Forum

Topic: PSX-Sense Meeting/fandag

Anoniem's avatar

Met een aantal members hadden wij het idee om eens een dagje uit te organiseren ofzo (in de zomervakantie of vlak daarna lijkt mijzelf het meest ideaal)

Gezellig met zijn allen lullen over games, ervaringen uitwisselen en zo. Kortom gewoon lol maken en dit alles onder genot van een hapje en een drankje (of meerdere).

Poll: Activiteitendag organiseren? (Gewoon klikken op 1 van onderstaande opties)
Ja
Nee

Suggesties: (Gewoon klikken op 1 van onderstaande opties)

Via onderstaande poll kan je stemmen op jouw voorkeur, 31 mei sluit ik de polls en ga ik met een aantal vrijwilligers (wie?) overleggen wat we kunnen doen.

Lan-Party
Bowlen
Karten
Airsoft/paintball/lasergame
Escaperoom.nl (is 16+)
Pretpark
BBQ
Kroeg/club/festival
Geen voorkeur

Tussenstand:

Zomaar wat suggesties van mij en anderen, als er meer voorstanders zijn doe dan een suggestie zou ik zeggen en misschien kunnen we dan in de toekomst eens iets regelen met zijn allen :)?

Wanneer/tijdsvak:
Roept u maar?

Voor: (15)
WjayW
SkySurprise
GoldenBird
DarkElement
rusty
Therockbrothers
megafire777
donselaar
Mausie
Faunus
Patr!ck
iNSo
e-man
dennydenhaag
Rastapopulos

Nadrukkelijk tegen/geen behoefte: (1)
deoudegarde

Om puberale redenen momenteel onbesloten: (1)
Wesley_PS

(wordt bij elke reactie/aanmelding aangepast)

Doei

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

54 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Zou eventueel ook leuk zijn als er lui van de redactie bij zouden zijn om dit als een community dag te coveren voor op de site.
    Geeft mooi onderscheidend vermogen in vergelijking met andere gamesites en wie weet is het een succes en kunnen we vaker zo’n dag organiseren.
    Denk dat dit topic dan ook geschikt is om te peilen hoeveel animo er is en wat voor activiteiten leuk zouden zijn, voordat er verder gekeken zal worden naar hoe we dit kunnen uitvoeren natuurlijk πŸ™‚

    Nog een idee om toe te voegen zou iets van airsoften of painballen kunnen zijn. Gezien er een hoop FPS games gespeeld worden is dit zeker een leuke activiteit om te doen… zeker omdat het dan net lijkt of je in je eigen FPS game deelneemt, een REALTIME MP match tussen PSX-Sense Leden. πŸ™‚

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Als Kim komt, kom ik ook XDD

  3. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Nogmaals prima idee! πŸ˜€

  4. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Zolang ik er bier of baco kan drinken vind ik alles prima, ik hou zelf niet van paintball maar lasergamen lijkt me wel weer geinig.

  5. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Haha klinkt leuk! Ik ben voor XD!

  6. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Klinkt leuk! Heb niet echt een voorkeur πŸ™‚

  7. 292 XP
    donselaar's avatar

    zolang het maar gezellig is ben ik een voorstander!

  8. 357 XP
    Mausie's avatar

    Klinkt wel leuk,

  9. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    Spijtig om te vertellen. Ik wil het niet meteen voor jullie verpesten. maar ik kom niet. Ga aub niet zeuren dat ik wel moet komen want helaas jongens. Maar het kan natuurlijk ook doorgaan zonder mij :):):):)

  10. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    List = updated.

  11. 1978 XP
    Faunus's avatar

    “Om puberale redenen momenteel onbesloten:
    Wesley_PS”

    Hahaha! XD Prachtig.

    Leuk bedacht. Wellicht een idee om iedereen te laten stemmen op wat je kan doen op zo’n dag. Ik persoonlijk vind bowlen of karten wel tof afgesloten met een goede borrel oftewel: BIER.

  12. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Heb ‘Bowlen’ (ik wilde bijna blowen typen) aan het lijstje toegevoegd en tevens je naam genoteerd.

  13. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    ik zou best willen komen maar heb geen auto πŸ˜‰

  14. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik ook niet, lang leve het openbaar vervoer.

  15. 357 XP
    Mausie's avatar

    Tegen die tijd als het zover is zou je ok nog kunnen kijken wie en waar woont valt er misschien zelf nog wat te overleggen, en er is indd altijd nog ov.

  16. 292 XP
    donselaar's avatar

    enige nadeel van rijden is geen BIER πŸ™

  17. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Dan neem je whisky.

