Forum

Topic: Pro setup…. Omdat het mijn passie is…

Anoniem's avatar

Geachte gamers

Ik ben nu al veel jaren actief als gamer. Natuurlijk heb ik door die jaren veel geëxperimenteerd. Ik weet dus bv
-alles over de developpers hun biografie/hun marketing methoden
-alle zij studio’s included
-waar ik mij erger aan gaming
-wat ik echt graag heb aan gaming
-wat mijn persoonlijke smaak is..
Enz

Velen zouden het betweterig noemen. Maar zoals sommigen weten heb ik ook reviews geschreven/info artikels op ps forums/opm forums en nu dus op psx sense…

Bij psx sense blijf ik 😛
….
Anyways ik hou dus echt van gaming en wil dus echt investeren in gear. En nee daar bedoel ik niet special editions of collectors editions/zeldzame dingen. Want ik heb later beseft dat dat maar brol is.
….
Ik heb het meer over de tools!
….
Vroeger zat ik bv 1 jaar op Xbox live en had faze me opgemerkt. Ik mocht een trial doen 1v1… En ze zagen dus echt dat ik potentieel heb. Omdat mijn ouders nooit voor gaming waren kon ik het vergeten. +de overgang voor in Amerika te gaan wonen leek me ook niet goed toen ik nog volop in school zat…

Maar toch voel ik nog die vonken in mij. Vandaar dat ik altijd bereid wil zijn. En mijn passie bij de hand heb…

Ik sta op punt een opruiming thuis uit te voeren. Mijn ps3 enzo mag daar ook aan geloven..

Ik wil echt de tools hebben. En in console is meer dan genoeg voor mij. De ps4 staat nog in zijn kinderschoenen maar ik zie ook wel dat hij ver achter zit met pc gaming. Anyways ik hou van console gaming en ben blij mij wat ik heb ondanks ik zo stom was een gamelaptop te kopen voor office en school 🙁
(MSI GX70 3BE)
….
Ik heb dus ook al veel getest en weet wat de tools zijn. Ik heb zowat elke headset getest.

En heb tot besluit genomen dat:
TURTLE BEACH WAY OVERPRICED IS, maar wel zeer goede technologie heeft. Enkel de wired versie’s zou ik aanraden
TRITTON: nog als merk beschouwd zou mogen worden maar zeker niet voor pro gaming. Het is eigenlijk brol vergeleken met turtle beach
SENHEISSER: de beste prijs kwaliteit heeft en bovendien de beste headsets heeft… Maar dan voor pc
ASTRO: het top merk is voor pro gaming. Deze was jaren gelicenseerd voor MLG. Maar sinds turtle beach de hype in de mot had, kwamen ze met de px7 reeks. De nieuwe MLG reeks, en officieel gelicenseerd…

Maar als we dus kijken naar de pro gamers. Vinden ze het zelf maar een gimmick. Velen houden gewoon van hun ASTRO’s A40 en hun SENHEISSER 360 PC

Dit zijn dus echt de enige merken waar je naar moet kijken als je headset wilt kopen. Voor pro gaming de astro of senheisser headsets…

Ik weet niet waarom ik dit nu schrijf maar mijn passie druipt er gewoon van af dat ik het wou neerpennen..

IK ZOU DUS EIGENLIJK NU ook willen overschakelen naar een monitor.

Ik weet ongeveer wat alles inhoud. En weet ook dat consoles lokked zijn op 60 fps. Maar toch is de input lag en zoveel andere technologieën nog steeds beter dan eender elke tv…

Tv’s hebben dus wel zoveel MODI. Maar de gaming monitors zijn echt gemaakt voor gaming. En zelfs ook nog voordeliger voor consoles. Natuurlijk niet de maximale kracht niet … Maar in ieder geval zeer smooth en perfect werkend voor consoles…

MIJN SETUP DAT IK DUS NU HEB..
PLAYSTATION 4
ASTRO A40 2013 audio system(de A50’s zijn verboden in competitie…)
EN EEN TV VAN PHILIPS… Maar ik wil deze dus verkopen en vervangen voor een game monitor. Ik zelf kijk toch niet veel tv dus ik kan wel zonder tv. Bovendien bestaat er nog zoiets als Telenet YELLOW TV 🙂

naast dit ben ik misschien van plan echt nog uit te breiden…
EEN ASTRO MISSION BAG
ASTRO A50 gewoon voor snel mee te nemen…(toch prefereer ik de A40 nog altijd…)
….
Zelf heb ik dus nog een MSI GX70 3BE
EEN LOGITECH GAMING MOUSE(mw3 editie) EN VOOR ZWARE TAKEN ZOALS
efficiënt te werk kunnen gaan met Photoshop …
….
Ik vroeg me af of iemand hier ook nog een competitieve gamer is?

