Forum

Topic: Hulp nodig bij uw ps4? PM mij!

Anoniem's avatar

Ik ben sinds kort echt bezig op deze site en vind het helemaal geweldig! Als jullie vragen hebben kan ik die altijd beantwoorden en ik hoop dat jullie dat waarderen! Allemaal alvast bedankt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Mijn l2 piept.
    Waarschijnlijk zit die veertje niet goed.
    Ik irriteer me er wel aan, zou ik hem terug kunnen sturen?

  2. 495 XP
    patrick3's avatar

    Haha.. mooi he!

    Wat lust mijn PS4 allemaal?

  3. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    Mijn l2 piept.
    Waarschijnlijk zit die veertje niet goed.
    Ik irriteer me er wel aan, zou ik hem terug kunnen sturen?

    Je moet maandag even bellen naar de playstation service line
    NL:0495 574 817

    Haha.. mooi he!

    Wat lust mijn PS4 allemaal?

    Hij lust voornamelijk Blue-ray disks. voed m er goed mee. Niet te veel want dan raakt ie vol 😉

  4. 518 XP
    recsto's avatar

    Mijn ps4 voelde nog al koud aan dus heb ik hem in de magnetron gedaan maar nu werkt hij niet meer hoe kan dat?

  5. 292 XP
    donselaar's avatar

    Mijn ps4 voelde nog al koud aan dus heb ik hem in de magnetron gedaan maar nu werkt hij niet meer hoe kan dat?

    zit de stekker erin?

  6. GoldenBird's avatar

    Ik denk niet dat dit veel nut gaat hebben aangezien mensen met een probleem gewoon contact opnemen met Sony :p.

  7. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Of een apart topic maken hier op het forum voor ze dat doen.

  8. 518 XP
    recsto's avatar

    zit de stekker erin?

    wat is een stekker?

  9. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    Mijn ps4 voelde nog al koud aan dus heb ik hem in de magnetron gedaan maar nu werkt hij niet meer hoe kan dat?

    Ik denk dat jij je ps4 in de prullenbak kunt gooien en gewoon weer 12 weken moet wachten op een hele nieuwe!

    Ik denk niet dat dit veel nut gaat hebben aangezien mensen met een probleem gewoon contact opnemen met Sony :p.

    Sony is een beetje traag met het reageren. Ik heb namelijk zelf ook problemen gehad en moest ze mooi zelf oplossen.

  10. GoldenBird's avatar

    Ik denk dat jij je ps4 in de prullenbak kunt gooien en gewoon weer 12 weken moet wachten op een hele nieuwe!

    Sony is een beetje traag met het reageren. Ik heb namelijk zelf ook problemen gehad en moest ze mooi zelf oplossen.

    Lol? Je belt sony en ze geven antwoord… Wat is daar traag aan?

  11. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    Lol? Je belt sony en ze geven antwoord… Wat is daar traag aan?

    ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor!

  12. GoldenBird's avatar

    ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor!

    Maar wat heeft dat met dit topic te maken? Ksnap je niet helemaal 😛

  13. 1061 XP
    megafire777's avatar

    ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor!

    Ik heb anders geen problemen gehad.
    Gebeld en na 5 min. Iemand aan de lijn.
    geholpen binnen 15:)

  14. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor!

    Hoe wil jij dan iemand helpen waar de psn card niet werkt :p enige wat jij kan zeggen is: heb je de code wel juist ingevuld, zo ja neem contact op met Sony lol

  15. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Wat een onzin topic,als je problemen hebt bel je sony,dan heb je nieuwe ps4 of controller binnen een week (max 2 weken)

  16. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Denk dat iedereen hier verstandig genoeg is om zijn problemen zelf aan te geven op het forum.
    Een appart topic waar je al je problemen kunt melden is alleen maar omslachtiger.
    Verder is het mooi dat je het naar je zin hebt op psx-sense