Forum

Topic: Vita Slim in NL?

Anoniem's avatar

Dag allen,

Ben van plan om ook een Vita te halen deze zomer, maar nu kon ik nergens vinden wanneer de Slim nu echt naar Nederland komt. Uiteraard kan je ‘m in de UK bestellen, maar is het al zeker dat deze sowieso in NL komt? Laatste nieuwsberichten die ik vind zijn van Januari…das toch al een tijdje terug..

Thanks!

Maichel

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik zou gewoon de huidige Vita halen, die heeft echt een veel beter scherm.

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik zou gewoon de huidige Vita halen, die heeft echt een veel beter scherm.

    Dit dus.

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    En die Slim vind ik er minder ‘slick’ uitzien, maar dat is misschien mijn smaak, andere ziet er net wat gepolijster uit. Al zijn er beweringen van Sony uit dat het verschil tussen de nieuwe LCD en het “oude” OLED-scherm weinig uitmaakt.

    Mocht je toch een Slim-uitvoering op de kop kunnen tikken houd dan ook rekening met regio-gebonden functies (DLC/taal).

    http://www.psx-sense.nl/157776/sony-verdedigt-keuze-voor-lcd-in-ps-vita-slim/

  4. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Vind de huidige Vita al “slim” genoeg eigenlijk… het ding is al zo klein en dun, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk 🙂

  5. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik vind de huidige Vita inderdaad ook best een strak apparaat.
    Maar ik heb de Slim dan ook nog niet in het echt gezien.

  6. 53 XP
    Maichel's avatar

    Bedankt voor de reacties, maar terug naar mijn vraag….weet iemand of en wanneer de Slim in NL uitkomt?

  7. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Bedankt voor de reacties, maar terug naar mijn vraag….weet iemand of en wanneer de Slim in NL uitkomt?

    Hij is momenteel nog niet in Nederland verkrijgbaar, behalve via import zoals jezelf ook al zegt. Of ie hier verkrijgbaar zal worden is nog onbekend… maar persoonlijk zou ik er niet op wachten. Zodra je van plan bent om je Vita te halen, google dan nog eens… bij geen resultaat, is de keuze wellicht eenvoudiger gemaakt.

  8. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Als je er per sé 1 hebben wil, koop dan de huidige Vita, nu je ‘m nog kan krijgen. Waarom uitkijken naar een, in potentie, minder product?

  9. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Is te bestellen bij zavvi.nl. Psv slim zwart. Moeilijk hé jongens Pfffff. En je kan je makkelijk zonder zorgen uit de uk bestelen betaal via paypal en je bent voor schade diefstal gedekt 100%

  10. GoldenBird's avatar

    Ik zou gewoon voor de standaard gaan, deze heeft een OLED scherm i.p.v een LED scherm bij de Slim versie.

  11. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik zou gewoon voor de standaard gaan, deze heeft een OLED scherm i.p.v een LED scherm bij de Slim versie.

    Ik heb hem nu maar ik merk er weinig van wel dat de accu lang mee gaat 🙂 de helderheid hoef ook niet op max te staan om fatsoenlijk te kunnen gamen zoals bij de 1000 wel het geval was 🙁 . De speakers zijn ook luider en de sholderbuttons zijn veel beter dan bij de 1000 . ligt ook beter in de hand en is lichter merk ja allemaal. Dan is oled overbodig wat je amper merkt mits je ze echt naast elkaar legt. Maar sommige games zien er beter uit op de TFT schermpje dan oled. Oled produceert onnatuurlijke kleuren. Dus voor mij is de 2000 top. 1000 versie gaat na me broer toe heb die ook een vita

  12. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Ik heb hem nu maar ik merk er weinig van wel dat de accu lang mee gaat 🙂 de helderheid hoef ook niet op max te staan om fatsoenlijk te kunnen gamen zoals bij de 1000 wel het geval was 🙁 . De speakers zijn ook luider en de sholderbuttons zijn veel beter dan bij de 1000 . ligt ook beter in de hand en is lichter merk ja allemaal. Dan is oled overbodig wat je amper merkt mits je ze echt naast elkaar legt. Maar sommige games zien er beter uit op de TFT schermpje dan oled. Oled produceert onnatuurlijke kleuren. Dus voor mij is de 2000 top. 1000 versie gaat na me broer toe heb die ook een vita

    Bedankt voor je info! Ik wil ook de slim versie gaan halen.
    Iemand een idee of deze ook nog los verkocht gaat worden binnenkort?