Mijn account werd gebruikt door meerdere personen maar alle trofeeën heb ik zelf verdiend. Gewoon aan cod en andere shooters zie je dat mijn K/D echt fucked up is… Maar voor mij is dat niet erg..

Mijn taak als competitieve gamer is personen te doen verbazen van mijn skills in sessie’s tijdens het gamen.

Jammergenoeg kon ik het nooit opnemen. Maar ik heb echt al veel WOW reacties gekregen … En natuurlijk ook haat reacties…

Mw2 was bv mijn favoriete online shooter. Maar door de hackers/mods is de game echt verziekt…

Ik ben dus nu aan het wachten op een game(online shooter) die me weer echt aanspreekt… Hopelijk kan MW4 eindelijk mijn memories terug geven wat een cod echt is… Nu is het jammergenoeg een zieke boel. En zijn de originele devs op titan fall….

Anyways als er een top shooter komt die me echt aanspreekt.(en nee niet door hypes want ik koop uit ervaring en op mijn gevoel) dan ga ik zowizo een comeback proberen maken… Misschien zelfs met een totaal nieuw account…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

40 reacties

  1. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    denk dat je ’n beetje bent doorgeslagen.
    een hobby hebben is oke, van je hobby je werk maken is nog beter.
    Maar ik denk dat je jezelf niet voor de gek moet gaan houden..
    Want ik (en ongetwijfeld meer mensen) denk dat je nu een beetje jezelf voor de gek houd.
    Er zijn ook andere dingen in het leven hè!

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    denk dat je ’n beetje bent doorgeslagen.
    een hobby hebben is oke, van je hobby je werk maken is nog beter.
    Maar ik denk dat je jezelf niet voor de gek moet gaan houden..
    Want ik (en ongetwijfeld meer mensen) denk dat je nu een beetje jezelf voor de gek houd.
    Er zijn ook andere dingen in het leven hè!

    Er is een verschil met het te hebben en het constant te gebruiken dan het enkel te gebruiken als je wilt gamen…

    Van de voorlopige week was ik bijna altijd in het stad. En van het weekend heb ik zelfs 2 dagen na elkaar tot 3 uur uitgegaan in clubs…

    De zondag zal mijn game dagske worden 😛

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik zeg er alvast bij voorbaat bij dat ik het volgende niet vervelend bedoel, maar ik moet het toch even gezegd hebben zeker na de hele tekst gelezen te hebben.

    Over het algemeen gesproken:
    Je hebt zoveel verschillende gamers, en niet 1 is in mijn optiek “pro” te noemen…ook niet als je je geld verdiend met een spelletje te spelen, dan ben je wellicht goed in dat ene spelletje, maar over de gehele linie genomen misschien erg slecht in andere games en/of weet je die wellicht niet te waarderen. Als je veel van shooters houd bijvoorbeeld, kun je wellicht een RPG minder waarderen en speel je die ook minder…waardoor je dus goede titels volledig over het hoofd kunt zien.

    Wel kan ik zeggen dat je actieve en minder actieve gamers hebt, het verschil zit m voornamelijk in hoeveel tijd je spendeert aan het spelen van je games.

    Zelf ben ik al 25 jaar lang gamer, heb (zo goed als) al mijn games en systemen nog en gebruik deze regelmatig. Het is ook zeker een hobby van mij en heeft me er ook toe gedreven uiteindelijk iets te doen in de IT branche omdat mijn interesses lagen in de techniek die ervoor nodig is om software te maken. (ben dan ook programmeur).

    Wanneer ik dit verhaal lees, ben ik er ook van overtuigd dat je goed weet wat je zelf leuk vind… alleen zet ik al snel mijn vraagtekens bij je kennis over andere onderdelen, zoals “alle” studio’s en hun “methodes”… want dit is wel heel erg globaal en iedereen werkt anders op andere wijzes en met andere middelen en budgetten.

    Dus ja, zoals jezelf al aangeeft.. het klinkt erg betweterig. Los ervan dat sommige opmerkingen in je verhaal niet juist zijn.

    Maar goed, zoals ik al begon… het is niet slecht bedoeld en ik wil je ook zeker niet zwart maken. Ik weet dat je een goeie gozer bent en dat je een passie hebt voor de dingen die je doet, dat is iets wat ik kan waarderen… maar wel met de kanttekening dus dat je jezelf zeker niet voor hoeft te doen als de goeroe van gaming, want dat ben je niet en zul je ook niet worden zolang je deze instelling houd.
    Dus wees objectief over jezelf en besef goed dat je niet alles weet en kunt weten, dat je leuk competitief een spel kunt spelen en daardoor andere games laat liggen en dat er altijd andere mensen zijn die ook een uitgebreide geschiedenis hebben omtrent gaming maar het wellicht niet van de daken af roepen.

