Forum

Topic: [TK] PS3 40 gb en een aantal spellen

Anoniem's avatar

Hallo, na een aantal jaar volle plezier van mijn PS3 te hebben gehad, ben ik toch bang dat ik hem weg moet doen aangezien ik hem alleen nog maar gebruik voor netflix. Ik speel er nog maar nauwelijks op een met pijn in mijn hart wil ik de plek waar hij op staat gaan gebruiken voor een PS4.
Het gaat hier over een PS3 Phat 40GB. Een echte klassieker dus. Ik hoef er niet heel veel voor te hebben, heb een beetje op marktplaats gekeken wat ervoor wordt gevraagd en ik ben op een bedrag van 100 euro uitgekomen, samen met twee controllers. Hier valt over te onderhandelen.
Verder verkoop ik alle spellen die ik nog heb voor de PS3. Dat zijn;

-Battlefield 4
-Call of Duty Black Ops 2
-God of War: Ascension
-SSX (ontzettend vet spel btw)
-Call of Duty Modern Warfare 3
-GTA V
-Injustice: Gods among us
-Star Wars: The force unleashed 2 (Franse editie, wel gewoon in het Engels te spelen)

Ook heb ik nog twee PSVita spellen die ik niet meer speel:

-LittleBigPlanet
-Need for Speed: Most wanted

Ik sta op de trusted list. Als je interesse hebt in de spellen of de Playstation hoor ik het graag. Op de spellen moet je gewoon een bod uitbrengen en dan onderhandelen we wel.
Als je gelijk een heleboel van mijn spellen meeneemt met mijn PS3 dan geef ik een zachter prijsje!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Verkoop je ook de PS3 los zonder controllers?

  2. 5 XP
    valiee's avatar

    ja hoor, hoeveel zou je er dan voor bieden?

  3. 52 XP
    KiLLeR93ModE's avatar

    Pm me met je prijs van bf4 bo2 & gtav

  4. 5 XP
    valiee's avatar

    Dit zijn de bedragen die ik er ongeveer voor wil vangen:
    BF4: 20,00
    BO2: 18,00
    GTAV: 25,00