  13. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Bedankt voor je info! Ik wil ook de slim versie gaan halen.
    Iemand een idee of deze ook nog los verkocht gaat worden binnenkort?

    Ben bang van niet zet die code en 8gb gewoon op Marktplaats voor zo 30@40 euro moet je wel kunnen beuren voor

  14. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Net uiteindelijk toch maar voor het oude model gekozen.
    Ben toch een scherm kwaliteit freak, vandaar mijn keuze. Ben erg benieuwd!

  15. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Net uiteindelijk toch maar voor het oude model gekozen.
    Ben toch een scherm kwaliteit freak, vandaar mijn keuze. Ben erg benieuwd!

    Kreeg er overigens vijf lego games bij, iemand interesse voor een scherp prijsje?

  16. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Kreeg er overigens vijf lego games bij, iemand interesse voor een scherp prijsje?

    de accuduur is wel verdomd kort bij de PsV1000 en het scherm is niet echt beter meer to much kleuren zijn te vel bij Oled en je heb een witte waas in je scherm kan storend zijn Oled gaat ook niet lang mee dus als je veel gamed is je Vita zo op na een x jaar , met LCD heb je dat niet , en kosten een stuk minder om te vervangen LCD schermpjes 😀

    De vita 2000 houd ook beter vast want je komt niet op je touchpad met je vingers bij de 1000 eigenlijk constant wat erg irritant is bij games die het ondersteunen , de Triggers zijn veel beter van de 2000 reageren zoveel beter dan een 1000 , en het lage gewicht is ook een leuke bijkomstigheid

    Dus de 2000 was een betere keuze en je had geen lego games gehad, met de 2000 zaten wel zoizo 3 leuke games bij ,

    en ik heb zelfs een 64 GB kaartje besteld omdat ik hier lekkerder op game dan de 1000 versie , de deal was ook goed 68euro incl verzending , maar 3euro meer dan een 32gb kaartje hier ;P

  17. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    de accuduur is wel verdomd kort bij de PsV1000 en het scherm is niet echt beter meer to much kleuren zijn te vel bij Oled en je heb een witte waas in je scherm kan storend zijn Oled gaat ook niet lang mee dus als je veel gamed is je Vita zo op na een x jaar , met LCD heb je dat niet , en kosten een stuk minder om te vervangen LCD schermpjes 😀

    De vita 2000 houd ook beter vast want je komt niet op je touchpad met je vingers bij de 1000 eigenlijk constant wat erg irritant is bij games die het ondersteunen , de Triggers zijn veel beter van de 2000 reageren zoveel beter dan een 1000 , en het lage gewicht is ook een leuke bijkomstigheid

    Dus de 2000 was een betere keuze en je had geen lego games gehad, met de 2000 zaten wel zoizo 3 leuke games bij ,

    en ik heb zelfs een 64 GB kaartje besteld omdat ik hier lekkerder op game dan de 1000 versie , de deal was ook goed 68euro incl verzending , maar 3euro meer dan een 32gb kaartje hier ;P

    Ach ja ik respecteer uiteraard jou mening. Maar iedereen heeft zijn mening om zelf mijn juiste keuze te maken zou ik ze allebei moeten kopen.
    Maar ja het is voor erbij zodat ik ff mijn ps4 games erop kan spelen. Dus ja wat is het best, de meeste neigen toch naar de oled variant en dat de kwaliteit later minder wordt zijn slechts een enkeling. Daarnaast is het zo dat men een gewoonte heeft van dat wat hij koopt het beste vindt. Puur om zichzelf een goed gevoel aan te praten.
    Die andere argumenten dat die dunner is of lichter maakt me niet uit en ook niet dat die een uurtje langer zonder oplader kan. Maar de tijd zal het leren.
    Bedankt in ieder geval voor je advies.

