Forum

Topic: amerikaanse content van netflix help

Anoniem's avatar

hallo

ik wilde ps3 gebruiken van netflix us maar wat ik gedaan hebt.

step 1: naar unblock-us
step 2: trail versie gedaan.
step 3: ik heb tp link router daar heb ik
dns secundaire
dns primaire ingevuld.
step 4: toen heb ik ps3 opgestart.
step 5: naar instellingen en wired selecteerd en dns heb ingevuld as op die website staat: Primary: 208.122.23.23
Secondary: 208.122.23.22
step 6: tested connection en alles is goed gelukt.
step 7: netflix opgestart en geen us netflix steeds nederlandse netflix.
step 8: us acount ook gebprobeert ook niet.

dus ken jullie mij helpen wat ik nog kunnen proberen!!!!!

laat me snel weten ik heb trail versie gedaan.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Kan alleen makkelijk op pc/laptop. Heb je geen laptop doe je aan je tv kan hangen?

  2. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik heb serieus alleen de primaire en secundaire DNS op de PS3/PS4 veranderd, en toen werkte het al
    de rest is zover ik weet overbodig?

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Idd zoals wesley al aangeeft, je kan het beter via een pc/laptop doen en die dan aan de tv hangen. Als je de extensie media hint download (7dagen gratis) kan je met je nederlandse netflix account gewoon in USA de content kijken.

    Zo heb ik gister ook de film Jobs gekeken. Aanrader trouwens 😛

  4. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    is gelukt. ik had alleen via router moeten instellen. en ps3 enzo dat dns niet.
    werkt perfect nu. en ik betaal nu 3,50 per maand 😀 lekker veel enge horror films kijken en series

  5. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ik weet dat je niet om suggesties vraagt, maar kan het niet laten: House of Cards is een aanrader, is een Netflix Exclusive. Is niet voor iedereen, maar zeker het proberen waard!

  6. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ik weet dat je niet om suggesties vraagt, maar kan het niet laten: House of Cards is een aanrader, is een Netflix Exclusive. Is niet voor iedereen, maar zeker het proberen waard!

    in dat geval, From dusk till dawn is ook wel aardig!

  7. 1374 XP
    rva_96's avatar

    is gelukt. ik had alleen via router moeten instellen. en ps3 enzo dat dns niet.
    werkt perfect nu. en ik betaal nu 3,50 per maand 😀 lekker veel enge horror films kijken en series

    Maar geen nl subs toch ?

  8. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Maar geen nl subs toch ?

    alleen engelse subs dan

  9. 773 XP
    Retrogamer's avatar

    Ik gebruik zelf de hola google en firefox plugin op me pc.
    Werkt perfect en kan je ook veranderen van land als je bijvoorbeeld dingen uit Engeland wilt zien of uit Nederland.

    Binnen 2 seconden en inloggen kan ik overswitchen van Nederlandse netflix naar de amerikaanse of de engelse.