Ik ben sinds kort echt bezig op deze site en vind het helemaal geweldig! Als jullie vragen hebben kan ik die altijd beantwoorden en ik hoop dat jullie dat waarderen! Allemaal alvast bedankt.
ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor!
Hoe wil jij dan iemand helpen waar de psn card niet werkt :p enige wat jij kan zeggen is: heb je de code wel juist ingevuld, zo ja neem contact op met Sony lol
Denk dat iedereen hier verstandig genoeg is om zijn problemen zelf aan te geven op het forum.
Een appart topic waar je al je problemen kunt melden is alleen maar omslachtiger.
Verder is het mooi dat je het naar je zin hebt op psx-sense
Mijn l2 piept.
Waarschijnlijk zit die veertje niet goed.
Ik irriteer me er wel aan, zou ik hem terug kunnen sturen?
Haha.. mooi he!
Wat lust mijn PS4 allemaal?
Je moet maandag even bellen naar de playstation service line
NL:0495 574 817
Hij lust voornamelijk Blue-ray disks. voed m er goed mee. Niet te veel want dan raakt ie vol 😉
Mijn ps4 voelde nog al koud aan dus heb ik hem in de magnetron gedaan maar nu werkt hij niet meer hoe kan dat?
zit de stekker erin?
Ik denk niet dat dit veel nut gaat hebben aangezien mensen met een probleem gewoon contact opnemen met Sony :p.
Of een apart topic maken hier op het forum voor ze dat doen.
wat is een stekker?
Ik denk dat jij je ps4 in de prullenbak kunt gooien en gewoon weer 12 weken moet wachten op een hele nieuwe!
Sony is een beetje traag met het reageren. Ik heb namelijk zelf ook problemen gehad en moest ze mooi zelf oplossen.
Lol? Je belt sony en ze geven antwoord… Wat is daar traag aan?
ik had een niet werkende psn card om mijn ps+ te activeren. dus ik bellen, moest ik 3 kwartier wachten! dat is voor mij te leng hoor!
Maar wat heeft dat met dit topic te maken? Ksnap je niet helemaal 😛
Ik heb anders geen problemen gehad.
Gebeld en na 5 min. Iemand aan de lijn.
geholpen binnen 15:)
Hoe wil jij dan iemand helpen waar de psn card niet werkt :p enige wat jij kan zeggen is: heb je de code wel juist ingevuld, zo ja neem contact op met Sony lol
Wat een onzin topic,als je problemen hebt bel je sony,dan heb je nieuwe ps4 of controller binnen een week (max 2 weken)
Denk dat iedereen hier verstandig genoeg is om zijn problemen zelf aan te geven op het forum.
Een appart topic waar je al je problemen kunt melden is alleen maar omslachtiger.
Verder is het mooi dat je het naar je zin hebt op psx-sense