    Ik zou zeggen, geniet van je hobby en je zoektocht naar wat voor jou gaming leuk of leuker maakt, deel je ervaringen zeker maar probeer minder “betweterig/arrogant” over te komen… dan zul je zien dat mensen je niet alleen waarderen om je passie en je skills, maar ook om je kunde en ervaringen.

  4. Connection's avatar

    Leuk om te lezen 🙂

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik zeg er alvast bij voorbaat bij dat ik het volgende niet vervelend bedoel, maar ik moet het toch even gezegd hebben zeker na de hele tekst gelezen te hebben.

    Over het algemeen gesproken:
    Je hebt zoveel verschillende gamers, en niet 1 is in mijn optiek “pro” te noemen…ook niet als je je geld verdiend met een spelletje te spelen, dan ben je wellicht goed in dat ene spelletje, maar over de gehele linie genomen misschien erg slecht in andere games en/of weet je die wellicht niet te waarderen. Als je veel van shooters houd bijvoorbeeld, kun je wellicht een RPG minder waarderen en speel je die ook minder…waardoor je dus goede titels volledig over het hoofd kunt zien.

    Wel kan ik zeggen dat je actieve en minder actieve gamers hebt, het verschil zit m voornamelijk in hoeveel tijd je spendeert aan het spelen van je games.

    Zelf ben ik al 25 jaar lang gamer, heb (zo goed als) al mijn games en systemen nog en gebruik deze regelmatig. Het is ook zeker een hobby van mij en heeft me er ook toe gedreven uiteindelijk iets te doen in de IT branche omdat mijn interesses lagen in de techniek die ervoor nodig is om software te maken. (ben dan ook programmeur).

    Wanneer ik dit verhaal lees, ben ik er ook van overtuigd dat je goed weet wat je zelf leuk vind… alleen zet ik al snel mijn vraagtekens bij je kennis over andere onderdelen, zoals “alle” studio’s en hun “methodes”… want dit is wel heel erg globaal en iedereen werkt anders op andere wijzes en met andere middelen en budgetten.

    Dus ja, zoals jezelf al aangeeft.. het klinkt erg betweterig. Los ervan dat sommige opmerkingen in je verhaal niet juist zijn.

    Maar goed, zoals ik al begon… het is niet slecht bedoeld en ik wil je ook zeker niet zwart maken. Ik weet dat je een goeie gozer bent en dat je een passie hebt voor de dingen die je doet, dat is iets wat ik kan waarderen… maar wel met de kanttekening dus dat je jezelf zeker niet voor hoeft te doen als de goeroe van gaming, want dat ben je niet en zul je ook niet worden zolang je deze instelling houd.
    Dus wees objectief over jezelf en besef goed dat je niet alles weet en kunt weten, dat je leuk competitief een spel kunt spelen en daardoor andere games laat liggen en dat er altijd andere mensen zijn die ook een uitgebreide geschiedenis hebben omtrent gaming maar het wellicht niet van de daken af roepen.

    Ik zou zeggen, geniet van je hobby en je zoektocht naar wat voor jou gaming leuk of leuker maakt, deel je ervaringen zeker maar probeer minder “betweterig/arrogant” over te komen… dan zul je zien dat mensen je niet alleen waarderen om je passie en je skills, maar ook om je kunde en ervaringen.

    Dit is mijn zegje, maar dan formeel en beargumenteerd. :p.

  6. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Ja zo kenne we die mooie gekke belg weer 😛 en die “pro” setup van je wow!sick he ps4 en tv

  7. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    I can’t take this shit any longer.. http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2011/246/8/8/tomska_shoot_me_by_linkinpunk123-d48seol.png

  8. Mechromancer's avatar

    En “pro” setup je ps4 en je tv LMAO

  9. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    “Mijn taak als competitieve gamer is personen te doen verbazen van mijn skills in sessie’s tijdens het gamen.”

    Ik speel gewoon spelletjes omdat ik het leuk vind.

  10. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Ben zelf ook overgestapt van een Samsung 3D 117cm led tv naar een BenQ full hd monitor.
    Dit vanwege de hoge inputlag van me Samsung tv zelfs met de gamemodus had ik nog flinke last van inputlag met online gaming.
    Ander groot voordeel is dat het vrouwtje de tv weer kan gebruiken terwijl ik zit te gamen!