  18. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ach ja ik respecteer uiteraard jou mening. Maar iedereen heeft zijn mening om zelf mijn juiste keuze te maken zou ik ze allebei moeten kopen.
    Maar ja het is voor erbij zodat ik ff mijn ps4 games erop kan spelen. Dus ja wat is het best, de meeste neigen toch naar de oled variant en dat de kwaliteit later minder wordt zijn slechts een enkeling. Daarnaast is het zo dat men een gewoonte heeft van dat wat hij koopt het beste vindt. Puur om zichzelf een goed gevoel aan te praten.
    Die andere argumenten dat die dunner is of lichter maakt me niet uit en ook niet dat die een uurtje langer zonder oplader kan. Maar de tijd zal het leren.
    Bedankt in ieder geval voor je advies.

    Ik heb de 1000 gehad dus heb ze beiden gezien jij niet, die youtube filmpjes kloppen niet hoe geel het schermpje lijkt , het is gewoon wit is wit en zwart is zwart , en een uurtje hij gaat langer mee op de oled heb je de neiging om de helderheid op max te zetten bij de 2000 niet staat die op helft , dus ik doe zo 5uur met een lading , dat is veel beter dan 2,5 met de 1000 , En oled gaat minder lang mee dat is een feit, waarom denk je dat je ze bijna niet ziet , enkel samsung gebruikt ze in hun telefoon , telefoons gaan toch niet lang mee dus het kan maar een vita kan makkelijk 10a20 jaar mee op de accu en het scherm bij de Oled versie , LCD zou ook minder worden maar houd het langer uit dan Oled

    wat ook wel leek is het touchscreen lijkt beter te werken op de 2000, ik hoop op een succes want hij is gewoon een paar trempels beter dan de 1000 versie , maar er zijn mensen die maar niet geloven dat het schermpje gewoon goed of zelfs beter is bij de meeste games , en LCD is niet vermoeiend als Oled, ik speel haast niet op men ps4 via de vita teklein als je eerst op 40inch zit te gamen en dan na 5inch, een platfom of race game kan maar shooters gaat gewoon niet Online met een psv

    maar je zult het wel merken

  19. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Ben benieuwd naar de meningen verder van andere ps vita bezitters.

  20. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Ik heb de 1000 gehad dus heb ze beiden gezien jij niet, die youtube filmpjes kloppen niet hoe geel het schermpje lijkt , het is gewoon wit is wit en zwart is zwart , en een uurtje hij gaat langer mee op de oled heb je de neiging om de helderheid op max te zetten bij de 2000 niet staat die op helft , dus ik doe zo 5uur met een lading , dat is veel beter dan 2,5 met de 1000 , En oled gaat minder lang mee dat is een feit, waarom denk je dat je ze bijna niet ziet , enkel samsung gebruikt ze in hun telefoon , telefoons gaan toch niet lang mee dus het kan maar een vita kan makkelijk 10a20 jaar mee op de accu en het scherm bij de Oled versie , LCD zou ook minder worden maar houd het langer uit dan Oled

    wat ook wel leek is het touchscreen lijkt beter te werken op de 2000, ik hoop op een succes want hij is gewoon een paar trempels beter dan de 1000 versie , maar er zijn mensen die maar niet geloven dat het schermpje gewoon goed of zelfs beter is bij de meeste games , en LCD is niet vermoeiend als Oled, ik speel haast niet op men ps4 via de vita teklein als je eerst op 40inch zit te gamen en dan na 5inch, een platfom of race game kan maar shooters gaat gewoon niet Online met een psv

    maar je zult het wel merken

    Hey toch nog ff wat onderzoek gedaan en mijn bestelling geannuleerd. Vanmiddag toch de slim variant halen.
    Meerdere zeggen inderdaad dat de kleuren op de duur verminderen en de accu tijd scheelt toch ook behoorlijk.
    Daarnaast wil ik hem ook lekker onder de parasol gebruiken en hiervoor kan het scherm bij de slim op een hogere helderheid.