Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 371 XP
    Booyah's avatar

    375,- maar. Je kan er makkelijk 475,- voor vragen kan je ook nog eens meteen de Xbox One bundel met Titanfall voor 450,- kopen.

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Overstappen naar de Xbox One? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

  3. 586 XP
    Zuko's avatar

    Dit is een goede 20 april grap, ik trapte er bijna in.

  4. 52 XP
    KiLLeR93ModE's avatar

    Mensen alleen reageren als je interesse hebt geen onzin aub.

  5. 371 XP
    Booyah's avatar

    Fanboy gedrag is hier ver te zoeken hahahaahah. De Xbox One is gewoon exactly the same.

  6. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Hoezo is dit een goede 20 april grap? De PS4 is sinds december gebruikt (bijna 5 maanden) en de games zijn ook tweedehands. €375 is een scherpe prijs inclusief de 2 games, maar absoluut niet te mooi om waar te zijn. De games zijn samen tweedehands ongeveer €50-60 waard. De PS4 is 5 maanden gebruikt, dus €375-50=€325 voor een gebruikte PS4 is gewoon reëel.

    Ik heb al een PS4 en de meeste vrienden van mij ook, anders had ik het graag van je over genomen. Ik raad je aan om het via marktplaats of tweakers forum te verkopen als je er snel vanaf wil zijn. Hier krijg je alleen grappenmakers, mensen die het niet vertrouwen of zeggen dat het te duur/goedkoop is.

  7. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    Ik had hem graag overgenomen alleen een beetje ver reizen… 🙁 vanuit Rotterdam