  11. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Ben zelf ook overgestapt van een Samsung 3D 117cm led tv naar een BenQ full hd monitor.
    Dit vanwege de hoge inputlag van me Samsung tv zelfs met de gamemodus had ik nog flinke last van inputlag met online gaming.
    Ander groot voordeel is dat het vrouwtje de tv weer kan gebruiken terwijl ik zit te gamen!

    Nou liever iets meer lag dan zoon klein schermpje.

  12. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Nou liever iets meer lag dan zoon klein schermpje.

    Zit er met me neus bovenop dus zo klein is het niet
    24inch is een perfecte maat voor gaming !
    Vooral met online shooters is een lage inputlag erg belangrijk

  13. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Zit er met me neus bovenop dus zo klein is het niet
    24inch is een perfecte maat voor gaming !
    Vooral met online shooters is een lage inputlag erg belangrijk

    Ik weet niet of het echt zo belangrijk is hoor, ligt er een beetje aan hoe fanatiek je bent ingesteld namelijk. Voor mij is het belangrijkste toch het plezier wat ik in een game heb namelijk.
    Ook heb ik zelf nog nooit inputlag meegemaakt of waargenomen door een tv of monitor, wat ook kan schelen natuurlijk.

    Zelf gaat mijn voorkeur uit naar een tv, gezien inputlag mij niets uitmaakt maar het allemaal wel zichtbaar moet zijn vanaf de bank. Ik zit al de hele dag met m’n neus bovenop een monitor, dus voor mijn ontspanning vind ik het fijner om in m’n vrije tijd dat niet te doen 🙂

  14. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Ik weet niet of het echt zo belangrijk is hoor, ligt er een beetje aan hoe fanatiek je bent ingesteld namelijk. Voor mij is het belangrijkste toch het plezier wat ik in een game heb namelijk.
    Ook heb ik zelf nog nooit inputlag meegemaakt of waargenomen door een tv of monitor, wat ook kan schelen natuurlijk.

    Zelf gaat mijn voorkeur uit naar een tv, gezien inputlag mij niets uitmaakt maar het allemaal wel zichtbaar moet zijn vanaf de bank. Ik zit al de hele dag met m’n neus bovenop een monitor, dus voor mijn ontspanning vind ik het fijner om in m’n vrije tijd dat niet te doen 🙂

    Ja ik ben fanatiek met online shooters heb nu veel minder last van kills/deaths die niet kloppen.
    En voor een goede singleplayer game sluit ik de ps4 weer aan op de samsung tv
    Ik gebruik me monitor dus voornamelijk voor online gaming !

    Ieder ze ding toch

  15. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ja ik ben fanatiek met online shooters heb nu veel minder last van kills/deaths die niet kloppen.
    En voor een goede singleplayer game sluit ik de ps4 weer aan op de samsung tv
    Ik gebruik me monitor dus voornamelijk voor online gaming !

    Ieder ze ding toch

    Absoluut! Zeker als je fanatiek bent met het online gedeelte kan het een uitkomst zijn voor je.
    Maar, eerlijke vraag, wordt je er dan niet af en toe moe van bij het switchen tussen tv en monitor? Of valt het wel mee hoevaak je dat uiteindelijk doet?

  16. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Volgens mij heb je tegenwoordig al HDMI switchers, dit zou dan de ideale uitkomst zijn.

  17. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Absoluut! Zeker als je fanatiek bent met het online gedeelte kan het een uitkomst zijn voor je.
    Maar, eerlijke vraag, wordt je er dan niet af en toe moe van bij het switchen tussen tv en monitor? Of valt het wel mee hoevaak je dat uiteindelijk doet?

    Speel erg weinig singleplayer games ben meer van de shooters
    En de ps4 blijft op dezelfde plek staan het is alleen een kwestie van een extra lange hdmikabel wisselen
    Een switch ertussen zetten zou evt ook kunnen maar zovaak gebruik ik het niet
    Ik schat dat ik 1 x in de 2 maanden een weekje of 2 singleplayer speel, dus het valt allemaal erg mee

  18. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Speel erg weinig singleplayer games ben meer van de shooters
    En de ps4 blijft op dezelfde plek staan het is alleen een kwestie van een extra lange hdmikabel wisselen
    Een switch ertussen zetten zou evt ook kunnen maar zovaak gebruik ik het niet
    Ik schat dat ik 1 x in de 2 maanden een weekje of 2 singleplayer speel, dus het valt allemaal erg mee

    Dat valt dan inderdaad nog mee… ik had even het beeld in m’n hoofd waarbij ik je 3 maal daags je HDMI kabel zag switchen hahaha