  18. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Dan neem je whisky.

    hahaha

  19. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Zou eventueel ook leuk zijn als er lui van de redactie bij zouden zijn om dit als een community dag te coveren voor op de site.
    Geeft mooi onderscheidend vermogen in vergelijking met andere gamesites en wie weet is het een succes en kunnen we vaker zo’n dag organiseren.
    Denk dat dit topic dan ook geschikt is om te peilen hoeveel animo er is en wat voor activiteiten leuk zouden zijn, voordat er verder gekeken zal worden naar hoe we dit kunnen uitvoeren natuurlijk πŸ™‚

    Nog een idee om toe te voegen zou iets van airsoften of painballen kunnen zijn. Gezien er een hoop FPS games gespeeld worden is dit zeker een leuke activiteit om te doen… zeker omdat het dan net lijkt of je in je eigen FPS game deelneemt, een REALTIME MP match tussen PSX-Sense Leden. πŸ™‚

    Juist! precies wat jij zegt! Leuk als we gaan paintballen of airsoften, dan ben ik zeker van de partij

  20. 257 XP
    iNSo's avatar

    Ik ben ook geinteresseerd, ik hoor het wel als er een datum geprikt is πŸ™‚

  21. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Poll = Toegevoegd in openingspost + lijst met geΓ―nteresseerden bijgewerkt.

  22. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Handig zo’n poll, misschien ook handig als er bij de activiteiten een optie bij komt welke zegt “geen voorkeur”.
    Zelf vind alle activiteiten eigenlijk wel leuk om te doen, en om op elke activiteit apart te stemmen is misschien wat overbodig.

    Betekend dan natuurlijk wel, dat bij geen voorkeur de activiteit met de meeste stemmen geldt.

    overigens wel gestemd op de 1e poll πŸ™‚

  23. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Als iemand geen voorkeur heeft hoor ik dat graag, ik zou niet weten hoe ik de poll moet aanpassen :p

    -edit-

    Kan niet schijnbaar: http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=faq

  24. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Als iemand geen voorkeur heeft hoor ik dat graag, ik zou niet weten hoe ik de poll moet aanpassen :p

    -edit-

    Kan niet schijnbaar: http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=faq

    Maak anders nog even dezelfde poll aan, maar met die ene optie extra… het is nu nog mogelijk gezien er niet veel mensen hebben gestemd. πŸ™‚

  25. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Done, updated. Please vote again :-$ Ik zoek tevens een aantal vrijwilligers die willen heplen met organiseren, heb het ook vermeld in de openingspost.

  26. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Voted…btw lekker bezig DarkElement! πŸ˜€

    qua vrijwillegers beken ik alvast eerlijk dat ik zelf nog niet kan zeggen of ik je kan helpen of niet qua organiseren. Dus ik kijk even aan wie zich er vrijwillig voor melden, want als er genoeg mensen zijn die je kunnen/willen helpen heb je mij in principe niet nodig.
    Hoe dan ook, ik zal zeker laten weten of ik je kan helpen of niet voordat je de poll sluit. (deal?)

  27. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik ben zelf ook niet zo ondernemend, ik zie mezelf meer als de boekhouder van het hele spul haha.

  28. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik ben zelf ook niet zo ondernemend, ik zie mezelf meer als de boekhouder van het hele spul haha.

    Ben ondernemend genoeg… en dat is dus ook het probleem haha. πŸ˜›
    Moet nog een vrijgezellenfeest regelen voor een maatje, heb m’n werk natuurlijk wat ook niet stil staat, hoop verjaardagen deze en volgende maand, en nog een heleboel andere dingen waarvan m’n hoofd momenteel bijna overstroomd… vandaar dat ik dat eerst even gehad wil hebben, voordat ik weer nieuwe dingen op m’n hals haal πŸ™‚

  29. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Houd wel in gedachte dat (mocht het allemaal doorgaan) het pas rond (of na) de zomervakantie zal plaatsvinden πŸ˜‰

  30. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Een 17 jarige jongen laat je dit niet organiseren, dus denk dat ik ook niet het organiserende orgaan hiervan moet zijn haha :p.

    Heb trouwens gestemt op een BBQ, dat is denk wel het meeste sociaalste van alles.
    Geen groepjes vorming etc. πŸ™‚

  31. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Goede reden ja! πŸ™‚ en wie wilt er nou niet vreten en dom zuipen.

  32. 72 XP
    rusty's avatar

    Een 17 jarige jongen laat je dit niet organiseren, dus denk dat ik ook niet het organiserende orgaan hiervan moet zijn haha :p.

