Forum

Topic: [TR] PS4 Battlefield 4 & Killzone Shadow fall

Anoniem's avatar

Zoals de titel al zegt. Battlefield 4 en killzone voor PS4 te ruil tegen andere PS4 games.

Ben met name op zoek naar Fifa en Nfs. Andere voorstellen worden uiteraard in overweging genomen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 20 XP
    KillBoy-NL's avatar

    Zoals de titel al zegt. Battlefield 4 en killzone voor PS4 te ruil tegen andere PS4 games.

    Ben met name op zoek naar Fifa en Nfs. Andere voorstellen worden uiteraard in overweging genomen.

    ik zou graag battlefield wel willen ruilen met je

    hoe denk je over infamous second son ?? of is dat niet echt iets wat je zoekt

  2. 23 XP
    ejay's avatar

    ik zou graag battlefield wel willen ruilen met je

    hoe denk je over infamous second son ?? of is dat niet echt iets wat je zoekt

    Is niet direct wat ik zoek.. Ik zal dr nog wel even over nadenken.. laat het je eerdaags wel weten

  3. GoldenBird's avatar

    Tomb Raider voor Battlefield? (Speciale editie met artbook).

  4. 23 XP
    ejay's avatar

    Heb reeds een deal voor battlefield. Killzone is nog over.

  5. 23 XP
    ejay's avatar

    Killzone nog steeds beschikbaar

  6. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    20 euro voor kz?

  7. 23 XP
    ejay's avatar

    20 euro voor kz?

    heb je niet een ander ps4 spel te ruil ? voor 20 euro houdt ik hem zelf wel.

  8. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    nee man. Ik heb wel een steelbook van CoD: Ghosts met een handtekening van bekend iemand. Kijk mijn advertentie. ik zou er zelf nog best 5 euro bij willen leggen.

  9. 23 XP
    ejay's avatar

    Killzone is nog steeds beschikbaar

  10. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    nee man. Ik heb wel een steelbook van CoD: Ghosts met een handtekening van bekend iemand. Kijk mijn advertentie. ik zou er zelf nog best 5 euro bij willen leggen.

    Dat is niks waard

  11. 23 XP
    ejay's avatar

    Killzone nog steeds te ruil. Eventuele bijbetaling van mijn kant is bespreekbaar.