  19. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Haha neeh zo erg is t niet
    Misschien is dit wel een leuk stukje om te lezen voor de mensen die niet bekend zijn met inputlag ( niet te verwarren met response time )
    Het is wel in t Engels maar dat zal geen probleem moeten zijn toch ?!?

    http://www.hdtvtest.co.uk/news/input-lag

  20. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Haha neeh zo erg is t niet
    Misschien is dit wel een leuk stukje om te lezen voor de mensen die niet bekend zijn met inputlag ( niet te verwarren met response time )
    Het is wel in t Engels maar dat zal geen probleem moeten zijn toch ?!?

    http://www.hdtvtest.co.uk/news/input-lag

    Interessant artikel, heb voor de gein even de moeite genomen om het door te lezen… en begrijp nu ook precies waarom ik het zelf eigenlijk nooit waargenomen heb.
    We praten bij input-lag dus over ms (millisecondes), terwijl we bij games het hebben over fps (frames per second).
    Een gemiddeld mens neemt zo’n 24-36 beeldjes per seconde waar, terwijl een hoop games steeds meer richting de 60fps gaan.

    Nu komt de rekensom, 1 seconde is 1000ms.
    1000ms/60 = 16,667 ms

    Wanneer de input-lag dus trager is dan deze 16,667 heb je kans dat je het waar kunt nemen… zo simpel is het dus eigenlijk.

    Aangezien ik vaak ver van het beeld af zit en er dus ook niet op let neem ik het dus ook niet waar. Maar voor iemand die er redelijk dicht op zit en zich enorm focust omdat ie fanatiek bezig is met een game is de kans groter dat ie het waarneemt en zich er dus aan stoort.

    Of bovenstaand compleet juist is durf ik niet te beweren, maar zo kwam het op mij over na het lezen van het artikel en hoe dit paste in het verhaal qua fps en het menselijk oog/waarneming. Mocht er iemand zijn die het anders ziet/uit kan leggen… ik zou zeggen, doe je ding ;P

  21. 85 XP
    Davey's avatar

    Meer haat dan wow reacties en modern warfare 2 blijft de beste cod een super jump hack kan goed zijn voor trickshotters :p

  22. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    vind die hele game tv’s n beetje onzin, gewoon een sony tv en je hebt ook bijna geen inputlagg.
    de enige lagg die je merkt op de ps4 is de lagg die de internetverbinding geeft..
    Bijvoorbeeld bij BF4, ben je al achter een muurtje en dan word je pas dood geschoten.

    ofja daar heb ik dan soms last van.

  23. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Ik weet niet of het echt zo belangrijk is hoor, ligt er een beetje aan hoe fanatiek je bent ingesteld namelijk. Voor mij is het belangrijkste toch het plezier wat ik in een game heb namelijk.
    Ook heb ik zelf nog nooit inputlag meegemaakt of waargenomen door een tv of monitor, wat ook kan schelen natuurlijk.

    Zelf gaat mijn voorkeur uit naar een tv, gezien inputlag mij niets uitmaakt maar het allemaal wel zichtbaar moet zijn vanaf de bank. Ik zit al de hele dag met m’n neus bovenop een monitor, dus voor mijn ontspanning vind ik het fijner om in m’n vrije tijd dat niet te doen 🙂

    ik zit ook regelmatig op een monitor en een tv te gamen, en dan merk je het verschil wel, vooral met een FPS of met games als Rock Band
    Daarentegen merk je ook duidelijk het verschil tussen verschillende tv’s

  24. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Meer haat dan wow reacties en modern warfare 2 blijft de beste cod een super jump hack kan goed zijn voor trickshotters :p

    Om het nou haat comments te noemen, ik denk dat het meer goed bedoelde waarschuwingen zijn.

  25. 1870 XP
    R*forever's avatar

    vind die hele game tv’s n beetje onzin, gewoon een sony tv en je hebt ook bijna geen inputlagg.
    de enige lagg die je merkt op de ps4 is de lagg die de internetverbinding geeft..
    Bijvoorbeeld bij BF4, ben je al achter een muurtje en dan word je pas dood geschoten.

    ofja daar heb ik dan soms last van.

    Input lag is niet de lag over waar jij spreekt… 😛
    ….
    Het gaat hem om reactie snelheid en vloeiend heid van de monitor vs tv….

    Niet de lag Door een slechte verbinding, of onafgewerkte code….