    Heb trouwens gestemt op een BBQ, dat is denk wel het meeste sociaalste van alles.
    Geen groepjes vorming etc. πŸ™‚

    dit dus.
    lekker ouwehoeren over van alles met een hamburger in je hand

  33. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Borrel-header aangepast :p

  34. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ik zal in de poll stemmen zodra ik een pc aan heb.;) kan op mobiel niet

  35. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik zit nu te kijken, en tot nu toe hebben we 6 stemmen waarvan 50/50 voor de BBQ en EscapeRoom, mocht dit zo blijven dan zat ik te denken om dit te gaan combineren, dus eerst met een aantal teams de Escape Room in en na afloop gezellig ergens BBQ’en, de vraag is alleen of er hier een geschikte locatie voor is in de buurt van Bunschoten/Spakenburg of dat iemand zijn achtertuin hiervoor beschikbaar stelt?

  36. 357 XP
    Mausie's avatar

    Ok op escape room gestemd, maar BBQ is ok indd wel leuk,

  37. 382 XP
    e-man's avatar

    Iets met bier is snel goed. Als het in de buurt is bij mij dan kan het goed zijn dat ik kom opdagen. Ik ben dan voor de BBQ, met de rolstoel vallen veel dingen helaas sowieso wel af.Ik ga niet zeggen of ik wel of niet kom dat zie ik tzt wel maar het idee is zeker grappig!

  38. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Ik ben ook voor ! Ik kan mensen meenemen met de auto omg zoetermeer

  39. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Het is mischien het beste om het centraal van t land te houden, of even kijken van wie er gaan waar iedereen woont en dan met die gegevens een centraal punt af te spreken

  40. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Gestemt!:P nu al zin in

  41. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Op zich een leuk idee. Twijfel nog of ik kom. Hangt er uiteindelijk beetje vanaf wat het gaat worden. Barbeknoeien is altijd leuk en gezellig natuurlijk. Die escaperoom op zich lijkt me ook wel wat.

    Voor wat betreft barbeknoei lijkt het mij een prima idee om een gonzales restaurant of ander barbeknoei restaurant af te huren voor de personen die mee willen. Zulke onbeperkt arrangementen zijn er al voor zon 20 euro. En denk dat als je met heel veel personen zou komen je nog wel korting op die prijs zou kunnen krijgen. Hier onder paar linken. Kan nog veel meer erbij zetten. Maar dat schiet niet op haha. Hopelijk heb je hier wat aan.

    http://www.gonzales.nl/44/LOCATIES/locaties-ede-haarlem/onze_locaties/

    http://www.doldekei.nl/

    http://www.bbqhillegom.nl/menu.html

    http://bbqrestaurantalmere.nl/

    http://fuego.bbqzoetermeer.nl/

    http://www.barbacoa.nl/index.html

  42. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Zolang het een beetje centraal is blijf maar doorgaan met suggesties! Toppie! πŸ™‚

  43. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Zolang het een beetje centraal is blijf maar doorgaan met suggesties! Toppie! πŸ™‚

    Ik geef dit topic even een schopje aangezien het nu doodbloedt.

  44. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik was toch nog even nieuwsgierig naar de “escaperoom” dus ik keek nog even op hun webiste.

    Het is wel zo dat je maar met max 6 man tegelijkertijd de kamer in kan, de rest zal dan dus een uur moeten wachten…voor mij maakt het niet veel uit, maar wellicht dat het iets is om rekening mee te houden of dat er een vorm van entertainment gezocht dient te worden om de mensen die wachten te vermaken.

    stof om over na te denken dus πŸ™‚

    de FAQ van de site geeft deze info en ook vermaak oor de wachtende, maar mocht dat niet voldoende zijn kunnen we zelf eventueel dingen verzinnen bedoel ik eigenlijk.

    link naar FAQ: http://www.escaperoom.nl/#!faq/c1cmc

  45. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik was toch nog even nieuwsgierig naar de “escaperoom” dus ik keek nog even op hun webiste.

