dus de enige optie. Ik ven evt wel bereid om FIFA eerder te sturen en dat jij BF stuurt als je mijn game binnen hebt.

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    KZ ruilen tegen NFS Rivals?

  7. 802 XP
    phinal's avatar

    Phinal ik woon in Utrecht en kom niet in de buurt bij Venlo. Post is dus de enige optie. Ik ven evt wel bereid om FIFA eerder te sturen en dat jij BF stuurt als je mijn game binnen hebt.

    Sorry maar aangezien ik ieder moment kan gaan verhuizen gaat dat niet maar… Succes

  8. 94 XP
    stook024's avatar

    KZ ruilen tegen NFS Rivals?

    Hou ik ff in gedachte.. is niet echt mijn game.

    Sorry maar aangezien ik ieder moment kan gaan verhuizen gaat dat niet maar… Succes

    Ok jammer dan

  9. 23 XP
    ejay's avatar

    Heb BF 4 wel in ruil voor Fifa .. Zie alleen dat je nog niet op de trusted lijst staat.
    Als het geen probleem vindt deze eerder op te sturen dan zeg je t maar.

  10. 94 XP
    stook024's avatar

    Heb BF 4 wel in ruil voor Fifa .. Zie alleen dat je nog niet op de trusted lijst staat.
    Als het geen probleem vindt deze eerder op te sturen dan zeg je t maar.

    klopt ik heb op dit forum nog niet veel deal gedaan. Op de xboxworld forums heb ik meer dit soort dingen gedaan. Ik vind het wel zo netjes om de games tegelijk op te sturen. Ik heb overigens ook al contact met iemand die MGS wil inruilen maar ik heb liever BF dus ik ga eerst ff checken of hij dit geen bezwaar vind.

  11. 23 XP
    ejay's avatar

    klopt ik heb op dit forum nog niet veel deal gedaan. Op de xboxworld forums heb ik meer dit soort dingen gedaan. Ik vind het wel zo netjes om de games tegelijk op te sturen. Ik heb overigens ook al contact met iemand die MGS wil inruilen maar ik heb liever BF dus ik ga eerst ff checken of hij dit geen bezwaar vind.

    OK dan sturen we beide tegelijk op. Laat maar even in pm weten of je er met die andere persoon uit komt.

  12. 94 XP
    stook024's avatar

    FIFA is inmiddels geruild. Dus alleen killzone is nog beschikbaar.

  13. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    U heeft een PM!

  14. 94 XP
    stook024's avatar

    KZ ruilen tegen NFS Rivals?

    Hey man ik heb besloten dat ik kz wel wil ruilen tegen nfs rivals. Als jij nog interesse hebt tenminste!?!?