  26. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Bij input lag kan je Wii Music mooi als voorbeeld gebruiken, stel je bent zo’n drumspelletje aan het spelen en je moet in het ritme mee tikken, bij veel inputlag (dus een langere reactie tijd dus) zit er vertraging tussen het signaal waarop jij moet drukken en je HEBT gedrukt. Stel dat jij perfect ritmisch bent in het echt en je slaat gewoon tegelijkertijd met de noot dan zal de tik te laat hoorbaar zijn bij veel inputlag.

    Kort gezegd: Het moment waarop je op de knop drukt en de actie hoorbaar/zichtbaar is is niet tegelijkertijd.

  27. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Input lag is niet de lag over waar jij spreekt… 😛
    ….
    Het gaat hem om reactie snelheid en vloeiend heid van de monitor vs tv….

    Niet de lag Door een slechte verbinding, of onafgewerkte code….

    nee klopt, maar daarom vind ik juist die inputlagg onzin.

  28. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Als je een tv wilt kopen en zeker wilt zijn dat die geen last heeft van inputlag, koop dan een Leo Bodnar tester.

  29. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Geachte gamers

    -knip lang verhaal-

    Ok, en je punt?

  30. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ok, en je punt?

    Vroeg ik mij dus ook al af..

  31. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Moet er altijd een punt of een achterliggende gedachte zijn, wat ik begrijp is dat hij van zich af wilde schrijven en dat moet ook gewoon eens kunnen toch 😉 ?

  32. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Moet er altijd een punt of een achterliggende gedachte zijn, wat ik begrijp is dat hij van zich af wilde schrijven en dat moet ook gewoon eens kunnen toch 😉 ?

    Inderdaad zoals ik vermeldde: ik weet ook niet waarom ik het schrijf, maar de passie druipt ervan af.
    Verder is er hier blijkbaar een totaal verkeerd beeld ontstaan met dit bericht…

    Input lag is maar een eigenschap van een gaming monitor

    Black equalizer: zorgt voor altijd klare beelden zodat je nooit donker beelden krijgt. Of bv in een schaduw…

    MOTION BLUR REDUCTION- zorgt ervoor dat je geen blur krijgt en dat elk detail krisp helder blijft

    LOW BLUE LIGHT: zorgt ervoor dat je ogen minder geïnfecteerd raken en beter tegen vermoeidheid kunnen. Eigenlijk vervangt deze technologie de gunnar optics…

    ZERO FLICKER: zorgt ervoor dat je geen zwarte strepen of dus onnodige flikkerende beelden krijgt …

    GAME MODE LOADER: is een programma dat setups kan gebruiken van MLG pro’s. Je kan de setups downloaden van een site en zo als een configuratie bezien…

    FAST 1ms GTG: bij race games of snelheden in games krijg je blur maar op een juiste manier. Voor het gevoel van de intentie… Hoewel deze technologie zorgt dat je objecten en details niet gaan bluren… Zo zie je bv een een heldere wagen met veel blur(<-----) vs een wagen in de blur.... De individuele formaten kan je dus ook instellen Dan heb je nog grom en de AUTOMATIC pilot: wat dus eigenlijk snel menu's zijn van geadvanceerde opties...

  33. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    wil niet zeuren maar:
    -waar ik mij erger aan gaming
    -wat ik echt graag heb aan gaming
    -wat mijn persoonlijke smaak is..

    de 2 eerste punten die ik hier gekopieerd heb, zijn ook al met betrekking tot jou smaak/mening. Is een beetje driedubbel dus.

  34. 1870 XP
    R*forever's avatar

    wil niet zeuren maar:
    -waar ik mij erger aan gaming
    -wat ik echt graag heb aan gaming
    -wat mijn persoonlijke smaak is..

    de 2 eerste punten die ik hier gekopieerd heb, zijn ook al met betrekking tot jou smaak/mening. Is een beetje driedubbel dus.

    Zijn 3 verschillende categorieën hoor… Ik heb echt geen zin om alles neer te pennen, want als ik begin te schrijven komt er geen einde .. Ik ken mijn standpunten. Bovendien is de tekst zonder reden geschreven …
    ….
    De enigste vraag die er in stond, of iemand hier nog een competieve gamer is/pro gamer…

  35. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Zijn 3 verschillende categorieën hoor… Ik heb echt geen zin om alles neer te pennen, want als ik begin te schrijven komt er geen einde .. Ik ken mijn standpunten. Bovendien is de tekst zonder reden geschreven …
    ….
    De enigste vraag die er in stond, of iemand hier nog een competieve gamer is/pro gamer…

    Ergens heeft Frank een punt natuurlijk, de 3 punten hebben allemaal betrekking op jezelf… dat je ze afzonderlijk uitlicht is misschien iets overbodig, zeker als je daarna verder gaat met “ENZ”. Maar goed, is gemierenneuk verder…