    Het is wel zo dat je maar met max 6 man tegelijkertijd de kamer in kan, de rest zal dan dus een uur moeten wachten…voor mij maakt het niet veel uit, maar wellicht dat het iets is om rekening mee te houden of dat er een vorm van entertainment gezocht dient te worden om de mensen die wachten te vermaken.

    stof om over na te denken dus πŸ™‚

    de FAQ van de site geeft deze info en ook vermaak oor de wachtende, maar mocht dat niet voldoende zijn kunnen we zelf eventueel dingen verzinnen bedoel ik eigenlijk.

    link naar FAQ: http://www.escaperoom.nl/#!faq/c1cmc

    Ik heb dat ook gezien inderdaad, het lijkt me ook echt achterlijk om 2 uur te wachten op 2 andere groepjes.. Als dat zo is ga ik toch twijfelen over meedoen aan deze fandag.
    Vind da we gewoon met zijn alle moeten iets kunnen doen. Ben nogmaals voor het idee om te BBQ’en dat kan betaalbaar zijn en is super gezellig. Als dat niks word lijkt lasergamen/paintball/air soft me wel een vet idee. Dat kan ook met een aanzienlijk grote groep.

  46. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik was toch nog even nieuwsgierig naar de “escaperoom” dus ik keek nog even op hun webiste.

    Het is wel zo dat je maar met max 6 man tegelijkertijd de kamer in kan, de rest zal dan dus een uur moeten wachten…voor mij maakt het niet veel uit, maar wellicht dat het iets is om rekening mee te houden of dat er een vorm van entertainment gezocht dient te worden om de mensen die wachten te vermaken.

    stof om over na te denken dus πŸ™‚

    de FAQ van de site geeft deze info en ook vermaak oor de wachtende, maar mocht dat niet voldoende zijn kunnen we zelf eventueel dingen verzinnen bedoel ik eigenlijk.

    link naar FAQ: http://www.escaperoom.nl/#!faq/c1cmc

    In de faq staat dat ze genoeg retro game toestellen hebben en stuff in dat dorp om te doen dus komt wel goed, wat is nou een uurtje.

  47. 2015 XP
    WJayW's avatar

    In de faq staat dat ze genoeg retro game toestellen hebben en stuff in dat dorp om te doen dus komt wel goed, wat is nou een uurtje.

    Een uurtje is op zich niet zo erg, maar als je met 3 groepen zit is het al 2 uur…wat dus betekend hoe meer mensen hoe langer je zit te wachten.
    En inderdaad is er vermaak voor de wachtende, zoals ik ook aangaf, maar of dat genoeg is om je mee te vermaken voor 2 uur of langer is de vraag.
    Gezien er (volgens de poll) nu al genoeg mensen willen komen dat je aan 3 groepen zit voor de room, wat alleen maar meer kan worden denk ik.

    Ik bedoel het ook absoluut niet vervelend, gezien ik zelf ook op “geen voorkeur” gestemd heb. En eerlijk gezegd lijkt die escaperoom mij ook supervet.
    Ik wilde het alleen maar even aangeven zodat we na kunnen denken of we zelf nog meer entertainment dienen te regelen of niet.

    Sowieso lijkt een BBQ om de dag af te sluiten iets wat zeker te doen valt en bij iedereen in de smaak valt πŸ™‚

  48. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Andere optie is: http://www.epicon.nl/zomereditie/tickets/

    Dagje epicon! πŸ™‚ zie ook de frontpage post!

  49. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Andere optie is: http://www.epicon.nl/zomereditie/tickets/

    Dagje epicon! πŸ™‚ zie ook de frontpage post!

    prima idee! lekker dichtbij ook aangezien ik naast Den Bosch woon hahaha.

  50. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ik laat alvast weten dat ik wss niet aanwezig ben, ik woon sinds kort niet meer in Nederland dus ’t is voor mij niet gemakkelijk gedaan zo even op en neer.

    (Dus Wesley_PS zal waarschijnlijk niet aanwezig zijn :P)

  51. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Arme jongen.

  52. 1 XP
    Emilio's avatar

    Leuk initiatief! Misschien een idee om dan met z’n allen te wokken? Ik vind het overigens geen probleem als mensen met me meerijden als ze in Utrecht wonen en de locatie centraal gaat worden.

  53. Management - 2337 XP
    Rastapopulos's avatar

    Beetje laat tot het feest, maar ik ben ook van de partij, tenzij het ongelukkig valt. Als ik er ben, dan neem ik wel even cameraspul mee. Kunnen we het op video vastleggen, wel zo leuk lijkt me πŸ™‚

  54. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik fotografeer zelf ook dus lijkt mij ook wel leuk om foto’s te schieten, binnenkort maar eens een datum bespreken lijkt mij en kortsluiten wat het nou eigenlijk wordt, volgens mij is BBQ de grote winnaar met Escape Room en Epicon als runner up. (laatst genoemde stond niet in de poll maar die kan ik intussen ook niet meer aanpassen)

    Nog even afwachten tot eind deze maand want er kan uiteraard een hoop veranderen in 3 weken.