Forum

Topic: Mercenary Kings

Anoniem's avatar

Beste PSX-ers,

Sinds gisteren ook voor het eerst een PS+ abbonnement zodat ik kan online gamen.
Wat ik nu dus ook kan zijn wat games gratis downloaden.

Ik heb gisteren Mercenay Kings gedownload, en nog steeds niet gespeeld..

Ik kom niet verder dan de character kiezen.. waar moet ik in godsnaam op drukken om verder te spelen. (Nu moet ik echt wennen aan de PS4 controller aangezien ik al vanaf de PSX tijdperk al een Sony controller had :O)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Misschien moet je op de options knop drukken. Die wordt in veel games als startknop gebruikt. Ik zal straks even kijken, zit nu niet achter mijn ps4…

  2. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Misschien moet je op de options knop drukken. Die wordt in veel games als startknop gebruikt. Ik zal straks even kijken, zit nu niet achter mijn ps4…

    Ja had ik ook gedaan, het gekke is.. vanochtend werkte het spel wel. (opstart problemen zeker ;))

  3. 23 XP
    outlaw_87's avatar

    je moet naar de helicopter via daar kan je jou missie starten

    je moet naar de helicopter via daar kan je jou missie starten

    Beste PSX-ers,

    Sinds gisteren ook voor het eerst een PS+ abbonnement zodat ik kan online gamen.
    Wat ik nu dus ook kan zijn wat games gratis downloaden.

    Ik heb gisteren Mercenay Kings gedownload, en nog steeds niet gespeeld..

    Ik kom niet verder dan de character kiezen.. waar moet ik in godsnaam op drukken om verder te spelen. (Nu moet ik echt wennen aan de PS4 controller aangezien ik al vanaf de PSX tijdperk al een Sony controller had :O)

  4. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=-9-Te-DPbSE

    Sorry kon het niet laten 😛

  5. 23 XP
    outlaw_87's avatar

    hahahahahaha

    http://www.youtube.com/watch?v=-9-Te-DPbSE

    Sorry kon het niet laten 😛