    Waar ik bij deze nog even op wil reageren is je vraag en hoe je deze nu hier formuleert.
    Een competitieve gamer hoeft geen “pro” gamer te zijn natuurlijk. En qua “pro” betreft heb ik mijn toelichting al gegeven natuurlijk…

    …ik weet ook niet waarom ik het schrijf, maar de passie druipt ervan af.
    Verder is er hier blijkbaar een totaal verkeerd beeld ontstaan met dit bericht…

    Ben het met je eens, wat passie betreft is het (ook zoals ik al eerder vermeldde) bewonderenswaardig, iets wat ik zeker kan respecteren.
    Maar dat is het issue als je eigenlijk een soort van blog of column schrijft op een forum waarbij mensen vrij zijn om te reageren, je zult reacties krijgen van andere die wellicht jouw woorden anders interpreteren dan dat jij ze bedoeld.

    Maar goed, ik zou zeggen… doe lekker je ding en schrijf het van je af, voor wie zou jij je in moeten houden? Voor ons (deze community)? Maar onthoud dat mensen dus reacties blijven geven, dus laat je er niet door op de kast jagen 🙂

    have fun!

  36. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    wil niet zeuren maar:
    -waar ik mij erger aan gaming
    -wat ik echt graag heb aan gaming
    -wat mijn persoonlijke smaak is..

    de 2 eerste punten die ik hier gekopieerd heb, zijn ook al met betrekking tot jou smaak/mening. Is een beetje driedubbel dus.

    Hahaha grammar nazi +1 :p

  37. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Was Tritton eerder niet de headset van Major League Gaming? En hier wordt beweert dat ie niet voor PRO gaming is?
    Volgens mij is de Turtle Beach nu de officiele supplier van MLG…

    En helaas kunnen we nergens lezen of je wel pro bent (hoe verdien je je geld en met welke games) en of je daar ook echt van kan leven..Als echte pro game je NOOIT op een TV…En heb je een bedrade controller omdat draadloos verboden is..
    Ik als ervaren ‘amateur’ speel al jaren op een monitor, nu op een 27 inch met 1 ms inputlag….Naast mijn baan, fietsen en sociaal leven speel ik vrijwel elke avond BF4…

    Als jou taak als ‘pro’ is om ‘anderen te verbazen’ en dat kan dan alleen op zondag,dan ben jij dus gewoon nog een amateur…
    Zelfs als je in clanverband speelt moet je minimaal 4 a 5 avonden in de week spelen. Los van clanbattles..

    ECHTE profs (die dus ook daadwerkelijk een vast inkomen verdienen met gamen) trainen 5 a 8 uur per dag, moeten minimaal 2 toernooien per week spelen voor de sponsors, los van hun you tube kanaal video’s, promowerk etc…

    Leuk voor je dat je zoveel passie hebt, maar noem jezelf aub geen pro als je gewoon een enthousiaste hobbyspeler bent, die 1 dag per week CoD kan spelen…Join n clan als je echte competitie wilt spelen..

  38. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Was Tritton eerder niet de headset van Major League Gaming? NEE

    En hier wordt beweert dat ie niet voor PRO gaming is? DAT IS OOK ZO….

    Volgens mij is de Turtle Beach nu de officiele supplier van MLG…: DAT KLOPT MAAR DAT KOMT OMDAT ZIJ EEN GROOT AANBOD HEBBEN EN MARKETING MAKEN, MLG GAMERS PREFEREREN NOG ALTIJD DE ASTRO OF DE PC360 van SENHEISSER

    En helaas kunnen we nergens lezen of je wel pro bent: je moet eerst opgemerkt worden door MLG , dat was bij mij zo. Maar zoals ik al zei: ik kon mijn leven niet omgooien, school ging voor.

    hoe verdien je je geld en met welke games en of je daar ook echt van kan leven: dat blijft natuurlijk een vraag, je wordt gesponsord en krijgt dus dingen bovendien betaalt youtube ook goed uit met elk filmpje. Maar tournements zijn de echte game changer. Het loon van een pro gamer is zeker ook niet om van te leven, maar de feel en aandacht telt , vooral het zelf leuk te vinden….

