Forum

Topic: Ps4 call of duty seasonpass

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,
Ik heb call of duty al een tijdje nu dacht ik koop ik de seasonpass voor die maps en wapens.
Betaald nu ben ik overal aan het kijken staat er bij seasonpass “PURCHASED” klik ik op download staat er “GEEN CONTENT GEVONDEN” wat betekend dit nou? €50 voor niks weggegooid?

Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 357 XP
    Mausie's avatar

    Had ik ok last van, maar ik weet niet meer hoe ik het nou goed kreeg, maar geld is niet weggegooid hij is er wel, misschien even PS4 opnieuw opstarten?

  2. 389 XP
    Suugie's avatar

    je moet nu naar de content zoeken in de store (de map packs).
    Je hebt de season pass gekoppeld aan je account wat er voor zorgt dat je de map packs gratis kan downloaden.
    Je moet ze alleen wel even opzoeken in de store en los downloaden.

    Edit: tenminste dat is mijn ervaring met battlefield seasonpass

  3. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Bij de season pass van Assassin’s Creed moet je de DLC downloaden binnen Assassin’s Creed. In de store staan de normale prijzen, in de in-game store staat dan wat het onderdeel is van je season pass.

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik kan met Ghosts The Ripper niet gebruiken. Kreng blijft gelockt

  5. 60 XP
    Kevin043's avatar

    Het is me gelukt heb via andere forums gelezen dat ik team leader van cod moet downloaden zo gezegt zo gedaan toen ik team leader downloade toen pas begon de seasonpass te downloaden.

    Dus het is gelukt!

    Hopelijk hebben andere hier nog wat aan