    Als echte game je NOOIT op een TV En heb je een bedrade controller omdat draadloos verboden is: 50/50. Tournements/League moeten bedrade controllers gebruikt worden dat geld zelfs ook met de headsets. Thuis hebben ze ook een monitor staan maar dat neemt niet weg dat ze ooit eens andere dingen willen. Draadloze headsets zijn ook goed maar compleet verboden in deze wedstrijden. Ik ben geen echte officiële pro gamer, ik heb het gevoel er nog voor ondanks ik opgemerkt was maar IK MOEST HET LATEN SCHIETEN VOOR MIJN SCHOOL. Anders had ik nu ook al een volledig andere gewoonte van gaming. Bezie het als een fotograaf, deze zijn professioneel maar neemt niet weg dat ze een compact toestel hebben….

    Ik als ervaren ‘amateur’ speel al jaren op een monitor, nu op een 27 inch met 1 ms inputlag….Naast mijn baan, fietsen en sociaal leven speel ik vrijwel elke avond BF4…: wel dat is zeer leuk om te horen. Maar battlefield is nu meer een team based spel en telt meer voor ervaring. Skills kan je enkel uiten in fast placed action. Vandaar dat cod nog altijd de beste shooter is voor competieve gaming. Dat heeft niks te maken met de game zelf maar met het concept. Want BF4 is in alle opzichten beter dan cod op dit moment. Maar echt competief gaming kan je daar bijna niet vinden. Enkel dan bv in team deathmatch of Squad deathmatches…

    Als jou taak als ‘pro’ is om ‘anderen te verbazen’ en dat kan dan alleen op zondag,dan ben jij dus gewoon nog een amateur: lol daar heb je een punt, tijden komen en tijden gaan. Moest je bv tijd krijgen voor gaming zal ik rapper opgewarmd zijn dan de gemiddelde gamer. Vroeger speelde ik super veel. Neem nu bv BF4 mijn maat doet er 120 uur over voor het gewoon te worden terwijl ik de controls zeer snel gewoon wordt. Want mijn focus is gewoon te dodelijk. Het is dus gewoon de feel dat je weer gewoon moet worden…. Geloof het of niet. Maar laat mij 2 weken op mw2 spelen en je zult me bijna niet te pakken krijgen. Nu is het natuurlijk zieke boel, 🙁

    Zelfs als je in clanverband speelt moet je minimaal 4 a 5 avonden in de week spelen. Los van clanbattles..: je kent blijkbaar de basics. Oefenen is inderdaad de boodschap maar zoals ik al eerder vermeldde heb ik geen clan en heb ik ook weinig tijd… Vakantie’s zijn de perfecte periode voor dit te boosten. Maar ik heb een leven. Ik ga liever uit of in de zon gaan zitten… MLG moet je vroeg opstarten. Je denkt toch niet dat al deze gamers blijven spelen zonder een andere Job te hebben? Enkel de besten blijven erop dankzij de populariteit en omdat ze deze routine veel te gewoon zijn….

    ECHTE profs (die dus ook daadwerkelijk een vast inkomen verdienen met gamen) trainen 5 a 8 uur per dag, moeten minimaal 2 toernooien per week spelen voor de sponsors, los van hun you tube kanaal video’s, promowerk etc…

    —>Zie hierboven…

    Leuk voor je dat je zoveel passie hebt, maar noem jezelf aub geen pro als je gewoon een enthousiaste hobbyspeler bent, die 1 dag per week CoD kan spelen…Join n clan als je echte competitie wilt spelen.: dat is nog maar net van start gegaan. Vroeger speelde ik te veel voor woorden. Ik durf te wedden dat ik jezelf nu nog kan inmaken … Klinkt misschien veel te egoïstisch maar ik weet waar ik in staat van ben. Je kan niet zomaar opgemerkt worden door MLG..

    Anyways je hebt wel 100% een punt dat ik geen officiële pro ben. Maar ik ben zeker geen amateur. Moest ik gewoon het aanbod aangenomen hebben kon je me dus wel een pro noemen …. Verder refereer ik misschien MLG omdat het de populairste is. Maar ik geloof dat veel gamers veel meer pro zijn dan sommige MLG spelers. Sommigen zijn gewoon nog niet opgemerkt of hebben ook geen tijd, of willen zelfs niet opgemerkt worden.

    Zo ik hoop dat ik hier je voldoende mee heb geïnformeerd, nog een fijne dag verder.

    Mvg
    Michael

  39. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Laat die jonge lekker ze passie uiten.

    Ik ben ook Pro , maar dan vader.

    Leven en laten leven

  40. 46 XP
    amfri's avatar

    Ik voetbal op zondag.ik heb alleen geen tijd om te trainen en als tijd heb dan zit ik liever in de kroeg of in de zon.
    Als ik 2 weken train dan kan ik zo instappen bij Real Madrid.
    Ik ben wel eens gescout door Psv maar heb het niet gedaan .
    Toch ben ik een pro.

    🙂

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk